hållundan
Emozione!
Fet. Fast den köstar la lite mer än de stadiga 299 vi pyntade i somras.Hultan skrev:Jag har denna:
Lirar duktigt kan jag säga.. Orkar inte ställa den i garaget dock använder den ju till datorn o så..
Fet. Fast den köstar la lite mer än de stadiga 299 vi pyntade i somras.Hultan skrev:Jag har denna:
Lirar duktigt kan jag säga.. Orkar inte ställa den i garaget dock använder den ju till datorn o så..
Ja..hållundan skrev:Fet. Fast den köstar la lite mer än de stadiga 299 vi pyntade i somras.
vafan... ska du ragga småbrudar där uppe....Oväntat :rolleyeshållundan skrev:Okej... Jag fixxar lite sprit, tar med världens bästa bandare... Denver, lirar MP3, kostade 299:- på SIBA... Ta med era MP3plattor, så lirar jag dom
Gummi ska med
Miss_Orchidee skrev:vafan... ska du ragga småbrudar där uppe....Oväntat :rolleyes
Ola lovade ju att jag skulle få han däck, så vi kan ju gjuta egna om dom skulle råka ta slut av okänd anledning som ingen känner till....
good luck..... du får nog ta det som blir över när vi andra raggat klart! :hållundan skrev:Ragga småbrudar? Nä fiffan, jag ska bli uppraggad av miss Norway.
Raggar du på tjejer?Miss_Orchidee skrev:good luck..... du får nog ta det som blir över när vi andra raggat klart! :
hållundan skrev:Raggar du på tjejer?
JÄVLAR va gött att läsa... Jag tänkte iaf smaka på både det ena och det andra på bussresan upp... Jihaa!!Mark skrev:För att tiden fram till torsdag ska gå lite lättare, eller om det nu bara blir svårare kan jag berätta för er att denna resa kommer att bli den bästa skidresan år 2005! Iaf för min del. Är även den enda skidresan.
När jag var i Hemskedal sist, två vintrar sen, även då över en långhelg, bemödade vi oss (i vår stuga) med att sova totalt 10-11 timmar på dom tre dygnen.
För att slippa ha ont i huvet kan man börja och avsluta varje "dag" med 2xreliv/alvedon. Gjorde iaf susen ihop med den norska alpluften!
Hur vi sen diskade i toaletten, kallade varann för dampungar inför en 16 årig tjej med ADHD , och spydde i snön tänker jag inte gå in i mer detalj på.
Hasta la vista, snart är det torsdag och kl. är 15.00!
lääääääängtar som en gnu!
Slarva nu inte med medhavd sprit!
jag räknar med fest 24/7
Över och ut!
hållundan skrev:JÄVLAR va gött att läsa... Jag tänkte iaf smaka på både det ena och det andra på bussresan upp... Jihaa!!
Min stuga har bandare!
Hell yeah!!!Mark skrev:klart, har hört att man blir tustig av luften i bussarna
*host* du menar såklart VÅR stuga?
hållundan skrev:Hell yeah!!!
Ta med MP3skivor som ska spelas, om ni har önskemål, annars kommer jag plocka med runt 20 stycken med blandad musik (Läs: inte schlager, inte ärrochbe, inte allt för möe hiphop, inte radiopopdynga, inte ztvskitmusik, inte mainstream, utan helt och hållet skön skidmusik)
Nä, har inte fått något sådant erbjudande. Låter synnerligen intressant. Vad är det för käk? Vilka måltider är det? Frukost? Lunch? När ska det betalas? Lönen kommer liksom den 25e rMark skrev:har du fått erbjudandet av skruttibangbang om att äta på stället för eeh, var det 450 kr? Billigare än så tror jag inte att man kommer undan på 8 måltider. jaja, funderar du på det. men ALLA andra, utom du och blokrukan (vad jag vet) är intr. o Blommis, ska du inte äta med oss andra? äta ltie finmat...så man kan lägga mer koncentration på musik, sprit, chips och öl.
hållundan skrev:Nä, har inte fått något sådant erbjudande. Låter synnerligen intressant. Vad är det för käk? Vilka måltider är det? Frukost? Lunch? När ska det betalas? Lönen kommer liksom den 25e r
Hur blev det med bärsen och priten?! Slödrickat?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|