Sporthojare på glid i Hemsedal för 2100 kr

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hultan skrev:
Jag har denna:

Lirar duktigt kan jag säga.. Orkar inte ställa den i garaget dock använder den ju till datorn o så..
Fet. Fast den köstar la lite mer än de stadiga 299 vi pyntade i somras.
 

Redluve

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Ale
Hoj
drömmer fortfarande...
ehhh

Håller som bäst på att prova ut vilka lagg ja ska ta med...igår testade ja ett par som va 180..långa...-gissa om de fladdra!!..Hrm...får nog hålla mig till mina 160..lagg..trots allt :hihi
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Nån som vet om Fabbe ska med eller inte?? Han hör ju aldrig av sig....

jaja, nu är det mindre än en vecka kvar iallafall.... :rockbanana
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Okej... Jag fixxar lite sprit, tar med världens bästa bandare... Denver, lirar MP3, kostade 299:- på SIBA... Ta med era MP3plattor, så lirar jag dom:)

Gummi ska med ;)
vafan... ska du ragga småbrudar där uppe....Oväntat :rolleyes


Ola lovade ju att jag skulle få han däck, så vi kan ju gjuta egna om dom skulle råka ta slut av okänd anledning som ingen känner till.... :)
 

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
vafan... ska du ragga småbrudar där uppe....Oväntat :rolleyes


Ola lovade ju att jag skulle få han däck, så vi kan ju gjuta egna om dom skulle råka ta slut av okänd anledning som ingen känner till.... :)

Jaså, jag "lovade" det? Men ja, du kan få det, bara att komma hit o kränga av det...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Ragga småbrudar? Nä fiffan, jag ska bli uppraggad av miss Norway.
good luck..... du får nog ta det som blir över när vi andra raggat klart! :tungan:

Ola: jag sa ju att du kunde ge mig fälgen så ska jag kränga av det! men du ville ju inte låna ut sin älskade fälg till mig.... jag ska inte få några "polerar-tankar" den h'är gången jag lovar :)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
För att tiden fram till torsdag ska gå lite lättare, eller om det nu bara blir svårare kan jag berätta för er att denna resa kommer att bli den bästa skidresan år 2005! Iaf för min del. Är även den enda skidresan.

När jag var i Hemskedal sist, två vintrar sen, även då över en långhelg, bemödade vi oss (i vår stuga) med att sova totalt 10-11 timmar på dom tre dygnen.

För att slippa ha ont i huvet kan man börja och avsluta varje "dag" med 2xreliv/alvedon. Gjorde iaf susen ihop med den norska alpluften!

Hur vi sen diskade i toaletten, kallade varann för dampungar inför en 16 årig tjej med ADHD :gnissla, och spydde i snön tänker jag inte gå in i mer detalj på.

Hasta la vista, snart är det torsdag och kl. är 15.00!

lääääääängtar som en gnu!

Slarva nu inte med medhavd sprit!

jag räknar med fest 24/7 :fyllisar

Över och ut!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mark skrev:
För att tiden fram till torsdag ska gå lite lättare, eller om det nu bara blir svårare kan jag berätta för er att denna resa kommer att bli den bästa skidresan år 2005! Iaf för min del. Är även den enda skidresan.

När jag var i Hemskedal sist, två vintrar sen, även då över en långhelg, bemödade vi oss (i vår stuga) med att sova totalt 10-11 timmar på dom tre dygnen.

För att slippa ha ont i huvet kan man börja och avsluta varje "dag" med 2xreliv/alvedon. Gjorde iaf susen ihop med den norska alpluften!

Hur vi sen diskade i toaletten, kallade varann för dampungar inför en 16 årig tjej med ADHD :gnissla, och spydde i snön tänker jag inte gå in i mer detalj på.

Hasta la vista, snart är det torsdag och kl. är 15.00!

lääääääängtar som en gnu!

Slarva nu inte med medhavd sprit!

jag räknar med fest 24/7 :fyllisar

Över och ut!
JÄVLAR va gött att läsa... Jag tänkte iaf smaka på både det ena och det andra på bussresan upp... Jihaa!!

Min stuga har bandare! :yoparty
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
hållundan skrev:
JÄVLAR va gött att läsa... Jag tänkte iaf smaka på både det ena och det andra på bussresan upp... Jihaa!!

Min stuga har bandare! :yoparty

klart, har hört att man blir törstig av luften i bussarna :3freak

*host* du menar såklart VÅR stuga? :hihi
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mark skrev:
klart, har hört att man blir tustig av luften i bussarna :3freak

*host* du menar såklart VÅR stuga? :hihi
Hell yeah!!! :yoparty

Ta med MP3skivor som ska spelas, om ni har önskemål, annars kommer jag plocka med runt 20 stycken med blandad musik (Läs: inte schlager, inte ärrochbe, inte allt för möe hiphop, inte radiopopdynga, inte ztvskitmusik, inte mainstream, utan helt och hållet skön skidmusik)

:rolleyes:

:fyllisar
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
hållundan skrev:
Hell yeah!!! :yoparty

Ta med MP3skivor som ska spelas, om ni har önskemål, annars kommer jag plocka med runt 20 stycken med blandad musik (Läs: inte schlager, inte ärrochbe, inte allt för möe hiphop, inte radiopopdynga, inte ztvskitmusik, inte mainstream, utan helt och hållet skön skidmusik)

:rolleyes:

:fyllisar

har du fått erbjudandet av skruttibangbang om att äta på stället för eeh, var det 450 kr? Billigare än så tror jag inte att man kommer undan på 8 måltider. jaja, funderar du på det. men ALLA andra, utom du och blokrukan (vad jag vet) är intr. o Blommis, ska du inte äta med oss andra? äta ltie finmat...så man kan lägga mer koncentration på musik, sprit, chips och öl.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mark skrev:
har du fått erbjudandet av skruttibangbang om att äta på stället för eeh, var det 450 kr? Billigare än så tror jag inte att man kommer undan på 8 måltider. jaja, funderar du på det. men ALLA andra, utom du och blokrukan (vad jag vet) är intr. o Blommis, ska du inte äta med oss andra? äta ltie finmat...så man kan lägga mer koncentration på musik, sprit, chips och öl.
Nä, har inte fått något sådant erbjudande. Låter synnerligen intressant. Vad är det för käk? Vilka måltider är det? Frukost? Lunch? När ska det betalas? Lönen kommer liksom den 25e :gnisslar

Hur blev det med bärsen och priten?! Slödrickat?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
hållundan skrev:
Nä, har inte fått något sådant erbjudande. Låter synnerligen intressant. Vad är det för käk? Vilka måltider är det? Frukost? Lunch? När ska det betalas? Lönen kommer liksom den 25e :gnisslar

Hur blev det med bärsen och priten?! Slödrickat?

det är helpension. frukost, lunchpaket (som tas med till backen) och sen middag på kvällen. huruvida det serveras kåldolmar eller hamburgare vet jag inte. efterrätt eller bönsoppa vet jag inte heller nåt om. Räknar bara med att man kommer att bli mätt. Inget brukar ju vara omöjligt.

beträffande öl, sprit mm. har jag inte en aning. Ligg på :3freak Skruttis och du kommer att få svar!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top