MikkE
Guest
I´ll be there
Tequila sunrise
Tequila sunrise
Gräddnos skrev:Jag tänker oxå dyka upp.
Bikerbitch skrev:Ska jag ringa och varna Tivoli kanske? Jag bestämmer mig samma dag om jag ska gå eller inte tror jag. Beror lite på om familjen + pojkvän vill umgås lite innan jag förblir borta i två veckor hemifrån. Men en stund kan man ju iallafall dyka in.
Om du ändå ska va borta 14 dagar så kan väl inte en liten ynka kväll till spela så stor roll??? Handlar ju om prioriteringar sånt där vettu.Kommer verkligen familj o jobb före sh.com???Bikerbitch skrev:Ska jag ringa och varna Tivoli kanske? Jag bestämmer mig samma dag om jag ska gå eller inte tror jag. Beror lite på om familjen + pojkvän vill umgås lite innan jag förblir borta i två veckor hemifrån. Men en stund kan man ju iallafall dyka in.
ktmjacke skrev:Om du ändå ska va borta 14 dagar så kan väl inte en liten ynka kväll till spela så stor roll??? Handlar ju om prioriteringar sånt där vettu.Kommer verkligen familj o jobb före sh.com???
Nu förstår jag inte.....Kommer pojkvännen i din första hand???? kinky.Bikerbitch skrev:Vad du retas då Jacke! Familj+pojkvän kommer alltid i första hand. Jobbet är ju sproilans, så det är också tokviktigt
Fnutten skrev:Min vårdare, Kikka, och jag dyker upp och andas tequilaångorna.
charmis skrev:Är det så att Fnutten ska andas ångorna klarar ju inte Kikka av honom själv så då är det bäst att jag oxå hänger på
..och så kan du bjuda jannica på en hutt..Webspy skrev:Ingen fara.... jag e ju van att bära fnutt....
Bonnie skrev:Vaddå, precis som om det vore en option att inte komma!
Du har dina aspirantuppdrag att utföra
Ska jag boka upp lillbrorsan som chaufför även denna lördag?charmis skrev:Är det så att Fnutten ska andas ångorna klarar ju inte Kikka av honom själv så då är det bäst att jag oxå hänger på
Fnutten skrev:För allas bästa lovar jag att hålla mig borta från helrören.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|