Dino Velvet
Vad snackar ni om
Tivoli ligger i Köpenhamn
Tivoli ligger i Köpenhamn
Prillan73 skrev:Jag o betsy tänkte göra nåt ANNORLUNDA den här gången.............
Bikerbitch skrev:Fick papper hem igår ifrån nya jobbet angående utbildningen jag ska på.
Åker klockan 09.00 på söndag morgon upp till Insjön. Så huruvida jag orkar springa på pub på lördagen återstår att se
Vi ska åka buss upp. Haha ja det kan man ju göra förvisso. Men jag tror det är roligare att bekanta sig med alla kollegor istället för att sova.Kakan skrev:du får sova på tåget ju
Bikerbitch skrev:Vi ska åka buss upp. Haha ja det kan man ju göra förvisso. Men jag tror det är roligare att bekanta sig med alla kollegor istället för att sova.
bytt namn har du också gjort. se där.*DanTheMan* skrev:Tivoli igen !!! Vilken överraskning ....NOT
Florodoltarzan skrev:Jasså broder, vi gör ju inget annat så vi kan ju fortsätta trenden även detta datum...
Fridens
Bikerbitch skrev:Vi ska åka buss upp. Haha ja det kan man ju göra förvisso. Men jag tror det är roligare att bekanta sig med alla kollegor istället för att sova.
suck your mama.Johanjulgran skrev:Jag kommer troligen att vara nykter och åka bil dit så ladda era plånböker rejält nu så kanske ni kan få skjus några meter
Jag tar kort om bankomat kåden ingår. (Då är kortet i min ägo i 3 dagar)
vågen skrev:Hmmm... var på Tivoli ikväll för att kolla läget med två polare!
Fruktansvärt besviken.Ska nog bojjkotta.
KalleBalik skrev:Jag + Ingel dyker nog upp!
Prillan73 skrev:Jag o betsy tänkte göra nåt ANNORLUNDA den här gången.............
Gräddnos skrev:Eh, typ...
Och D-one!! Du måste komma, annars blir jag suuuuuur!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|