Sporthojpub på Tivoli 19 Februari!

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Johanjulgran skrev:
Tackar för en mycket trevlig kväll :tummenupp

Tack själv!

tankad packad och klar igår...nu slö seg och trött...

Edit: jag PMar styrelseprotokollet för Tequila MC, vi hade möte 01:23 mellan dansgolvet och sofforna... minns inget fast det var bra beslut.... vi behöver en sekreterare kanske... eller mindre sprit... 4 tequila blev det för mig... :fyllisar

Last edited:

MikkE

Guest
Bonnie skrev:
Tack själv!

tankad packad och klar igår...nu slö seg och trött...

Edit: jag PMar styrelseprotokollet för Tequila MC, vi hade möte 01:23 mellan dansgolvet och sofforna... minns inget fast det var bra beslut.... vi behöver en sekreterare kanske... eller mindre sprit... 4 tequila blev det för mig... :fyllisar
Fyra bara. Va fan. Klunkade ju ur flarran :fyllisar

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Kort men trevligt... har inte tömt kameran än.... till Rollers stora glädje....

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Vaknade åtta imorse, kanonpigg och rastlös :va Så ofull var jag inte igår... har tillochmed städat idag.. måste vara "lack of sex" på sistonde som driver med mig :huvet :tungan

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
oj jösses.

man ska inte dricka alkohol när man har posttentaångest. igår vomerade jag dubbelt så många gånger som otto-katten min. :katt han har lite trasig mage. och som sjuksköterska :nurse ska man notera färg, form, lukt och konsistens på allting som kommer ur kroppen. konstigt, det såg ut som papper. visserligen tog jag en tugga av tidningen igår när jag hade som mest ångest men så mycket åt jag väl inte av den? det måste ha varit chipsen jag fick av roller för fotandet. äckligt. :zpy som sjuksköterska ska man kanske komma ihåg också att vissa läkemedel gör en känsligare för alkohol. bravo, anja. :huvet fast jag har inte huvudvärk. det är lite märkligt.

vilken tur att mattias är så snäll. vad skulle jag göra utan honom? vems framruta skulle jag försökt sparka sönder om inte hans? han är så otroligt snäll.

förlåt, alla som jag förolämpat. det var kanske meningen men det var inte snällt. :(

nu ska jag och mattias gå och käka lyxmat nere på finn malmgrens plan. gissa vem som betalar.

:död

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
anja skrev:
förlåt, alla som jag förolämpat. det var kanske meningen men det var inte snällt. :(
Äsch, tänk inte på det. Du var lika underhållande som alltid! Av någon outgrundlig anledning kallar du mig klantarsle ( :arsele ) oftare än Kikka gör det. :)

Kul med alla andra glada stollar också som satte guldkant på kvällen. Trevligt med återträffen på McD vid slussen.

@Benkar: Bilderna :tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
anja skrev:

Esch då Anja..... Du är BÄST!

Jag lovar att du inte e ensam om att ha bakisångest idag :huvet

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Det va riktigt kul o va nykter, men inte lika kul o ha en gammal förkylning som ej hade gett med sig riktigt. Fnutten, jag väntar fortfarande på terror-sms:en.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
RoLLER skrev:
Esch då Anja..... Du är BÄST!

Jag lovar att du inte e ensam om att ha bakisångest idag :huvet

det sjuka är ju att jag inte ens känner mig särskilt bakis. jag är förresten inte bäst. mattias är bäst.

MikkE

Guest
För att dra ner stämmningen lite så vill jag säga till dig som hällde ölskum på min kamera på linsen. Vill du betala en ny eller!!! Bra att linsen är kladdig som fan vilket gör att linsskyddet inte går igen och vill fortfarande inte bli ren. Och skum har runnit in i linshuset!!!

Last edited:

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Passar på att tacka samtliga för en bra fest. Blev dock "tvungen" att avvika lite tidigt, måste underhålla annat folk också. Så idag e man slut som artist! :tummenupp

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
MikkE skrev:
För att dra ner stämmningen lite så vill jag säga till dig som hällde ölskum på min kamera på linsen. Vill du betala en ny eller!!! Bra att linsen är kladdig som fan vilket gör att linsskyddet inte går igen och vill fortfarande inte bli ren. Och skum har runnit in i linshuset!!!

Var du nykter nog att säkert VETA att det inte är din öl som kameran badat i? :öl :öl

MikkE

Guest
Baby-ninja skrev:
Var du nykter nog att säkert VETA att det inte är din öl som kameran badat i? :öl :öl
Ja. Jag vet alltid vart jag har min kamera. Dessutom så höll jag i den då en hand kommer och doppar skum på kameran. Blir jävligt irriterad och förbannad

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Macho Woman skrev:
Ingel föregick med gott exempel. Precis sådär roligt önskar man att man själv kunde ha varje gång på fyllan. :tummenupp

Tar att man har lite plastpåsar liggandes i racebussen så man slipper få den fylld konstiga saker.. eller hur? ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln