Sporthojpub på Tivoli 19 mars

MikkE

Guest
Neeej! Inte Beppefluff! Basta :)

seriemordar1.jpg

MikkE

Guest
Jag antar att ni andra är på väg nu?!!!?
Förfest nu, snart bär det av till Tivoli

//Tequila MC

Mika K

mattsvart
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Mattsvart Sak
Festen !!!

Jahwoll !!!

Lockenn loll

Som vissa säger har byggt om min gamm sucka hehe hopppas de kommer varma dagar snart längtar te o köra hoj :=)

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Hej hopp alla glada. En timmes promenad senare är man hemma och har sparat in en taxiresa i pengar till hojen! Nu jävlar är sparandet igång ;-)

Tack till alla som uppslöt för en jättekul kväll! Det var skitkul. Haha... båten blir nog t.om. roligare :D :yoparty :fyllisar

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
en timme buss och sen taxi resa senare så va man hemma lite halv långt hem i kylan. inte ens spriten höll en varm vill att det ska bli sommar.
men trevligt va det på tivoli och hamn som man va på tidigare.
det tråkiga e väll att minnet e som en guldfisk så måste väll gå dit flera gånger så man kommer ihåg alla man hällsa på ikväll.

Last edited:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
tack för en trevlig kväll - och tack till er som var med på efterfesten - va skönt att ni gått hem nu så jag får sova.

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Webspy skrev:
tack för en trevlig kväll - och tack till er som var med på efterfesten - va skönt att ni gått hem nu så jag får sova.

Efterfest!!!!?!??!?! vart?!?! vart!??!? vart?!?!?! :yoparty :banana :fyllisar :ätapiller

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Webspy skrev:
:yoparty
Skulle sagt nått :pannkyss Du får SMS'a över några blå piller som bot ;)

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
D-one skrev:
Kul att träffa alla igen :yoparty

Huvudet värker och jag skulle behöva en av din berömda mackor Vågen :död ...

Puss på dig gumman! Vi får ta en picknick snart i den efterlängtade värmen med lite Hoegarden och smörgåsar med rökt parmaskinka, soltorkade tomater, vitlökssås m.m :nicka

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
vågen skrev:
Puss på dig gumman! Vi får ta en picknick snart i den efterlängtade värmen med lite Hoegarden och smörgåsar med rökt parmaskinka, soltorkade tomater, vitlökssås m.m :nicka

Låter som en riktigt bra ide :tummenupp . Lång prommenad på djurgårn vid vattnet och en filt att sitta på.
Fixar du fram våren först??

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
D-one skrev:
Låter som en riktigt bra ide :tummenupp . Lång prommenad på djurgårn vid vattnet och en filt att sitta på.
Fixar du fram våren först??

vågen fixar våren :yoparty

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
TACK alla för en galen kväll !!!!!! :yoparty

Trots salt i ögat o innanför kläderna hade jag trevligt som vanligt ! Ni ser, man ska göra som vanligt o inte ANNORLUNDA !! :tummenupp

PS Vi ses på kryssningen då !!!! :banana :fyllisar :banana

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
D-one skrev:
Kul att träffa alla igen

Körde halvannorlunda.... sitter på jobbet och sliter ihop pengar till nästa fest :banana

Har redan glömt bort nick och namn på de jag pratade med... eller nu.... kom jag på det...

d-one.... hemgjord t-shirt... :Bugar

pojkar och flickor...glöm inte choken! bra att grunda lagom innan så man inte spyr... :rofl

just de...Tequila MC vann kampen över Ignite MC :yoparty fast vi gillar er ändå.... vi kan trösta er nästa gång.... vi lovar att inte spy eller choka....

Tack till MikkE som höll ordning på svansen :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...