Sporthojpub på Tivoli 19 mars

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Bikerbitch skrev:
Vi var 16 medlemmar där. Nästan alla hade tröjorna på. Dessutom är vi snyggare, ni behöver ju supa er fulla på tequila för att bli som vi :gnissla

Vi saknade 4 medlemmar, men vad gjorde era andra 40 medlemmar när ni hade fest...

Fast visst är jag den första att erkänna att Tequila MC har problem med ett alldeles för hårt festande. Folk som fastnar på förfesterna, har för kul ,spyr och mår illa.

Eventuellt blir det ett extra styrelsemöte där MikkE får stå till svars för att han inte säger till dem som är fulla, glada eller pratar för mycket... :hihi

Vi behöver akut hjälp! Så att inte folk "ballar ur" och har för roligt :rofl :yoparty

Roligast på tivoli var de slitna damer som kom fram till oss och blev arga när de förstod att vi INTE kör Hally Dajvisson.... :hihi

Vi har fastnat i en ond spiral av Tequila, festande och fylla.... huuuu....tänk om någon spyr...:Bugar
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Vilken stämning, hoppas det blir fler pubkvällar... fast när man läser tråden så verkar det som om det var den sista innan hojsäsongen drar igång nu... Var grymt kul att droppa förbi, kommer inte ihåg allas namn/nicksname osv, men roligt var det.
Kul att se alla Ignitar som var på plats. :fyllisar

Kul att träffa såna härliga hojmänniskor, bara beställa en bira i baren tog ju 30 min, inte pga av bartendern, bara genom att det var trevliga och glada människor överallt... (fan att man har missat de tidigare pubkvällarna)
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
meeen vart fasen är bilderna??? :s
trevligt värre.
med bara 15kr på fickan så kan man ha tråkigare iallfall :)
mycket vatten blev d..
:D

/z
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Done som är vår gunnina... det är ju hennes beskydd vi behöver... Med en sådan tröja så kan man komma hur långt som helst. :pannkyss
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Holtis skrev:
Vilken stämning, hoppas det blir fler pubkvällar... fast när man läser tråden så verkar det som om det var den sista innan hojsäsongen drar igång nu... Var grymt kul att droppa förbi, kommer inte ihåg allas namn/nicksname osv, men roligt var det.
Kul att se alla Ignitar som var på plats. :fyllisar

Kul att träffa såna härliga hojmänniskor, bara beställa en bira i baren tog ju 30 min, inte pga av bartendern, bara genom att det var trevliga och glada människor överallt... (fan att man har missat de tidigare pubkvällarna)

Nästa pub blir på Birka Paradise...kolla in tråden de är den 23 april....
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Kakan skrev:
Va i hella fridans dagar stog de på tröjan?? haha missa helt att läsa jag :)

Såklart att du missade att läsa, du var ju så koncentrerad på att trycka ner kryckan, där du tyckte den fick plats. :3freak
Kan du och dina tillbehör sluta upp med att ge mig blåmärken :4skrika

Det stod .: Suzuki Asskickers :. på den.
(internt skämt)
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
D-one skrev:
Såklart att du missade att läsa, du var ju så koncentrerad på att trycka ner kryckan, där du tyckte den fick plats. :3freak
Kan du och dina tillbehör sluta upp med att ge mig blåmärken :4skrika

Det stod .: Suzuki Asskickers :. på den.
(internt skämt)

:mad: Internt SKÄMT !!!!
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Kakan skrev:
Nästa pub blir på Birka Paradise...kolla in tråden de är den 23 april....

Tack för tipset.. skall kolla...
:kryckor som ger blåmärken enl Done om jag fattar allt rätt... *puh* vilken tur... då mötes vi precis i dörren... var två kvinnor som "ragglade" ut vid 12-tiden... en på kryckor :)
(ragglade kan ha berott på att det var halt och en var hallt :tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
D-one skrev:
Såklart att du missade att läsa, du var ju så koncentrerad på att trycka ner kryckan, där du tyckte den fick plats. :3freak
Kan du och dina tillbehör sluta upp med att ge mig blåmärken :4skrika

Det stod .: Suzuki Asskickers :. på den.
(internt skämt)

hehe men vad då det var ju en glipa med klyka å då trode ju jag att man skulle ställa kryckorna där :hihi

he ja ja men du om Suzuki sparkar dej där bak ska du väll inte säga att de är jag som ger dej blåmärken heller :3freak :rolleyes: :tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Holtis skrev:
Tack för tipset.. skall kolla...
:kryckor som ger blåmärken enl Done om jag fattar allt rätt... *puh* vilken tur... då mötes vi precis i dörren... var två kvinnor som "ragglade" ut vid 12-tiden... en på kryckor :)
(ragglade kan ha berott på att det var halt och en var hallt :tungan

:tungan här ragglas inge alls man få rinte vara onykter när man framförsig på kryckor :lol
 

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
Festsugna i huvudtaden sökes!

Nää, det handlar inte om Tivoli. Men jag lyfter ändå den här tråden för att göra reklam för Sporthoj-festen i Fiskeboda utanför Örebro enligt tråden nedan.

Vi har nämligen noterat att det kommer folk ifrån Skåne, Göteborg, Umeå MEN FAN KNAPPT EN KOTTE FRÅN STOCKHOLM! :confused:

Hur kommer det sig? Ni är ju ett stort gäng som brukar träffas på Tivoli. Varför inte åka lite längre, typ 20 mil, och vara med på årets fest istället? :tummenupp

Kom igen nuuu dååååå!! :yoparty :fyllisar :banana :hoppa :dricka :cpparty


http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=78319
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top