Gustafsson
Skrapar tungan...
tjena hallå alla 
jag äger just nu en tzr -89 (125:a) som jag köptepå 16 års dagen, tyvär så var jag ute lite sent med att ta kortet -01 så den fick stå & sukta mig i garaget, -02 jobbade jag varje dag på hela sommarlovet så jag hade verkligen inte tid. Detta år så är man juh 18 så nu är det faktiskt *ilen som skall tas eftersom jag går ut nästa år så kommer den behövas eftersom det är lättare att få jobb om man har *il (inte mycket men lite). Jag har också en fördel jag ärver pengar på min 18års dag så prioriteringarna är att ta *il körkortet, måste också säga att -02 så skrev jag för hoj också missade med 3p
(jag skämms) men jag åker på intensiv för *il 1v efter min födelsedag. Jag ringe igår & kollade efter några som hade intensiv för mc:n också (går juh lite snabbare än att ta massa utspridda lektioner) men dom sa att det inte fanns några tider...om ni vet nått ställe som har tider typ SENT i juli lrbörjan av augusti så snälla säg
(måste ta det så sent eftersom jag MÅSTE ha *il kortet klart innan jag kör på för hoj...)
vart nedskjuten idag mé när jag ringde if försäkringar & kollade vad en zx6r skulle kosta på mig (allas små pojkars drömm en ninja...
även fast yzf serien är MYCKET fräckare..
) hon as garvade i telefonen...hel/hel 80k..
så kollade jag en XT 600 -00 den gick på 8k hel/hel så om jag kommer glide runt på en sporthoj NÄR jag får kortet...belive me jag SKA ha det, det finns INGET jag älskar mer än att åka motorcykel, allt började väl när jag fick min första vid 2års ålder en såndär EL-polismotorcykel jag hade skit kul på den men tyvär så körde jag av vägen ett par gånger när vi var ute & gick...jag somnade
(info från mina bröder) + att samma år så tog min bror mé mig på min första riktiga "hoj tur"... han la mig på tanken & höll fast mig med handen & gled fram & tebax på vägen (finns bild, fast har ingen scanner tyvär
) så sporthoj kommer jag nog försöka att glömma...om jag inte gör det som är "förbjudet" i dessa kretsar...man vet aldrig jag tror att min kärlek för sporthojar kommer stå över "moral kärringar" fast man vet juh aldrig...mina bröder säger att jag skall gå i deras "spår"...chopper....
men, men detta är bara en text jag fick lust att skriva...detta är också min "1000:e inlägg":s text också..
tat lugnt & skrapa lite i kurvorna för mig
jag äger just nu en tzr -89 (125:a) som jag köptepå 16 års dagen, tyvär så var jag ute lite sent med att ta kortet -01 så den fick stå & sukta mig i garaget, -02 jobbade jag varje dag på hela sommarlovet så jag hade verkligen inte tid. Detta år så är man juh 18 så nu är det faktiskt *ilen som skall tas eftersom jag går ut nästa år så kommer den behövas eftersom det är lättare att få jobb om man har *il (inte mycket men lite). Jag har också en fördel jag ärver pengar på min 18års dag så prioriteringarna är att ta *il körkortet, måste också säga att -02 så skrev jag för hoj också missade med 3p
vart nedskjuten idag mé när jag ringde if försäkringar & kollade vad en zx6r skulle kosta på mig (allas små pojkars drömm en ninja...

men, men detta är bara en text jag fick lust att skriva...detta är också min "1000:e inlägg":s text också..
tat lugnt & skrapa lite i kurvorna för mig