Sporthojs Fest 2008

Tobbechef

Gillar action i livet!
Gick med
26 May 2007
Hoj
Kawasaki er6-n. pitpro-140cc cresent 2 växlad
Aaa strippor det e min livs källa haha när ja o en polare va i usa för ett år sen va vi på ett 30tal olika ställen jag fick ett par string från cheetas i sarasota FL där vi va femton gånger på två månader :yoparty dom har sin plats på väggen i tv rummet.

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Aaa strippor det e min livs källa haha när ja o en polare va i usa för ett år sen va vi på ett 30tal olika ställen jag fick ett par string från cheetas i sarasota FL där vi va femton gånger på två månader :yoparty dom har sin plats på väggen i tv rummet.
Oskuld?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
den 2007:a fest gick i stöpet, men jag hörde Stockholmarna skulle ha nått på HardRockCafé och vi Katrineholmare tänkt också han en liten lokal variant den 24 nov på Villasandhem i Katrineholm

http://www.taboogie.se/ spelar

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Ovanligt att dessa fester går om intet.

Nä nä nä nä :fakta

Denna fest kommer äga rum, så sant som att jesus var nymfoman ( det är därför jag älskar han så ) så ska vi allt ha en brakfest.
Vi jobbar på det ännu och datum är förslaget.

"Look and u will find"

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
"Ahhh kött fiii faaaannnn"

Dags för lite uppdatering på denna tråden igen kanske, Dj Barbaruff och jag har kikat lite på vad som kanske skulle passa, ett band är intressant för festen som komma skall och plats/hyra är i stort sett redan bestämt så det är bara att hoppas att vädret är med oss och att vi verkligen blir ett redigt antal som kommer på festen.

Ska ta tag i den biten med bankkonto för betalning under denna vecka samt försöka spåna på ifall det kanske går att fixa kvartering för långväga gäster på plats på något vis, kanske går att tälta eller något, har som sagt inte en aning men under denna vecka så kommer det i alla fall att komma mera info på den lilla sidan som Barbaruff har knåpat ihop ( ni hittar den under mig, den går fan inte missa även om du är blind ) till festarrangemanget.

Som sagt tidigare är det bar vi 2 ( Barb / Toye ) som jobbar för detta och är det NÅGON som kanske kan hjälpa till med annat ( som komma skall ) vore det bra som fasen, men det tar vi då.

Så summa sumarum, festen är inte bortglömd, den har bara kommit i skymundan och är i fortskridande smidande planer.

Jaha, det var väl de så det är väl bara att ni tar hand om er sålänge :yoparty

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Hmm, nja, eftersom det är enklare att posta här på SH så kör vi på här sålänge.
DJ Barb ( eller hur fan du stavar ^^ ) har skrivit lite på brinkster nu, lägger in det här så vi kan få en lite större överblick på det, enklare att se ifall det är något intresse...

"Har nu bokat ( Läs ledigt datum i parken ) datum för fest den 31 maj 2008. Jag undrar var vi ska lägga ribban?
Hur mycket skall vi satsa?
Är det viktigaste att vi får träffas eller är utbudet viktigast?
Sovplatser/Boende/Tält?

Vi kommer behöva ha mycket idiell personal, vilket som, så kan du/ni ställa upp med något säg då till."

Vad sägs? För tidigt eller?

Skriv på nu så det kan planeras något mummsigt, eller vad det kallas...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kom igen nu alla - vi drar te Feskeböda!!!

Ses i augusti, kom obokade så får vi se vem som bara snackade eller vem som skred till verket ;)
Man kan ta med tält och tälta nere vid sjön, det räcker.

Haha, hittade bild från när jag och "Forklifter/man" skulle ner till sjön :D

Bifogat

• Mavveboots.jpg
    Mavveboots.jpg
    80.1 KB · Visningar: 82

barbaknövel

sin after sin won't take u to heaven
Gick med
4 Aug 2007
Hoj
Suzuki RF 900 -97
Hur många kan nu komma den 31 maj, skall vi jobba vidare med det datumet eller något senare datum (juli)??

barbaknövel

Gick med
4 Aug 2007
Hoj
Suzuki RF 900 -97
ingen som är intresserad av band å fest, men dator å fest då? (billigare, mycket). om ingen e intresserad få vi ju avboka ju. men då får ju vi (närkingarna) de lungt

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Väldans vad tyst det var här då... Jag skulle tro att jag kan. Fast det verkar ju bli en smula ensamt :)

/perris

barbaknövel

Gick med
4 Aug 2007
Hoj
Suzuki RF 900 -97
Med band så behöver vi 75 pers som betalar 200:- styck. Det verkar det ju inte bli!

Jacuzzi

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
Z
Hur många medlemmar finns det på sporthoj? Finns det inte 75 som kan boka det datumet och ha en riktigt najs fest.. Kom IGEN

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln