om man dretar i band kan man ju ta me nån mp3 spelare el dyl. så blir det inte så mycket planering och då blir inträdet mer än lägligt. har whatahell nån anläggning på plats?
Tjooohooooo!!!
Lite uppdatering på detta vore på sin plats.
Såhär är det i dagsläget, Dj Barbski ( Barbaknövel ) och Jag ( Toye ) har eller rättare sagt Dj B har fixat en liten sida som ( Klicka på mig ) all information kommer gå ut på om planerad sporthojsfest (er) till våren.
I dagsläget så står det inte så mycket men det kommer så håll i bananen och tofsen
Snygt spelat grabbar! då e det bara att vänta haha
Spelat? Nej nej, eller det kanske jag som tror att du tror att det bara är spel för gallerian ..
Så är inte fallet, vi ska börja knåpa på detta om hur uppläget för denna fest kommer vara. Det ska ju bli en bra fest med bra tryck såklart.
Ju flera som kommer, ju bättre underhållning såklart.
Så veckan som kommer ska vi ta o planera lite, och förhoppningsvis kommer det ( det kommer såklart ) mera info på SH Fest sidan om vad som väntas skall
Jag mena att de va fint att ni har dragit i gång ett seriöst fixande!
Låter tufft! Ska se vad jag kan försöka bidra med till festen
haha.. ja det vore nått näe.. men nått mer materialistiskt kanske. har lite i bakgrunden som kommer ut snart som jag bör kunna nyttja för alla medlemmar på sh i samband med något sådant här.Spela in en skiva med ljudet av din mille?
haha.. ja det vore nått näe.. men nått mer materialistiskt kanske. har lite i bakgrunden som kommer ut snart som jag bör kunna nyttja för alla medlemmar på sh i samband med något sådant här.
Låter tufft! Ska se vad jag kan försöka bidra med till festen
Klart du ska komma
Ingen fest utan SH´s största postare
Sen så kanske det kommer med
klart vi ordnar med lite från örebroooo
är ett måste, jag menar, vi kör jue sporthöööööööjjjjjjjjjj
"Någon som kanske kan ta tag i tjejbiten? 4 sötingar som dansar på podier i en bur osv, jag menar, dom har ju det i alla hööllyywood filmer "
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|