Sporthojs Fest 2008

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
När snackas det om att denna festen ska äga rum? Nu i höst/vinter eller?

Please, gör det medans jag är kvar i Sverige, så jag kan va med...!

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650

Så jag får nog rösta nej till det förslaget tyvärr. en 100 hade vart mer humant, men skrapar ni ihop 30 singlar till då så kan ja förfan komma naken nästan :tuttar

jag e på, en naken blomma är inte fel:tungan

1: Maffan
2: WEST - Singel
3: Lady
4: Rockoholic
5: Axelsson_vpg
6: BLOM
7: Kakan
8: Mikke
9: Cirkus
10: Milla
11: Andreasno - Snigel
12: Jejja
13: Perris
14: Aaco
15: Plonkan
16: C@rro å våga inte ha den då jag jobbar
17: Brink_R1
18: Pshyco
19:Tobbechef - Singel
20: Road-Ragge
21: Dram
22: NiklasL - Singel
23: Tarasus - Singel
24: NASSE
25: Magnif Bastard
26: BurningDucati
27: Perra72
28: Ågga - Singel
29:Toye - Ofrivillig Singel och som C@arro, inte när vi jobbar !!!!!
30: Eniac... *Kan inte garantera propert uppträdande dock *
31: Dreggel garanterat opropert uppträdande. -Singel
32: Jeppzon - Singel
33: Fält
34: Robertzon - singel:)
35:
36:
37:
38:
39:
40:

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Ett band hade ju vart as schyst :yoparty, men fan vet om ja vill lägga 200 kr på det :gnissla Studentkassan är tanig redan som den är om det ska drickas alkohol och framförallt om den måste transporteras upp dit :(

Så jag får nog rösta nej till det förslaget tyvärr. en 100 hade vart mer humant, men skrapar ni ihop 30 singlar till då så kan ja förfan komma naken nästan :tuttar
Jag har en liten känsla av, men jag kan ju naturligtvis ha jätte-jätte-jättefel, men jag har ändå lite på känn att en fest arrangerad av sporthojsåkare på något vis nästan enbart består av just hormonstinna, kött-törstande, singelmän. Testosteronhalten i luften blir säkerligen mätbar i hela kommunen.

Om det inte skulle räcka så kan jag berätta att jag också är singel. Tvagar mig var dag, använder enbart boxershorts samt har inte mindre än tre levande blommor i fönstret!

:)

/perris

Tobbechef

Gillar action i livet!
Gick med
26 May 2007
Hoj
Kawasaki er6-n. pitpro-140cc cresent 2 växlad
:D :D :D
Men vafan... Jag känner igen den där historien!!!
Tror vi snackade utanför stadshotellet då. Måste vart dig jag pratade med. Kom hans fru och snodde tillbaka kavajen?[/QUOTE]

jaså ja det e möjligt de:confused: och du har helt rätt i att hans fru och farbror polis kom det va ju jätte nära jag hamna i fyllecellen den kvällen men efter lite diskoterande så erkände han gubben o hans följeslagare att dom hade fått varsin öl :fyllisar o jag fick hans kavaj o då hade redan snuten koplat ett grepp på mig hehe men allt sluta bra sen. Han fick stryka av sin fru o ja fick hångla lite utan för med en katrineholmska :yoparty sen kanske ja träffa dig :)

Och maffan vi får höras när det närmar sig och jag tycker vi ska ha skånsk folkdreckt på oss för det verkar inte va så många här nere ifrån :tungan

Last edited:

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
:D :D :D
Men vafan... Jag känner igen den där historien!!!
Tror vi snackade utanför stadshotellet då. Måste vart dig jag pratade med. Kom hans fru och snodde tillbaka kavajen?

Han fick stryka av sin fru o ja fick hångla lite utan för med en katrineholmska :yoparty sen kanske ja träffa dig :)

Nu klickar det här... du blev uppraggad av en tjejkompis till mig... =) Minnet är kort och långsamt, men det stämmer...

Tobbechef

Gillar action i livet!
Gick med
26 May 2007
Hoj
Kawasaki er6-n. pitpro-140cc cresent 2 växlad
Nu klickar det här... du blev uppraggad av en tjejkompis till mig... =) Minnet är kort och långsamt, men det stämmer...

Coolt... världen e liten. Du får hällsa henne att ja e lika kär nu som fem minuter efter ja träffat henne:) men du heter inte hon lina eller linda jag fick tillock med numret men de har ja slaarvat bort :va

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
*markerar Cirkus med en STOR snigel*

:D :D

Äsch... Inte ska jag behöva en stor, det är ju inte rättvist mot de andra grabbarna, :rolleyes: eller iofs jag kom ju in lite sent på snigel-listan så kanske kan få en i fetstil i alla fall.

Hmm.. Nä… nu då jag tänker lite mer på det blir nog en STOR bra. Eller… Kan man få en STOR som blinkar??:tummenupp

Kanske som Klickbar länk till och med en bild på mej och en karta som visar var jag bor… Kan du fixa det?? :va

Undra förresten vad en "Cirkus-är-singel-reklambanner" på SH.com skulle kosta? :gnissla

Vilka är med och skramlar??? Jag kan nog tänka mej att möta upp med lika mycket som ni kan skramla ihop…

Skramla ihop Cirkus-är-singel-reklam banner lista:

1. ???

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Eyyh... Va fan, måste alla hata mej idag? Min markering varken blinkar, är stor eller går att klicka på jue... ja eller finns alls för den delen...:confused:

Men jag kan gladeligen meddela att jag har gott om sovplats om :tuttar behöver sova någonstans... (vad :tuttar innebär lämnar jag öppet för tolkning):tungan

Rätt tolkat? :tungan aja får väll ta in på ngt hotell lr så med bejbsen då...:rofl :pussa

1: Maffan
2: WEST - Singel
3: Lady
4: Rockoholic
5: Axelsson_vpg
6: BLOM
7: Kakan
8: Mikke
9: Cirkus - S-I-N-G-E-L-! nöjd? :D
10: Milla
11: Andreasno - Singel
12: Jejja
13: Perris
14: Aaco
15: Plonkan
16: C@rro å våga inte ha den då jag jobbar - Singel??
17: Brink_R1 - Singel SKÅNING
18: Pshyco - Singel SKÅNING
19:Tobbechef - Singel
20: Road-Ragge
21: Dram
22: NiklasL - Singel
23: Tarasus - Singel
24: NASSE
25: Magnif Bastard
26: BurningDucati
27: Perra72
28: Ågga - Singel
29:Toye - Ofrivillig Singel och som C@arro, inte när vi jobbar !!!!!
30: Eniac... *Kan inte garantera propert uppträdande dock *
31: Dreggel garanterat opropert uppträdande. - Singel
32: Jeppzon - Singel
33: Fält
34: Robertzon - Singel:)
35:Blomman - Singel??
36:
37:
38:
39:
40:

Last edited:

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Tog mig lite friheter där...:
btw. ngn som vet hur det blir med "sovplatser"... :D :tuttar

Eyyh... Va fan, måste alla hata mej idag? Min markering varken blinkar, är stor eller går att klicka på jue... ja eller finns alls för den delen...:confused:

Men jag kan gladeligen meddela att jag har gott om sovplats om "folk" behöver sova någonstans... (vad "folk" innebär lämnar jag öppet för tolkning):tungan

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Vad säger ni andra,,, vad är rimligt för ett band ( om det nu är intressant) ?

Ju fler = Ju billigare, och med billigare band så blir det mera pengar över till öl/vin/sprit/alkohol för dom som inte kan lägga ut en massa.
Jag kan ta tag i det men då ere inte betalning 1 dag innan som gäller.
Helst en vecka innan och, ja ni fattar galoppen :tummenupp :gnissla

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja vi har haft ett jäkla röjjjjj varje gång eller hur maffan ;).... stan kanske har blivit gammal men inte är han död än :cdevil

maffan och jag har snackat lite löst om det här.. jag fortsätter gärna och snacka mer hehe

kan för övrigt nämna lite priser på tidigare år.. runt 250 pix och då har det ingått band och allt vad det innebär = 5gånger 30 min spelning, boende, och en jäkla massa underhållning från...... ja oss alla:)

Last edited:

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
Aprilia RSV Mille
Nu är frågan om SH folket släpper in en person utan A-kort???

Om det blir ja, så är jag både singel & Skåning :tummenupp

Blir det nej, så får jag återkomma på SH festen 20?? när jag har tagit kortet.

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3103732 Nu är frågan om SH folket släpper in en person utan A-kort???

Om det blir ja, så är jag både singel & Skåning :tummenupp

Blir det nej, så får jag återkomma på SH festen 20?? när jag har tagit kortet.
Du kan ta med dig passet som legitimation om du nu känner att du måste visa upp nån slags identitesthandling ö.h.t :p

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
wow... räcker me att säga hej till dendär blomman för att man ska bli etta på hennes desperata lista... hon har försökt me mig me :D

Helt okey för mej :) :tuttar

Vi har nu snacka sporthojträff i Katrineholmsgänget och vi funderar på om det är möjligt att fixa till ett party i Fiskeboda om, typ en månad om det är väder, men tack vara den globala uppvärmningen som råder så tror vi att det är åkbart.

Men då krävs vissa saker:

Vem har info om tidigare Fiskebodaträffar.

Mailas till winkler@tyfonmail.se

Kan vi bli tillräckligt många, alltså pengar behöver in i förskott för att vi ska kunna få lite garantier på deltagare.

Perra72 och WEST åker till Fiskeboda på onsdag eller torsdag och kollar läget.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning