men skrapar ni ihop 30 singlar till då så kan ja förfan komma naken nästan
Så jag får nog rösta nej till det förslaget tyvärr. en 100 hade vart mer humant, men skrapar ni ihop 30 singlar till då så kan ja förfan komma naken nästan
Jag har en liten känsla av, men jag kan ju naturligtvis ha jätte-jätte-jättefel, men jag har ändå lite på känn att en fest arrangerad av sporthojsåkare på något vis nästan enbart består av just hormonstinna, kött-törstande, singelmän. Testosteronhalten i luften blir säkerligen mätbar i hela kommunen.Ett band hade ju vart as schyst , men fan vet om ja vill lägga 200 kr på det Studentkassan är tanig redan som den är om det ska drickas alkohol och framförallt om den måste transporteras upp dit
Så jag får nog rösta nej till det förslaget tyvärr. en 100 hade vart mer humant, men skrapar ni ihop 30 singlar till då så kan ja förfan komma naken nästan
Men vafan... Jag känner igen den där historien!!!
Tror vi snackade utanför stadshotellet då. Måste vart dig jag pratade med. Kom hans fru och snodde tillbaka kavajen?
Han fick stryka av sin fru o ja fick hångla lite utan för med en katrineholmska sen kanske ja träffa dig
/.../ men skrapar ni ihop 30 singlar till då så kan ja förfan komma naken nästan
Nu klickar det här... du blev uppraggad av en tjejkompis till mig... =) Minnet är kort och långsamt, men det stämmer...
Jag kan förövrigt oxå ta en Snigel-markering, men e fan läge att det kommer lite mer då....
*markerar Cirkus med en STOR snigel*
Eyyh... Va fan, måste alla hata mej idag? Min markering varken blinkar, är stor eller går att klicka på jue... ja eller finns alls för den delen...
Men jag kan gladeligen meddela att jag har gott om sovplats om behöver sova någonstans... (vad innebär lämnar jag öppet för tolkning)
Tog mig lite friheter där...:
btw. ngn som vet hur det blir med "sovplatser"...
Du kan ta med dig passet som legitimation om du nu känner att du måste visa upp nån slags identitesthandling ö.h.t3103732Nu är frågan om SH folket släpper in en person utan A-kort???
Om det blir ja, så är jag både singel & Skåning
Blir det nej, så får jag återkomma på SH festen 20?? när jag har tagit kortet.
wow... räcker me att säga hej till dendär blomman för att man ska bli etta på hennes desperata lista... hon har försökt me mig me
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|