Mcbrud
Guest
Rash skrev:2544479Ha! Och det tror du inte att jag redan gjort..? Shitt va tight du va
*morr*
Rash skrev:2544479Ha! Och det tror du inte att jag redan gjort..? Shitt va tight du va
Bus-Bo skrev:2546876Är det bara jag som längtar efter sommaren eller?
Bus-Bo skrev:2547731Ja då har man kärlekskymmer igen, för bedömt tusonde gången i år. Suger ju.
Jag har ju henne på msn men hon svarar inte. jag fattar noll.Rash skrev:2548012Frisörskan? Vad fan lyckades du med nu då? Du skulle ju bjuda ut henne..
Du har ju glömt någon!!!!Rash skrev:2548376Bullets dodge Chuck Norris... Så då finns det bara en snubbe som kan ta honom
http://www.metacafe.com/watch/243488/bruce_lee_dmx/
Pinky skrev:2556946Spam spam, dags att äta lite mat .
Sundance Kid skrev:2556984vafan gör du på nätet?? har inte du mer spännande saker för dig en fredagskväll???
Pinky skrev:2559391Nee, tydligen inte .
Alltid lika uppskattat när kunderna ber om hjälp huruvida dom ska göra för att få igång dvdfilmen.
-Jag vet ju inte vad som är vad av dvdspelaren och videobandspelaren?
-Hrm, kom jag ska visa .
SUCK, hur korkad är man om man nu skulle försöka få in en dvdskiva i videon? Eller varför inte ett vhsband in i dvdspelaren?
Inte undra på att det går utför i det här jävla landet när det finns såna här människor .
Rash skrev:2559567Eller så ville de bara locka in dig i det rummet och älska passionerat? Men så kände de sig svekna då du först säger ok och sedan bara går ut?
Rash skrev:2559581Jag tänker inte fråga nästa gång. Bara våldta dig.
Förresten, är det bara jag som tycker att Kawakex är tjock? Tänkte skriva det under Miss Piggys tråd som hon tog över. Men den var ju låst..
På de bilder hon lagt upp ser man ju tydligt att hon är överviktig. Lite kul när hon drar axlarna bakåt för att det ska se ut som att hon är liten och späd. Men det är hon ju inte
AndreasNo skrev:2559614.. schh.. har provat säga sokkis till henne flera ggr.. hon blir inge glad
Man får inte prata om flikkors vikt ju, då börjar de gråta juRash skrev:2559581Jag tänker inte fråga nästa gång. Bara våldta dig.
Förresten, är det bara jag som tycker att Kawakex är tjock? Tänkte skriva det under Miss Piggys tråd som hon tog över. Men den var ju låst..
På de bilder hon lagt upp ser man ju tydligt att hon är överviktig. Lite kul när hon drar axlarna bakåt för att det ska se ut som att hon är liten och späd. Men det är hon ju inte
Bus-Bo skrev:2559651Man får inte prata om flikkors vikt ju, då börjar de gråta ju
Inte snällt, men vafan jag siiter rätt hårt i det iaf, jag är inte efter henne så kör på pojkar.Rash skrev:2559654Försöker bara ta ner henne till jorden..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|