Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Rash skrev:
2541732 Med den där glada smileyn i slutet så förmodar jag att du vill se mer sånt?

Dom flesta cheyer gillar sånt där snusk Rash, tror inte Mcbrud är nåt undantag :drool. Om du nu får henne att dansa för dig så se till att spela in det hela så vi har nåt att göra när vi ses nästa gång ;).
 

Mcbrud

Guest
Pinky skrev:
2543300 Dom flesta cheyer gillar sånt där snusk Rash, tror inte Mcbrud är nåt undantag :drool. Om du nu får henne att dansa för dig så se till att spela in det hela så vi har nåt att göra när vi ses nästa gång ;).

hmmm... behöver jag ens skriva något eller fattar du?:tuttar
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Bus-Bo skrev:
2542848 Jag känner hur spänningen byggs upp i kroppen nu, imorgon hoppas jag mitt brev kommer på posten, och sen äär det bäss å fira som gäller, även om jag blir själv (Cheyer i jonsered/hisingen området kan ju alltid höra av sig)
Hell yeah, brevet har kommit och jag har plötsligt en framtid, fyfän va najs. Här ska Firas minsanne mig:yoparty
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Rash skrev:
2543580 :viftarocksåmedsnoppenochhoppaspåattfåvaramedpåetthörn,gärnaetthålsompinkyändåintevillkörapå

:slicka

Haha, du e kul du Rash :hihi.

Men som damen sa så är du tyvärr inte välkommen, inte i mitt hål iaf :slicka.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
de e fkn sheit..

men men...

Nu har jag hämtat hem min kissemiss, tyckte han skulle ge mig lite kärlek på nätterna så va tvungen o hämta han.

Edit: hah, va söt han e, hitta min gömma med kattleksaker o kom bärandes på en leksaksmus :D
 

IronMike

Guest
Ni slipper mig ikväll iaf.............

Jobbar nytt kvällsjobb, köra taxi :D stackars passagerare. man kanske ska lägga en bombrepa centralen-arlanda

:tummenupp
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Mcbrud skrev:
2543608 dream on!
:tuttar

Ha! Och det tror du inte att jag redan gjort..? Shitt va tight du va:jisses

Pinky skrev:
2543757 Haha, du e kul du Rash :hihi.

Men som damen sa så är du tyvärr inte välkommen, inte i mitt hål iaf :slicka.

Ditt hål tar jag när som helst Pinky.. Kan tänka mig hur liten och oskyldig den är.. Fan, ska du inte ta och förlora stjärtoskulden nån gång?
Du lär ju lätt testat med dildosar iallafall.. Så många som ni har på jobbet..:hihi

IronMike skrev:
2544069 Ni slipper mig ikväll iaf.............

Jobbar nytt kvällsjobb, köra taxi :D stackars passagerare. man kanske ska lägga en bombrepa centralen-arlanda

:tummenupp

O fan.. Så du får ta taxileg alltså? Man måste ju haft körkort de senaste två åren för det.. Själv har man ju vart av med kortet två gånger. Och nu bara haft det i 6-7månader:huvet
 
Last edited:

IronMike

Guest
AndreasNo skrev:
2544083 inte skaffa såntdär internet te laptopen?
nä ska väl kirra det :hihi så man kan spamma jääärnet när man väntar på en körning, eller varför inte tanka ner porr -direkt till taxibilen :tummenupp

Rash skrev:
O fan.. Så du får ta taxileg alltså? Man måste ju haft körkort de senaste två åren för det.. Själv har man ju vart av med kortet två gånger. Och nu bara haft det i 6-7månader:huvet
Man har ju conections på länsstyrelsen :tummenupp *schhhh*

..nejdå, jag e fläckfri, förutom 8-9 böter för vårdslöshet, sänkta farter till under körkortsgränsen, underlåtelse i trafik, etc etc, rättegångar också - men blivit friad = så jag är oskyldig :D

har alltid smörat för kling&klang att jag sökt phs, så har man förståt varandra på en annan level, tydligen :va
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top