Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Bus-Bo skrev:
2537532 Ska ut å rejsa audi snabb som fan bilen snart, impa fjårtis bruds och ragga flikkor. Fan satan tuff med bil juhe.

app app app... inte klanka ner på snabba audisar på det sättet... äger en själv och den impar som fan på småttingarna, pysser å har sig!! PHET!!!
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Sundance Kid skrev:
2537675 app app app... inte klanka ner på snabba audisar på det sättet... äger en själv och den impar som fan på småttingarna, pysser å har sig!! PHET!!!
Nu har du tappat mig om baktassen, jag är en stolt audiägare och med i audi club schweden, och det jag syftade på är att jag faktiskt ska ut och köra min audi senare ikväll.

Coupe GT -86, vad har du?
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Bus-Bo skrev:
2537687 Nu har du tappat mig om baktassen, jag är en stolt audiägare och med i audi club schweden, och det jag syftade på är att jag faktiskt ska ut och köra min audi senare ikväll.

Coupe GT -86, vad har du?

Aaahhh.. alles güt then...
Trodde du var ironisk...

Jag kör en a4 -97:a 1,8t... trimmad lite lätt till 285 hk... :tummenupp

ska också ut och åka snart..visserligen bara hem från jobbet men ändå...

SHIT!! nu klev Maradona in i butiken.. samma sköna Argentina hockeyfrilla, kort som få,, dock har han tappat lite vikt... MEN VILKET STEG HAN HAR!!!
vågar man fråga om en autograf?? en bild kanske?! :näsblod
 
Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Har precis beställt Helgonet i färg del 2:banana
Har även beställt en bok som heter Den svarta boken, skriven av Orhan Pamuk. Turkisk nobelpristagare i litteratur 2006. Tänkte beställa hans prisvinnandebok också men den hade inte kommit ännu..
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2537802 Har precis beställt Helgonet i färg del 2:banana
Har även beställt en bok som heter Den svarta boken, skriven av Orhan Pamuk. Turkisk nobelpristagare i litteratur 2006. Tänkte beställa hans prisvinnandebok också men den hade inte kommit ännu..
Brukar de böckerna vara något att läsa eller är det grejjen att ha dem som är...ja grejjen?
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2537830 Brukar de böckerna vara något att läsa eller är det grejjen att ha dem som är...ja grejjen?

Eller så blev jag nyfiken och ville läsa den.. Kostar bara 29kr på cdon.com..
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
GAH, gick ju inte rejsa audi inatt, satan bannad dimma hela lerums komun fyfän. Men jag utförde ju mitt ärende, fick sen en villig liten fjårtis, och åkte hem igen. Bad boy for life. Lika massa dimma på vägen hem. Hamnade bakom trött slö volvo med tant Agda bakom pulpeten. Tjörde fakking 115km/h på motorvägen åsså, outlaw som fan. Hur har eran natt vart då? Jo jag vill verkligen veta så kom igen spamma på med era historier. Make my night.
 

IronMike

Guest
Djävla skitkväll ....spelat bort en lax på bettson, satt 7 pripps a'la 9,80 på bolaget, känner för att slåss *mordmaskin* :mad:

Iofs, 50 kr insats kvar på fotbollen imorrn, går raderna in har jag pengarna tillbaks...

:gnissla
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Jag har nu studerat den mycket intressanta tråden "TJEJER på SH" och kommit fram till att den är ju skitbra, till vad vet jag inte, men skitbra är den. Skulle bara varit mer bilder på damerna i fråga så hade den blevet ännu bättre.

Då är frågan, i jämställdhetens namn, borde inte vi killar ha en sådan tråd också? Hur ska cheyerna annars veta vilka som är singel och legitima att ragga på?
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2538979 Jag har nu studerat den mycket intressanta tråden "TJEJER på SH" och kommit fram till att den är ju skitbra, till vad vet jag inte, men skitbra är den. Skulle bara varit mer bilder på damerna i fråga så hade den blevet ännu bättre.

Då är frågan, i jämställdhetens namn, borde inte vi killar ha en sådan tråd också? Hur ska cheyerna annars veta vilka som är singel och legitima att ragga på?

Finns en sådan tråd redan:tummenupp Minns inte under vilket forum bara:va
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
_______________________________

Hehe, under ett annat forum jag brukar hänga på så startades det en tråd med frågeställningen: "Hur fan funkar en stjärnmotor då?"
Klart att man läste: "Hur fan funkar en stjärtmotor då?":lol:D
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Läste lite om Hombres, verkar vara en kul serie.. Tänkte se del 4/8 nu om 45min. Någon som har några reflektioner om serien?
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2540957 Sicken schlyyna :mad:.
Jag hade tackat nej till henne av ren principsak, jag är minsann inte så lätt att få omkull :rolleyes:.

Viiiissst... Så om en såm sexig brud hade dansat för dig via webcam, så hade du tackat nej? Hon dansar ju just för dig. Men sedan att du spelar in det och sprider det över nätet är väl inte hennes fel?;):D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top