Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Du kan få magiska piller av mig istället så har du tid över till annat sen istället, som bruds å bässRash skrev:2537492Idag trimmade jag mina muskler på gymmet. Fan, måste börja igen..
Du kan få magiska piller av mig istället så har du tid över till annat sen istället, som bruds å bässRash skrev:2537492Idag trimmade jag mina muskler på gymmet. Fan, måste börja igen..
Bus-Bo skrev:2537511Du kan få magiska piller av mig istället så har du tid över till annat sen istället, som bruds å bäss
Bus-Bo skrev:2537532Ska ut å rejsa audi snabb som fan bilen snart, impa fjårtis bruds och ragga flikkor. Fan satan tuff med bil juhe.
Nu har du tappat mig om baktassen, jag är en stolt audiägare och med i audi club schweden, och det jag syftade på är att jag faktiskt ska ut och köra min audi senare ikväll.Sundance Kid skrev:2537675app app app... inte klanka ner på snabba audisar på det sättet... äger en själv och den impar som fan på småttingarna, pysser å har sig!! PHET!!!
Bus-Bo skrev:2537687Nu har du tappat mig om baktassen, jag är en stolt audiägare och med i audi club schweden, och det jag syftade på är att jag faktiskt ska ut och köra min audi senare ikväll.
Coupe GT -86, vad har du?
Brukar de böckerna vara något att läsa eller är det grejjen att ha dem som är...ja grejjen?Rash skrev:2537802Har precis beställt Helgonet i färg del 2
Har även beställt en bok som heter Den svarta boken, skriven av Orhan Pamuk. Turkisk nobelpristagare i litteratur 2006. Tänkte beställa hans prisvinnandebok också men den hade inte kommit ännu..
Bus-Bo skrev:2537830Brukar de böckerna vara något att läsa eller är det grejjen att ha dem som är...ja grejjen?
Bus-Bo skrev:2538979Jag har nu studerat den mycket intressanta tråden "TJEJER på SH" och kommit fram till att den är ju skitbra, till vad vet jag inte, men skitbra är den. Skulle bara varit mer bilder på damerna i fråga så hade den blevet ännu bättre.
Då är frågan, i jämställdhetens namn, borde inte vi killar ha en sådan tråd också? Hur ska cheyerna annars veta vilka som är singel och legitima att ragga på?
Rash skrev:2540364En film till Bus-Bo: http://www.crazy-movie.de/extern_615.htm
Pinky skrev:2540957Sicken schlyyna .
Jag hade tackat nej till henne av ren principsak, jag är minsann inte så lätt att få omkull .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|