AndreasNo
Bannad
changco1 skrev:2534880Om man ska läsa allt intresant som du och andreas skriver så hinner man inte med själv
som jag sa till Rash...
changco1 skrev:2534880Om man ska läsa allt intresant som du och andreas skriver så hinner man inte med själv
AndreasNo skrev:2534881som jag sa till Rash...
changco1 skrev:2534884
AndreasNo skrev:2534885skyll inte på mig om det kommer in nån på ditt jobb o råkar göra nåt mot dig
changco1 skrev:2534891Nu sjönk du bra lågt tycker jag
Rash skrev:2534819Lååång uppsats som vanligt, blir tummen upp på det .
Den kvällen var för övrigt jävligt rolig, träffade Pinky på Trägårn..
Det kan du ge dig på, får sätta mig i ett hörn så jag ser allt.AndreasNo skrev:2534897aaww stackare.. har jag gjort så du kommer sitta o kolla dig bakom ryggen hela tiden nu? ..
changco1 skrev:2535008Det kan du ge dig på, får sätta mig i ett hörn så jag ser allt.
först nu såg jag detta och ja det låter som en bra ide då jag är sällsynt okapabel til detta själv uppenbarligenRash skrev:2534831Min uppgift för året är härmed att fixa en/ett flicka/ligg till Bus-Bo
//Rash - Matchingguru
Bus-Bo skrev:2535017först nu såg jag detta och ja det låter som en bra ide då jag är sällsynt okapabel til detta själv uppenbarligen
Hjälper det? Nog för att det är en massa bokstäver där men jag tror inte damorna vill se ABECE.AndreasNo skrev:2535027Du får börja flasha me körkortet...
Bus-Bo skrev:2535028Hjälper det? Nog för att det är en massa bokstäver där men jag tror inte damorna vill se ABECE.
Bus-Bo skrev:2535034Är det så lätt menar du? Jag borde kanske testa, det kan ju inte bli värre iaf.
AndreasNo skrev:2535038De hjälper finemang.. när ja hade fest här så prata ja MC me en heting.. hade jag haft ett kort o flasha me då bara så...
Bus-Bo skrev:2535034Är det så lätt menar du? Jag borde kanske testa, det kan ju inte bli värre iaf.
Det låter ju upplyftande, precis vad jag behöver tänka på n'r jag ska skaffa damor...Sanoj skrev:2535552När man ser ett ljus i tunneln ska man inte vara helt säker, det kan ju faktiskt vara tåget som kommer..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|