AndreasNo
Bannad
jag sover bort halva dagarna när jag e ledig för jag tycker det är kul...
Rash skrev:2532912
Är du också en "11%":are?
Sundance Kid skrev:25329434 me 2 know and 4 you 2 find out!
kommer du snart pinky!?
alltså till jobbet... Inte av mina 11%
IronMike skrev:2532227nån som kan windows movie maker?
jag har ett problem....................
visst, skitprogram. men de har funkat förr, fram tills idag sitter å klipper ihop en kortfilm med lite blandade klipp, samt sjukhusscener från i somras när man hade gjort sig illa.
allt e klart, men det går inte att spara fanskapet som filmfil. den verkar ha problem med genvägar, men fan allt ligger där det ska
å utrymme på disken finns
vad kan mer va fel?
Jaa vill se mer av ironmikes filmer..
Bara jag slipper se mer lukta på blommorna scener...
När blir det klart ??
AndreasNo skrev:2533571HHA,, wohooo!!..fan va jag just har lekt.. hah.. kände att de va dax att ge sig innan ja krasha..wwoooo ..
smart att första gången ja lättar på framhjulet så är det under en omkörning av min egen morsa ...
ah fy fan.. jag har just kört som man absolut inte ska göra
mitt inne i stan o villakvarter fan..usch på mig.. men satan så kul...
övat svängar idag som fan, o vare nära på att klota ett par ggr front nästan nyss.. haha...
Rash skrev:2533597I villa kvarter? Du behöver ju kanske inte stolt skriva det iallafall
Köra som en idiot kan man göra på landsvägar
Lätta på framhjulet har jag gjort en massa gånger nu
Hade jag inte ställt av hojen för en månad sen eller så så hade jag lätt vart wheeliekung..
Jag är helt sönderfrusen i skrevet Satan skitkallt och åka sporthoj så här dags.Rash skrev:2533862Fan va gött! Har de tagit bort postcountern i profilen? Nu kan man ju spamma på som fan utan att folk ser att man är en spammer
Bus-Bo skrev:2533877Jag är helt sönderfrusen i skrevet Satan skitkallt och åka sporthoj så här dags.
Så nu behövs värme och kärlek, vart hittar man det?
Bus-Bo skrev:2534361
Rätt som det händer så är jag påväg förbi ett undommligt pojkgäng i de glada fjårtisåren, varpå gängets ''tuffaste'' grabb börjar veva med nävarna och vill se nån form av outlaw wheelie, varpå jag genast ignorerar den omogne lille själen på övergångstället. Men vad jag inte missar är att han är så upptagen av mig att han inte ser trottoarkanten utan gör en saftig djupdykning i vägverkets finaste sortiment med asfalt och grus. Det var svårt att sluta skratta i hjälmen kan jag intyga. Sopa.
Pinky skrev:2534401Mohahaha, kul kul .
Om 5 min får jag gå hem från jobbet , ska bli gött att få komma hem och surfa lite SH .
Vintern hade varit mysig om man hade haft sig en dam som man kunde dela de mörka stjärnklara kvällarna med, men det har man inte så då blir den bara lång, kall och trist tyvärrPiEn skrev:2534677jag tycker att vintern kan vara ganska mysig :jättesötsnögubbe
Bus-Bo skrev:2534696Vintern hade varit mysig om man hade haft sig en dam som man kunde dela de mörka stjärnklara kvällarna med, men det har man inte så då blir den bara lång, kall och trist tyvärr
Jag vet, och nej här jagas inget än, men snart kanske. Funderade på en krogsväng till helgen men så bangade alla kompisarna så nu längtar jag mest tills mars då jag får min lastbil tillbaka och kan köra rally på vägarna i balkan.Rash skrev:2534745Shitt, det där har du och Andreas skrivit på varenda sida i denna tråd nu
Är du ute och jagar flickor då? De kommer inte av sig självt... Eller väldigt sällan iallafall..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |