Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Sundance Kid skrev:
2532943 4 me 2 know and 4 you 2 find out! :tummenupp

kommer du snart pinky!?
alltså till jobbet... Inte av mina 11% :D

:lol

Fan då, saknar att festa med Pinky.. Var ju skit länge sen känns det som.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Hejdö pöjsch, va görn?:confused:

Nu har han vaknat, tvättat, fixat fakking tågbiljet, hunnit prata med EN kompis och planerna lutar åt att slite ut min sysslolösa bakdel på en mctur i det fina vädret som jag har belönats med en dag som denne. Böter? Mjo troligtvis...:huvet Men vf man lever bara en gång ju. Påwsär runda i stan här aj komm. Si jo läjtör sakkas :yoparty :arsele :yoparty



Edit: Så fort jag får ut mina hojnycklar ur tvättmaskin så ska jag åka :huvet
 
Last edited:

Nicotin

Guest
IronMike skrev:
2532227 nån som kan windows movie maker?

jag har ett problem....................

visst, skitprogram. men de har funkat förr, fram tills idag :mad: :huvet sitter å klipper ihop en kortfilm med lite blandade klipp, samt sjukhusscener från i somras när man hade gjort sig illa.

allt e klart, men det går inte att spara fanskapet som filmfil. den verkar ha problem med genvägar, men fan allt ligger där det ska :gnissla

å utrymme på disken finns :huvet

vad kan mer va fel?


Jaa vill se mer av ironmikes filmer..:yoparty :yoparty

Bara jag slipper se mer lukta på blommorna scener...:gnissla

När blir det klart ??
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
HHA,, wohooo!!..fan va jag just har lekt.. hah.. kände att de va dax att ge sig innan ja krasha..wwoooo :D..

smart att första gången ja lättar på framhjulet så är det under en omkörning av min egen morsa :D...

ah fy fan.. jag har just kört som man absolut inte ska göra :gnissla

mitt inne i stan o villakvarter fan..usch på mig.. men satan så kul...

övat svängar idag som fan, o vare nära på att klota ett par ggr :D front nästan nyss.. haha...
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2533571 HHA,, wohooo!!..fan va jag just har lekt.. hah.. kände att de va dax att ge sig innan ja krasha..wwoooo :D..

smart att första gången ja lättar på framhjulet så är det under en omkörning av min egen morsa :D...

ah fy fan.. jag har just kört som man absolut inte ska göra :gnissla

mitt inne i stan o villakvarter fan..usch på mig.. men satan så kul...

övat svängar idag som fan, o vare nära på att klota ett par ggr :D front nästan nyss.. haha...

I villa kvarter?:3freak Du behöver ju kanske inte stolt skriva det iallafall:mad:
Köra som en idiot kan man göra på landsvägar:tummenupp
Lätta på framhjulet har jag gjort en massa gånger nu:yoparty
Hade jag inte ställt av hojen för en månad sen eller så så hade jag lätt vart wheeliekung..:rolleyes: :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2533597 I villa kvarter?:3freak Du behöver ju kanske inte stolt skriva det iallafall:mad:
Köra som en idiot kan man göra på landsvägar:tummenupp
Lätta på framhjulet har jag gjort en massa gånger nu:yoparty
Hade jag inte ställt av hojen för en månad sen eller så så hade jag lätt vart wheeliekung..:rolleyes: :D

När jag började skriva så hade jag bara dem 9 milen jag gjorde på ödsliga kurviga vägar i skallen, sen kom jag på att jag hade avslutat de hela me lite galen körning inne i stan, fast inte så farligt,när jag kör som en galning går de typ i 60 o broms ner till 20 i varje korsning :D men ändååå
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Fan va gött! Har de tagit bort postcountern i profilen?:) Nu kan man ju spamma på som fan utan att folk ser att man är en spammer;)
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2533862 Fan va gött! Har de tagit bort postcountern i profilen?:) Nu kan man ju spamma på som fan utan att folk ser att man är en spammer;)
Jag är helt sönderfrusen i skrevet:mad: Satan skitkallt och åka sporthoj så här dags. :huvet

Så nu behövs värme och kärlek, vart hittar man det?
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2533877 Jag är helt sönderfrusen i skrevet:mad: Satan skitkallt och åka sporthoj så här dags. :huvet

Så nu behövs värme och kärlek, vart hittar man det?


I skrevet?.. ända jag fryser om när ja kör nu e händerna o överkroppen...

hade du lika kul somjag idag? :D
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Vilket drag det var här då?!

Jag får väl dela med mig utav lite vardagshumor från göteborg.

Kom åkandes inne i stan och posar som man bör, försöker se hård ut och vinka till alla damer man passerar.:kär :hej Rätt som det händer så är jag påväg förbi ett undommligt pojkgäng i de glada fjårtisåren, varpå gängets ''tuffaste'' grabb börjar veva med nävarna och vill se nån form av outlaw wheelie, varpå jag genast ignorerar den omogne lille själen på övergångstället. Men vad jag inte missar är att han är så upptagen av mig att han inte ser trottoarkanten utan gör en saftig djupdykning i vägverkets finaste sortiment med asfalt och grus. Det var svårt att sluta skratta i hjälmen kan jag intyga. Sopa.:D

Förövrigt för att svara på frågan ovan så har min dag varit fullt tillfredställande och på intet sätt förargelseväckande om man bortser från att jag körde hojnycklarna i tvättmaskinen. Vilken apa man är ibland.:huvet
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Bus-Bo skrev:
2534361
Rätt som det händer så är jag påväg förbi ett undommligt pojkgäng i de glada fjårtisåren, varpå gängets ''tuffaste'' grabb börjar veva med nävarna och vill se nån form av outlaw wheelie, varpå jag genast ignorerar den omogne lille själen på övergångstället. Men vad jag inte missar är att han är så upptagen av mig att han inte ser trottoarkanten utan gör en saftig djupdykning i vägverkets finaste sortiment med asfalt och grus. Det var svårt att sluta skratta i hjälmen kan jag intyga. Sopa.:D

Mohahaha, kul kul :hihi :D.

Om 5 min får jag gå hem från jobbet :), ska bli gött att få komma hem och surfa lite SH :rolleyes:.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2534401 Mohahaha, kul kul :hihi :D.

Om 5 min får jag gå hem från jobbet :), ska bli gött att få komma hem och surfa lite SH :rolleyes:.

Göteborgs gator är inte trygga för små söta flickor som du:tummenupp
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2534696 Vintern hade varit mysig om man hade haft sig en dam som man kunde dela de mörka stjärnklara kvällarna med, men det har man inte så då blir den bara lång, kall och trist tyvärr:)

Shitt, det där har du och Andreas skrivit på varenda sida i denna tråd nu:näsblod :tummenupp :pannkyss

Är du ute och jagar flickor då? De kommer inte av sig självt... Eller väldigt sällan iallafall..
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2534745 Shitt, det där har du och Andreas skrivit på varenda sida i denna tråd nu:näsblod :tummenupp :pannkyss

Är du ute och jagar flickor då? De kommer inte av sig självt... Eller väldigt sällan iallafall..
Jag vet, och nej här jagas inget än, men snart kanske. Funderade på en krogsväng till helgen men så bangade alla kompisarna så nu längtar jag mest tills mars då jag får min lastbil tillbaka och kan köra rally på vägarna i balkan.
 

Bifogat

  • IMG_0150.jpg
    IMG_0150.jpg
    59.3 KB · Visningar: 35
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top