Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2531984 Det vill du inte veta, tro mig du kommer få svårt att sova och behöva uppsöka psykolog. det är inte så mycket :tuttar men en satans massa :zpy

Ok, då får det vara.. Porr är en konst. Men spya är inte det:3freak

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2532004 Jag e 175.. o ja pyssla me min värdelösa tråd som inte blev som jag tänktmig :(..buuhuhuhu...blääh..

Va??:jisses Seriöst? Du plussar inte på några cm till? Fan, har för mig att jag var minst en skalle längre än dig:D ;);););)
Kan iofs bero på att jag bara träffat dig en gång och att jag var rätt så "tillförfriskad" då...:D

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
:mattias och som av en slump så blev det ett nytt dygn och de trofasta hjältarna kunde lägga ännu en dag av bravader till historien där de spammade sin väg genom de allt mer farofyllda natten...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2532028 :mattias och som av en slump så blev det ett nytt dygn och de trofasta hjältarna kunde lägga ännu en dag av bravader till historien där de spammade sin väg genom de allt mer farofyllda natten...

Och som de tio små negerpojkar de är så sa den första godnatt:näsblod

Må ni drömma om Lill-Rash!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jag ber om burträsk för min frånvaro, me jag kollade på en galen dokkufilm om danskarna i afghanistan. De har det inte lätt hela tiden, sjukt galet land det där.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Så.. vad händer imorgon ya'll? någon som har någe kul att berätta eller är det bara vi två här? Någon mer måste ju sticka in sin nuna under nattens gång tycker jag, förslagsvis en tjej som vill älska mig.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532110 Så.. vad händer imorgon ya'll? någon som har någe kul att berätta eller är det bara vi två här? Någon mer måste ju sticka in sin nuna under nattens gång tycker jag, förslagsvis en tjej som vill älska mig.

jag börjar så får vi väl se om nån mer kommer..
Imorrn kommer min heta granne över för o leka, som hon uttryckte det.

Sen tänkte jag dra hem te min heta kompis o klippa mig :p...

om det är fint väder o ja hinner tar ja en tur på hojen me..

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2532114 jag börjar så får vi väl se om nån mer kommer..
Imorrn kommer min heta granne över för o leka, som hon uttryckte det.

Sen tänkte jag dra hem te min heta kompis o klippa mig :p...

om det är fint väder o ja hinner tar ja en tur på hojen me..
okej, låter som en bra dag. Då var det min tur.

Jag ska tvätta klockan 12, ringa försvarets resebyrå och tjaffsa, sen SJ och tjaffsa, sen ska jag laga mat, vika tvätt, sparka mig själv i röven för att jag är en fegis som inte vågar ragga på tjejer utanför SH och sen ska jag givetvis spamma lite. Kanske åka hoj om det finnnes tid över.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532119 okej, låter som en bra dag. Då var det min tur.

Jag ska tvätta klockan 12, ringa försvarets resebyrå och tjaffsa, sen SJ och tjaffsa, sen ska jag laga mat, vika tvätt, sparka mig själv i röven för att jag är en fegis som inte vågar ragga på tjejer utanför SH och sen ska jag givetvis spamma lite. Kanske åka hoj om det finnnes tid över.

de låter finemang de...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532119 okej, låter som en bra dag. Då var det min tur.

ja glömde föressten nämna att en tjej ja träffa för nåt år sen fråga förut om ja e singel nu för tiden, hon hade sett lite bilder på mig :D

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2532158 ja glömde föressten nämna att en tjej ja träffa för nåt år sen fråga förut om ja e singel nu för tiden, hon hade sett lite bilder på mig :D
En tjej jag spydde på för något års sen frågade om jag skämdes fortfarande.

Klart som satan att jag gör det, kommer aldrig komma över ne sådan pinsam grej:huvet

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
njae, jag kan inte se henne i ögonen utan att skämmas som den hund jag är så jag skiter i det. Tiden läker ju som kännt alla sår så i framtiden kanske det kan hända.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532173 njae, jag kan inte se henne i ögonen utan att skämmas som den hund jag är så jag skiter i det. Tiden läker ju som kännt alla sår så i framtiden kanske det kan hända.

men du får ju bjuda ut henne o göra så allt dedär e glömt...:tuttar :tuttar :slicka

hmm..

Bra dag idag, snott ett ragg ifrån dig, hon adda mig på msn, en annan brud här på SH som addat mig sedan tidigare visa lite webcam, min heta granne fråga omja va ledig för o leka imorgon, en till flicka på SH börja skicka PM till mig o ville jag skulle ragga på henne o ett gammalt ragg hitta mig på en sida o såg bilder o undra om jag e singel... oh yeah :D.. plus att ja hunne tvätta o laga mat :D..

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2532175 men du får ju bjuda ut henne o göra så allt dedär e glömt...:tuttar :tuttar :slicka

hmm..

Bra dag idag, snott ett ragg ifrån dig, hon adda mig på msn, en annan brud här på SH som addat mig sedan tidigare visa lite webcam, min heta granne fråga omja va ledig för o leka imorgon, en till flicka på SH börja skicka PM till mig o ville jag skulle ragga på henne o ett gammalt ragg hitta mig på en sida o såg bilder o undra om jag e singel... oh yeah :D.. plus att ja hunne tvätta o laga mat :D..
När ska de inse att det är mig de ska ragga på, du har ju redan en i varje riktnummerområde så du behöver ju knappast fler

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM