Bus-Bo skrev:2531984Det vill du inte veta, tro mig du kommer få svårt att sova och behöva uppsöka psykolog. det är inte så mycket men en satans massa
Ok, då får det vara.. Porr är en konst. Men spya är inte det
Bus-Bo skrev:2531984Det vill du inte veta, tro mig du kommer få svårt att sova och behöva uppsöka psykolog. det är inte så mycket men en satans massa
Rash skrev:2532001Ok, då får det vara.. Porr är en konst. Men spya är inte det
AndreasNo skrev:2532004Jag e 175.. o ja pyssla me min värdelösa tråd som inte blev som jag tänktmig ..buuhuhuhu...blääh..
Bus-Bo skrev:2532028och som av en slump så blev det ett nytt dygn och de trofasta hjältarna kunde lägga ännu en dag av bravader till historien där de spammade sin väg genom de allt mer farofyllda natten...
Bus-Bo skrev:2532101Jag ber om burträsk för min frånvaro, me jag kollade på en galen dokkufilm om danskarna i afghanistan. De har det inte lätt hela tiden, sjukt galet land det där.
Bus-Bo skrev:2532110Så.. vad händer imorgon ya'll? någon som har någe kul att berätta eller är det bara vi två här? Någon mer måste ju sticka in sin nuna under nattens gång tycker jag, förslagsvis en tjej som vill älska mig.
okej, låter som en bra dag. Då var det min tur.AndreasNo skrev:2532114jag börjar så får vi väl se om nån mer kommer..
Imorrn kommer min heta granne över för o leka, som hon uttryckte det.
Sen tänkte jag dra hem te min heta kompis o klippa mig ...
om det är fint väder o ja hinner tar ja en tur på hojen me..
Bus-Bo skrev:2532119okej, låter som en bra dag. Då var det min tur.
Jag ska tvätta klockan 12, ringa försvarets resebyrå och tjaffsa, sen SJ och tjaffsa, sen ska jag laga mat, vika tvätt, sparka mig själv i röven för att jag är en fegis som inte vågar ragga på tjejer utanför SH och sen ska jag givetvis spamma lite. Kanske åka hoj om det finnnes tid över.
Bus-Bo skrev:2532119okej, låter som en bra dag. Då var det min tur.
Jag ska tvätta klockan 12, ringa försvarets resebyrå och tjaffsa, sen SJ och tjaffsa, sen ska jag laga mat, vika tvätt, sparka mig själv i röven för att jag är en fegis som inte vågar ragga på tjejer utanför SH och sen ska jag givetvis spamma lite. Kanske åka hoj om det finnnes tid över.
En tjej jag spydde på för något års sen frågade om jag skämdes fortfarande.AndreasNo skrev:2532158ja glömde föressten nämna att en tjej ja träffa för nåt år sen fråga förut om ja e singel nu för tiden, hon hade sett lite bilder på mig
Bus-Bo skrev:2532165En tjej jag spydde på för något års sen frågade om jag skämdes fortfarande.
Klart som satan att jag gör det, kommer aldrig komma över ne sådan pinsam grej
Bus-Bo skrev:2532173njae, jag kan inte se henne i ögonen utan att skämmas som den hund jag är så jag skiter i det. Tiden läker ju som kännt alla sår så i framtiden kanske det kan hända.
När ska de inse att det är mig de ska ragga på, du har ju redan en i varje riktnummerområde så du behöver ju knappast flerAndreasNo skrev:2532175men du får ju bjuda ut henne o göra så allt dedär e glömt...
hmm..
Bra dag idag, snott ett ragg ifrån dig, hon adda mig på msn, en annan brud här på SH som addat mig sedan tidigare visa lite webcam, min heta granne fråga omja va ledig för o leka imorgon, en till flicka på SH börja skicka PM till mig o ville jag skulle ragga på henne o ett gammalt ragg hitta mig på en sida o såg bilder o undra om jag e singel... oh yeah .. plus att ja hunne tvätta o laga mat ..
Bus-Bo skrev:2532181När ska de inse att det är mig de ska ragga på, du har ju redan en i varje riktnummerområde så du behöver ju knappast fler
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|