Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Sundance Kid skrev:
2530218 Just d, du är itne från göteborg å hänger därför inte i gbg forumet... Där finns en tråd med vad vi kallar våra kära K*kar... Min heter Stickan.... :yoparty

Rash är en gåta.. Pinky påstår att dom är kompisar... Men Alfons va ju polare med Molgan också...

JAG KÄNNER EN BOT, HAN HETER RASHID, RASHID HETER HAN!!! :yoparty

:jisses :lol

Ni är la för roliga:D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2531643 Vart har han varit hela dagen?? har varit tvungen att dra runt med andreaso som raggstealar så fort han får chansen.

Du jag har faktiskt varit först på dem sen har du kommit o försökt men misslyckats brutalt medans jag fått PM o msn :D.. :tungan

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Rash skrev:
2508988 Finns det en sån här? Som vänder sig till alla spammers vart de än bor?
Ta bort denna tråd om det finns.

En sån där tråd som kan bli underhållande om man absolut inte har något bättre för sig.. Typ intresseklubben antecknartråd:yoparty

artwilda.jpg

Spamalot, smokealot... vaddå??? :mad: :D

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2531650 Du jag har faktiskt varit först på dem sen har du kommit o försökt men misslyckats brutalt medans jag fått PM o msn :D.. :tungan
Jag mår dåligt:zpy

Jag måste lära mig hur tjejer funkar för annars är jag dömd till att vara singel på obestämd framtid.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2531643 Vart har han varit hela dagen?? har varit tvungen att dra runt med andreaso som raggstealar så fort han får chansen.

Börjar jobba dagtid istället för skift:tummenupp Bibehållen lön + att jag slipper ta ledigt 3-4h när jag ska gå teorikurserna.. Fan va gött det är med dagtid alltså. Man får sova uuuut:)
Kom hem vid 18:30 och har kollat på Getaway med Steve McQueen och sedan på Island - Sverige:yoparty

Gött att ni orkar uppa tråden iallafall:rock För spamma är fan i mig vad ni gör.. även om det är lite väl tråkigt spam:rolleyes:
Ni kan ju berätta roliga saker eller skriva låååååånga onödiga inlägg som folk kan störa sig på istället...

Kolla vad het jag är nu Andreas med min nya frilla:Rockbanan :

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=166838&d=1160507374

Bus-Bo skrev:
2531749 Jag mår dåligt:zpy

Jag måste lära mig hur tjejer funkar för annars är jag dömd till att vara singel på obestämd framtid.

Slappna bara av så händer det plötsligt:tummenupp Visa gärna dina intentioner men onödigt att visa det föööör mycket om du förstår vad jag menar;):rolleyes:

Du som åker hoj borde väl vara outlaw? Flickor drar ju sig oftast till vild/hönshjärnor:fakta :rock

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2531770har kollat på Getaway med Steve McQueen och sedan på Island - Sverige:yoparty
,,,,,
Gött att ni orkar uppa tråden iallafall:rock För spamma är fan i mig vad ni gör.. även om det är lite väl tråkigt spam:rolleyes:
Var hittar du alla sköna gamla rullar? Jag vill också sen sånna goingar.

Sen var det ju här med spam som vi har 4+ sidor av idag, det hade ju varit roligar ifall det var lita variation i trådbesökare men de andra fattar ju ainte att detta är the place to be, så då blir det ju lite enahanda emellanåt.

Sen så hittade jag en bild på mig med frisörflickan, den är lite ur fokus men det är jag iaf(uppe i hörnet i det röda fältet)

Förövrigt är den enda låten värd att höra just nu ''Fredrik och jag''

Bifogat

• DSC01083.JPG
    DSC01083.JPG
    118.9 KB · Visningar: 26

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag köper mina filmer från cdon.com Laddar aldrig ner filmer. Orginal is the shitt:) Senaste året har det inte blivit så jättemånga filmer som jag önskat. Men har väl ca 250 dvd filmer eller nått. Mycket Dean Martin, Al Pacino, Clintan, Paul Newman, Humpfrey Bogart och Roger Moore:yoparty

AndreasNo skrev:
2531825 jag åt för mycket... mår illa...

Bajsa.

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2531888 Va fan kom dedär ifrån då!?!?!?!

Vi har gått igenom dehär en gång.. kort men stor kuk.. du e lång o liten kuk..PUNKT!

Det är de små som är ettriga och skäller mest. Skrev det ifall folk skulle undra:D
Har väldigt svårt att tänka mig att du har en stor Petter-Niklas.. Små människor brukar inte ha det lilla gubben:D
Kolla in våra söta kinesvänner i öst.. Aldrig sett en porrfilm från japan/kina?:rofl :lol

Bus-Bo skrev:
2531904 lång å lång vettifan, han är väl mer som folk i allmänhet.:va

Jupps, 180cm ska tydligen vara medel i Sve.. Men Lill-Rash är drygt 11% av längden:yoparty Vad är din Andreas?

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2531918Aldrig sett en porrfilm från japan/kina?:rofl :lol
Det har jag fått se ibland, men det är högst ofrivilligt då de inte ser på porr på samma sätt som oss, utan det är riktigt sjuka grejjer det där fy satan snuskigt som fan massa spyor å skit överallt helt galet.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2531918 Det är de små som är ettriga och skäller mest. Skrev det ifall folk skulle undra:D
Har väldigt svårt att tänka mig att du har en stor Petter-Niklas.. Små människor brukar inte ha det lilla gubben:D
Kolla in våra söta kinesvänner i öst.. Aldrig sett en porrfilm från japan/kina?:rofl :lol

Jupps, 180cm ska tydligen vara medel i Sve.. Men Lill-Rash är drygt 11% av längden:yoparty Vad är din Andreas?

min är mer än 11% av min längd..

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2531966 min är mer än 11% av min längd..

Oj, där fick du tänka länge:pannkyss
Eftersom du är 150cm är den alltså drygt 15cm?:D ;);););)
Ps. Det var du som började snacka snopp..:slicka

Bus-Bo skrev:
2531950 Det har jag fått se ibland, men det är högst ofrivilligt då de inte ser på porr på samma sätt som oss, utan det är riktigt sjuka grejjer det där fy satan snuskigt som fan massa spyor å skit överallt helt galet.

Vad var det för film?:) ;)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024