Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
AndreasNo skrev:
2530164 Med stickan menar du?...

Angående mannen myten Rashid Rashid, jag hade aldrig sett honom vare sig på bild eller i verkligheten och kanske hade skrivit nån enstaka mening till han på ett forum, ser han i en krogkö o förstår direkt att det är Rash.. hur faaaan e de möjligt?!?!

Just d, du är itne från göteborg å hänger därför inte i gbg forumet... Där finns en tråd med vad vi kallar våra kära K*kar... Min heter Stickan.... :yoparty

Rash är en gåta.. Pinky påstår att dom är kompisar... Men Alfons va ju polare med Molgan också...

JAG KÄNNER EN BOT, HAN HETER RASHID, RASHID HETER HAN!!! :yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Sundance Kid skrev:
2530218 Just d, du är itne från göteborg å hänger därför inte i gbg forumet... Där finns en tråd med vad vi kallar våra kära K*kar... Min heter Stickan.... :yoparty

Rash är en gåta.. Pinky påstår att dom är kompisar... Men Alfons va ju polare med Molgan också...

JAG KÄNNER EN BOT, HAN HETER RASHID, RASHID HETER HAN!!! :yoparty

Knulla mens is tha shit...

Jag får jämt knulla blod :D

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Nu har staten lyckats reta upp mig, jag hatar staten.

Skulle bställa fakking tågbiljetter till en obligatorisk återträff för krigsveteraner, och ringer således till SJ. En klen röst svarar efter att jag har navigerat mig igenom den dumma knapptryckarskiten till telefonsvarare, och jag ger honom mitt kundnummer som jag har fått på den förbannade inkallelseordern, och får höra att det finns inte. Ehh nehe vad göra då?? Jo då ringer jag till asen som har gett mig mitt kundnummer och får höra av receptionisttanten att de har gått hem för klockan är minsan efter tre. Vem fan slutar jobba tre på ett kontor det var den dummaste skiten jag har hört och jag hatar numera SJ.

Så då var det ur systemet.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Bus-Bo skrev:
2530274 Nu har staten lyckats reta upp mig, jag hatar staten.

Skulle bställa fakking tågbiljetter till en obligatorisk återträff för krigsveteraner, och ringer således till SJ. En klen röst svarar efter att jag har navigerat mig igenom den dumma knapptryckarskiten till telefonsvarare, och jag ger honom mitt kundnummer som jag har fått på den förbannade inkallelseordern, och får höra att det finns inte. Ehh nehe vad göra då?? Jo då ringer jag till asen som har gett mig mitt kundnummer och får höra av receptionisttanten att de har gått hem för klockan är minsan efter tre. Vem fan slutar jobba tre på ett kontor det var den dummaste skiten jag har hört och jag hatar numera SJ.

Så då var det ur systemet.

Och vad har du gjort hela dagen som hindrat dig från att ringa å fixa detta innan kl 15.o0??? spammat??? slapröv! :arsele

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Sundance Kid skrev:
2530282 Och vad har du gjort hela dagen som hindrat dig från att ringa å fixa detta innan kl 15.o0??? spammat??? slapröv! :arsele
Lite kan det vara mitt fel, speciellt eftersom jag har haft papprena i över en månad, men iaf. Dessutom är det ju försvarsmaktens resebyrå som ör kass, och har alltid varit och jag ogillar dålig service för det passar inte ihop med min oplanerade vardag vilket nu blev uppenbart.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2530394 Du är kanske kass, men jag vill inte lägga några värderingar i det området :)

Det visa sig att spisen nog faktiskt är kass, verkar inte gå att ha ugnen och platta igång samtidigt o bibehålla tillräcklig värme.. men men..nu står lasagnen i ugnen.. om 30 minuter blir de mumma..

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
det underlättar ju om man vet vart säkringarna sitter, annars är det ju bara att titta på dem så ser man ju ifall en är kass, så värst många kan du ju inte ha

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2530443 det underlättar ju om man vet vart säkringarna sitter, annars är det ju bara att titta på dem så ser man ju ifall en är kass, så värst många kan du ju inte ha

Jag vet vart dem sitter o nej jag har inte spec många, och ja, jag kollade dem, o ja det var jobbigt!...

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Fy för den lede säger jag bara. Har tråkigare än någonsin just nu. Vädret suger och polacken som ska snacka med mig så fort jag är i närheten av hojjen suger och läxförhören med min lillebror suger och andreas som snor mina ragg på SH gisssa vad... Du suger du med(helst inte mig)...Min katt ska vaccineras och det suger... Kommer det nå bra film idag eller?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2530861 Fy för den lede säger jag bara. Har tråkigare än någonsin just nu. Vädret suger och polacken som ska snacka med mig så fort jag är i närheten av hojjen suger och läxförhören med min lillebror suger och andreas som snor mina ragg på SH gisssa vad... Du suger du med(helst inte mig)...Min katt ska vaccineras och det suger... Kommer det nå bra film idag eller?

haha :D.. när går solen ner?..ska man orka hämta hojen o ta en snabbtur eller inte?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Bus-Bo skrev:
2530861 Fy för den lede säger jag bara. Har tråkigare än någonsin just nu. Vädret suger och polacken som ska snacka med mig så fort jag är i närheten av hojjen suger och läxförhören med min lillebror suger och andreas som snor mina ragg på SH gisssa vad... Du suger du med(helst inte mig)...Min katt ska vaccineras och det suger... Kommer det nå bra film idag eller?

Skärp dig grabben! Det är Island-Sverige idag :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...