Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
*hojabstinens*

..sålde ju min "pärla" för ett tag sen. men men, till våren blire gata å bana. blir svåra prioriteringar, antingen alla pengar på R1 SP, eller billigare gathoj & banhoj, eller SP + kraschkåpor, lite oekonomiskt kanske :rolleyes:

HUR FAN SKA MAN ÖVERLEVA VINTERN ? :huvet

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
IronMike skrev:
2529252 *hojabstinens*

..sålde ju min "pärla" för ett tag sen. men men, till våren blire gata å bana. blir svåra prioriteringar, antingen alla pengar på R1 SP, eller billigare gathoj & banhoj, eller SP + kraschkåpor, lite oekonomiskt kanske :rolleyes:

HUR FAN SKA MAN ÖVERLEVA VINTERN ? :huvet

köp en snöskoter eller..hmm. en gocart me isdäck e säkert kul att åka runt på sjön me?

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Vilken kass dag det är, regnet hänger i luften, känner mig bakfull(?) utan att ha druckit, katterna har fått ett spel av det större slaget och mina inryckningspapper är fan två veckor försenade snart... Kass, rikskass.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2529828 Vilken kass dag det är, regnet hänger i luften, känner mig bakfull(?) utan att ha druckit, katterna har fått ett spel av det större slaget och mina inryckningspapper är fan två veckor försenade snart... Kass, rikskass.

skoja, regnet kommer vilken sekund som helst så man kan inte hämta MCn för en tur, o dessutom e de tvättdag...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2529864 Jag undrar hur många damer som ligger och tycker att dagen är kass, när de hade kunnat få vara med mig och ha roligt istället?

ja va fan... eller me mig...

fast jag har ju iaf en SH brud på webcam här så man får iaf interagera med nån lficka på nåt sätt...

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Har ni inte msn pojkar?? Bus-Bo, AndreasNo och Rash?? Det är ju bara ni som håller igång denna tråden ändå!

Tips för hur man får tjejer att visa sig på webcamen! Köp en till dom, det gjorde jag! vi är ihop nu!! yeeaahhhh :yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2529968 jo jag vägde 48 kg en gång i tiden vil jag minnas, men det var nog ett tag sen.

båda demdär flickorna ligger i 48kilos klassen.. helt sanslöst lite.. fan så gött o bära omkring på :yoparty ..

Sundance Kid skrev:
2529977 Har ni inte msn pojkar?? Bus-Bo, AndreasNo och Rash?? Det är ju bara ni som håller igång denna tråden ändå!

Tips för hur man får tjejer att visa sig på webcamen! Köp en till dom, det gjorde jag! vi är ihop nu!! yeeaahhhh :yoparty

troru jag vill ha nå jävla äckel på min msn eller? :D ..

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Sundance Kid skrev:
2529977 Har ni inte msn pojkar?? Bus-Bo, AndreasNo och Rash?? Det är ju bara ni som håller igång denna tråden ändå!

Du kom ju hit och förgylde vår tillvaro, vilket går in under: Omväxling förnöjjer:tummenupp

(Jag är inget äckel)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...