Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
sista två maskinerna tvätt har snurrat igång... fan de e inte så jobbigt att tvätta, bara jobbigt att ta sig tid att orka tvätta..

sen ska jag göra lasagne me.. vilken tur att jag valde just denna dag, då jag faktiskt gör saker, till att göra min fotodokumentär (ni kommer se ikväll om ja orkar) :)

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Bus-Bo skrev:
2529991 Jobbar du med pinky eller hur många porrbutiker finns det i götet?

Jepp jepp,,, samma som Pink... Jag e typ lite lite hans chef... vi är polare sen gammal å han behövde jobb eftersom han inte gillade det förra jobbet jag fixade till honom, så nu fixa jag detta! han kommer vid 16.00 och löser av mig... *längtar*

BTW så finns det nog säkert 10 st porrbutiker i stan, om inte fler

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Sundance Kid skrev:
2530040 Jepp jepp,,, samma som Pink... Jag e typ lite lite hans chef... vi är polare sen gammal å han behövde jobb eftersom han inte gillade det förra jobbet jag fixade till honom, så nu fixa jag detta! han kommer vid 16.00 och löser av mig... *längtar*

BTW så finns det nog säkert 10 st porrbutiker i stan, om inte fler
Jag vill också sälja porr juhe:tuttar :arsele

Sundance Kid

Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Bus-Bo skrev:
2530093 Rash har lovat mig en guidad tur i butiken nån dag:tuttar

Jag ska nog fan ta å räkna med rash nästa gång jag inventerar.... trotts att han sägs vara här väldigt ofta så har jag aldrig träffat honom,,, Mannen, myten, konceptet Rashid Rashid... Vem är han? Vart är han? Har någon någonsin sett honom?

Och andreas, jag bryr mig om lite mens å honan i fråga bryr sig om lite mens... imorse va "stickan" alldeles röd.... :rolleyes:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2530098 Han känner antagligen till stället bättre än nån annan...

Han får nog ligga lika mycket som hans katt om han e lika kass på o ragga hemma som han va när han va här... :D :D
Men han precis som jag tilltalar moderskänslorna hos kvinnor, så de kommer till oss när vi är fulla på krogen. Skitbra.

Sundance Kid

Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Min ketchup är slut! hur fan ska jag kunna äta Köttfärssås å spagethi utan ketchup? SKANDAL!!!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Sundance Kid skrev:
2530118 Jag ska nog fan ta å räkna med rash nästa gång jag inventerar.... trotts att han sägs vara här väldigt ofta så har jag aldrig träffat honom,,, Mannen, myten, konceptet Rashid Rashid... Vem är han? Vart är han? Har någon någonsin sett honom?
Jag såg honom igår faktiskt på burgårdens frisörskola. Massa söta cheyyer där.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Sundance Kid skrev:
2530118 Jag ska nog fan ta å räkna med rash nästa gång jag inventerar.... trotts att han sägs vara här väldigt ofta så har jag aldrig träffat honom,,, Mannen, myten, konceptet Rashid Rashid... Vem är han? Vart är han? Har någon någonsin sett honom?

Och andreas, jag bryr mig om lite mens å honan i fråga bryr sig om lite mens... imorse va "stickan" alldeles röd.... :rolleyes:

Med stickan menar du?...

Angående mannen myten Rashid Rashid, jag hade aldrig sett honom vare sig på bild eller i verkligheten och kanske hade skrivit nån enstaka mening till han på ett forum, ser han i en krogkö o förstår direkt att det är Rash.. hur faaaan e de möjligt?!?!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2530164 Med stickan menar du?...

Angående mannen myten Rashid Rashid, jag hade aldrig sett honom vare sig på bild eller i verkligheten och kanske hade skrivit nån enstaka mening till han på ett forum, ser han i en krogkö o förstår direkt att det är Rash.. hur faaaan e de möjligt?!?!
Jag tror att om du sätter en kastrull på skallen så ser du ut som doktor kosmos. Testa det så kommer du få alla svar du behöver.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar