Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
jag har den sjukaste fyllehistorian i världen som är så sjukt pinsam, har du tur så får du höra den en vacker dag men det kommer ta en stund innan jag delar med mig av den, men den inehåller en väldigt pinsam kaskadspya. Jag skäms fortfarande trots att det var i februari det hände. ush och fy

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2528814 De som inte har råd att stå vid baren dansar:tummenupp

De som bor i en skitstad som denna o går ut på krogen o spenderar massa pengar i baren tycker jag synd om... man vill väl va på nå kul ställe om man ska spendera pengar :S.. som att gå på liseberg o betala karuseller utan att åka eller nåt..hmm

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Va faan, är borta från SH i ett dygn, kommer tillbaka och måste traggla mig igenom 3 sidor spam för att hålla mig uppdaterad :gnissla.

Idag har jag hämtat min hoj hos Kawasaki, krävdes tydligen 4 pers och en ordentlig hävarm för att få loss mitt framdrev :va. Dom var iaf imponerade över att det satt så hårt. Hursomhelst så var det jävligt gött att få gasa av sig litegrann idag :).

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Pinky skrev:
2529239 Va faan, är borta från SH i ett dygn, kommer tillbaka och måste traggla mig igenom 3 sidor spam för att hålla mig uppdaterad :gnissla.

Idag har jag hämtat min hoj hos Kawasaki, krävdes tydligen 4 pers och en ordentlig hävarm för att få loss mitt framdrev :va. Dom var iaf imponerade över att det satt så hårt. Hursomhelst så var det jävligt gött att få gasa av sig litegrann idag :).

fan då har vi jobbat dåligt..ett helt dygn o bara 3 sidor...

det regna idag.. :mad: :mad: :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...