Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
det var uppriktigt kärlek som jag skrev med, ingen sarkasm inte. Jag har sett dina mad skills inom spammerbranschen och jag är djupt imponerad. Du borde bli ett stående inslag i denna eminenta tråd.

Uppriktigt och utan sarkasm.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
men grabbar.. ni har väl inte missat den nya serien Being Bingo påTV6.. jo, serien handlar om muppen Bingo.. men det är typ mest bilder på flickor, jaaa.. :D.. :tuttar :tuttar

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
gaaah jo jag misshandlade mig själv med den skiten förra veckan .fiffan vilken dynga det är och brudarna är ju inte så klipska dom heller, utan ligger mer på bingos nivå någonstans vid fotknölarna. Kass, rikskass.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
men imorrn skiner solen och 200 gränsen överskrids på värmlänska småvägar.. eller också närkiska..eller..hmm.. bara det inte regnar..

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2525706 gaaah jo jag misshandlade mig själv med den skiten förra veckan .fiffan vilken dynga det är och brudarna är ju inte så klipska dom heller, utan ligger mer på bingos nivå någonstans vid fotknölarna. Kass, rikskass.

Jag bojkottar sådana löjliga serier faktiskt! Likaså Big brother osv osv.. Vart fan är samhället på väg:mad:
Idioter tjänar pengar på att göra folk till idioter..

Andreas: Vill du kolla på vackra flickor som gör saker så är du ju helt fel ute med att kolla på tv.. Surfa istället in på www.asstrafic.com eller www.allinternal.com :tummenupp Där kan man lätt döda några timmar:slicka

Alltid kul också med nya idéer:tummenupp

AndreasNo skrev:
2525758 men imorrn skiner solen och 200 gränsen överskrids på värmlänska småvägar.. eller också närkiska..eller..hmm.. bara det inte regnar..

Fan att jag redan ställt av hojen..:gråta Har inte kört på några veckor nu. Så jävla sorgligt.. Har inte råd att ställa på den igen=(
Ska köra den en gång till iår, och då från mitt kallgarage till ett varmgarage jag ska hyra över vintern. Börjar få panik som fan efter några veckor, hur fan är man efter några månader:confused:

Blir nog till att köpa och kolla mycket på MotoGP, Isle of man osv osv..

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2525785 Jag bojkottar sådana löjliga serier faktiskt! Likaså Big brother osv osv.. Vart fan är samhället på väg:mad:
Idioter tjänar pengar på att göra folk till idioter..

Andreas: Vill du kolla på vackra flickor som gör saker så är du ju helt fel ute med att kolla på tv.. Surfa istället in på www.asstrafic.com eller www.allinternal.com :tummenupp Där kan man lätt döda några timmar:slicka

Alltid kul också med nya idéer:tummenupp

Jag hade en sida en gång där dem visade gratis webcam, där dem visa lite naket.. tappat bort adressen.. kan jag få den? :D :D

vem fan har råd att ha hojen påställd överhuvudtaget, nånsin.. men de skiter la jag i :D.. de e värt några tusenlappar extra för o få åka i 200 o frysa ihjäl en bit in på hösten :D

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2525791 Jag hade en sida en gång där dem visade gratis webcam, där dem visa lite naket.. tappat bort adressen.. kan jag få den? :D :D

Ingen aning vilken sida du snackar om:va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...