Bus-Bo skrev:2520450fan va najs, hoppas de inte är i någon fomr av gummi för jag får utslag av sådana.
Du kom ju aldrig
Bus-Bo skrev:2520450fan va najs, hoppas de inte är i någon fomr av gummi för jag får utslag av sådana.
jag ber om burträsk, men jag vaknade nyss ju, dessutom så fick jag aldrig en adress så jag drog en pajala 69:a samtidigt som jag tänkte på dig istället, jag hoppas det gick lika bra för dig som för migRash skrev:2521023Du kom ju aldrig
mehnParadoxy skrev:2520300
Jag är tjär i KalleNorton
Bus-Bo skrev:2521840ryktet säger att Eurosport bröt för fotboll mitt i wsbk efetrsom detta var försenat pga en rödflaggning
Bus-Bo skrev:2522665Helt allvarligt nu Rash, när jag kom in i den här cybergemenskapen som finns här på SH så var du i toppfomr å slangade in typ 15 galna inlägg per dygn och blev snabbt något av en spamidol för många tror jag(mig). Men nu har du tapat formen lite tycker jag. vad är det som tynger dig? Du kan berätta för mig så hjälps vi åt att ta dig ur krisen...
Bus-Bo skrev:2522764Du får lära mig det där med flikkor som du kan, för du verkar ju ha mad skills. Sen vill jag lära mig att bli en mästerspammare och inte en sådan amatörmässig utövare som nu. Du får ha ett träningsläger helt enkelt så jag kan bli en riktig... ja... va man nu blir.
Bus-Bo skrev:2522868Bra urval av idoler måste jag säga även om golge kanske är lite speciell, men du saknar ju den störste av dem alla: Dolph Lundgren
Rash skrev:2522734Jag kammade noll men gjorde några tappra försök .
Rash skrev:2522734
Tidigare under kvällen ringde jag dock en annan flicka jag träffa för några månader sedan. Vi delade taxi, snacka i 5min och utbytte nr. Innan vi gick ut i fredags så ringde jag henne. Skickade lite sexiga mms och fick lite tillbaka
Inga påhopp på den allsmäktige trådskaparen. Det står att han ringde en tjej som han hade träffat en månad tidigare, då de åkte taxi. Alltså taxiresan var för en månad sen inte telefonsamtalet.Blip skrev:2524388Mytoman eller? Först ringde du till henne sen fick du hennes nummer... Busted
Pinky skrev:2523800På't igen bara Rash, sluta gulla med tjejerna och visa dom den badboy som du egentligen är så ska du se att du slipper fundera så mycket framöver .
Hepp hepp, lycka till .
Bus-Bo skrev:2524422Inga påhopp på den allsmäktige trådskaparen. Det står att han ringde en tjej som han hade träffat en månad tidigare, då de åkte taxi. Alltså taxiresan var för en månad sen inte telefonsamtalet.
Bus-Bo skrev:2525035Blir man rik blir det dyrare att dejta, så det spelar nog ingen roll.
Som vi har saknat digAndreasNo skrev:2525606glömt bort denna tråd... helt otroligt... nu e jag här!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|