Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Åhh vilken dag.. Gå upp 07, se på F1, lägga sig, och sedan inte vakna av larmet och sova till 17:mad:
Missade således både Superbike och WTCC... Och inget har jag fått gjort heller.. En romantisk promenad med bilen kanske så man fått komma ut lite iallafall?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2521840 ryktet säger att Eurosport bröt för fotboll mitt i wsbk efetrsom detta var försenat pga en rödflaggning

Läste det under Allmänt..

Sopranos.. Kommer det inte snart lite mer action i den serien så kommer jag inte att orka följa den:mad:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Helt allvarligt nu Rash, när jag kom in i den här cybergemenskapen som finns här på SH så var du i toppfomr å slangade in typ 15 galna inlägg per dygn och blev snabbt något av en spamidol för många tror jag(mig). Men nu har du tapat formen lite tycker jag. vad är det som tynger dig? Du kan berätta för mig så hjälps vi åt att ta dig ur krisen...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2522665 Helt allvarligt nu Rash, när jag kom in i den här cybergemenskapen som finns här på SH så var du i toppfomr å slangade in typ 15 galna inlägg per dygn och blev snabbt något av en spamidol för många tror jag(mig). Men nu har du tapat formen lite tycker jag. vad är det som tynger dig? Du kan berätta för mig så hjälps vi åt att ta dig ur krisen...

Haha, kände det själv faktiskt.. Inte vart mig själv under helgen.. Träffat för många flickor:D
Och en sak jag stört mig på som FAN var att jag träffade en oerhört liten söt blond sak i fredags. Jag raggar upp henne på krogen, vi snackar och kommer bra överens i säkert 30-40min, byter nr då mina vänner ville röra på sig och jag lovar att höra av mig.
Men jag är dum. Det är jag. 10min senare försöker jag ragga upp en vacker asiatisk sak åt en kompis som är lite blyg.. Går inte så bra, så jag tar henne för mig själv:D
Byter nr där också.. Men till det som tynger mig. Flicka nr 1 ser detta:näsblod
Inte så smart, då flicka nr 1 verkade vara en oerhört go tjej. Och flicka nr 2 var bara tänkt som underhållning för kvällen..

Men fan va dum man är. Nu blir det troligen inget med någon utav de. Tidigare under kvällen ringde jag dock en annan flicka jag träffa för några månader sedan. Vi delade taxi, snacka i 5min och utbytte nr. Innan vi gick ut i fredags så ringde jag henne. Skickade lite sexiga mms och fick lite tillbaka:slicka

Ska nog bjuda ut henne nästa helg. Men flicka nr 1 vara så där överjävligt vacker.. Sån som man annars oftast bara ser på porrfilmer:D :slicka
Men nu blir det ju säkert inget med denne dam..

Och sedan stör jag mig på att mina vapendragare för kvällen var antingen upptagna eller blyga. Pga de gick jag misste om två vackra ryskor:mad:
Typ i klass med flicka 1..

Och jag känner mig som en råtta som inte kan hålla sig till en flicka.. Visserligen har man ju inte lovat varandra något, har ju precis träffat de. Men ändå.. Det är väl de sakerna som tynger ner mig lite..

Fan, tur att man inte har råd att gå ut mer än en gång i månaden. Förutom att det är kasst för ekonomin så är det på tok för många fiskar där ute så man vet inte vart man ska vända sig:näsblod

Att jag har skulder upp över öronen och får åka hem till föräldrarna och käka och låna pengar hjälper väl till också:tummenupp Fan va ansvarslös man är egentligen..
Men snart är jag back on track, och då kan säkert merparten återgå till hata mina meningslösa inlägg igen:Rockbanan

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Du får lära mig det där med flikkor som du kan, för du verkar ju ha mad skills. Sen vill jag lära mig att bli en mästerspammare och inte en sådan amatörmässig utövare som nu. Du får ha ett träningsläger helt enkelt så jag kan bli en riktig... ja... va man nu blir.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2522764 Du får lära mig det där med flikkor som du kan, för du verkar ju ha mad skills. Sen vill jag lära mig att bli en mästerspammare och inte en sådan amatörmässig utövare som nu. Du får ha ett träningsläger helt enkelt så jag kan bli en riktig... ja... va man nu blir.

Har inga mad skills.. Är väl blyg inners inne;):rolleyes:
Men flickor gillar väl att prata om allt möjligt.. Bara man inte sitter tyst.. Hellre härska genom att söndra än att inte synas alls:öl :skrattaåt

Mina idoler är Dean Martin, Roger Moore, Clintan och Golge Jacobsson:yoparty
En blandning av alla och en touch av Rash så..:yoparty :D ;);)

Golge: http://bubblare.se/100_hojdare_golge_jacobsson/

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2522868 Bra urval av idoler måste jag säga även om golge kanske är lite speciell, men du saknar ju den störste av dem alla: Dolph Lundgren

:D :tummenupp

Dolphan är ju en smart kille. Man tror att han ska vara hjärndöd eller så efter hans filmroller.. Men sedan jag såg han på Luuk så tycker jag att han verkar vara en skön snubbe:)
Men det finns måååånga som står högre i kurs i min bok.. Nu, Colors med Sean Penn och Robert Duvall:)

Fastna för Pojken som födde sin tvillingbror på fyran:jisses

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Rash skrev:
2522734 Jag kammade noll men gjorde några tappra försök :mad:.

På't igen bara Rash, sluta gulla med tjejerna och visa dom den badboy som du egentligen är så ska du se att du slipper fundera så mycket framöver :hihi.

Hepp hepp, lycka till :tummenupp.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Rash skrev:
2522734

Tidigare under kvällen ringde jag dock en annan flicka jag träffa för några månader sedan. Vi delade taxi, snacka i 5min och utbytte nr. Innan vi gick ut i fredags så ringde jag henne. Skickade lite sexiga mms och fick lite tillbaka:slicka

Mytoman eller? Först ringde du till henne sen fick du hennes nummer... Busted :D

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Blip skrev:
2524388 Mytoman eller? Först ringde du till henne sen fick du hennes nummer... Busted :D
Inga påhopp på den allsmäktige trådskaparen. Det står att han ringde en tjej som han hade träffat en månad tidigare, då de åkte taxi. Alltså taxiresan var för en månad sen inte telefonsamtalet.:huvet

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Pinky skrev:
2523800 På't igen bara Rash, sluta gulla med tjejerna och visa dom den badboy som du egentligen är så ska du se att du slipper fundera så mycket framöver :hihi.

Hepp hepp, lycka till :tummenupp.

:D Den sidan kommer när man väl fått de i säng:skrattaåt

Bus-Bo skrev:
2524422 Inga påhopp på den allsmäktige trådskaparen. Det står att han ringde en tjej som han hade träffat en månad tidigare, då de åkte taxi. Alltså taxiresan var för en månad sen inte telefonsamtalet.:huvet

Precis:tummenupp

Synd att man inte har råd att bjuda ut alla damer bara.. Man kan ju inte ringa de och bjuda ut de på date och sedan inte bjuda de på allt. Inte min stil..
Fast då hade man iofs haft råd med fler flickor:näsblod

En vacker dag ska jag bli rik:tummenupp

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2525035 Blir man rik blir det dyrare att dejta, så det spelar nog ingen roll.

Du är en vis man:tummenupp
Spelar ingen roll hur mycket pengar jag tjänar, kommer alltid att vara pank efter första helgen ändå:gnissla

Fan va sweet, vi är the masta spammers i denna tråd! Håller vi den i liv tillräckligt länge kanske andra också vågar skriva?

Kom igen nu gott folk, var ditt bajs lite hårdare än vanligt idag kanske? Vi bryr oss! Öppna ditt hjärta:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar