Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Sundance Kid skrev:
2512906 EEyyyyaaahh... igår fick jag smaka på dom nya bötesbeloppen! 3500 för fortkörning och för att bilen inte var besiktigad! :yoparty
Känner mig verkligen som en oUtlaW!!!

Men men, bara mig själv att skylla... 111 km/h på 45:an´s längsta raka å en civilsnut som kör ikapp mig... det tycker jag e fusk! heheehe

Nu ska jag sälja:
1 bmw 525i som reservdels bil
1 skinnställ, dainese endast kör 1 säsong
1 svinsportig glasfiberfront till audi a4 95-01

jaja... nu ska jag jobba lite mer så jag får in lite mer smet... samtidigt som tjejen säger att jag är snål å att jag jobbar för mycket å är med henne för lite...hmmm,,, fan vilket moment 22 allt blev nu... KÖP MINA PRYLAR! bra pris kompis!:tummenupp

Ähh men fy fan va surt polarn...trist :tummenner :pannkyss.
Men vad är det jag hör? Tycker bruden att du är snål..va faan hon kan la börja jobba själv då istället för att sno dina stålars, fifan!!

För övrigt kan jag räkna på fingrarna hur många minuter jag träffat dig senaste månaden :(. Det låter som du skulle behöva hoppa upp en våning på damen din så hon vet vart skåpet skall stå från och med nu...DO IT!! :hihi

För övrigt tändes FI lampan på ninjan idag när jag var ute och provade lite efter att ha justerat kedjan :gråta.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
UrbanTiger skrev:
2512921 Kej mannen, e battri drivna, LR finns de me upp laddnings bara ? Ha du prova dom på dej själv ?

va?:va

Pinky skrev:
2512924 Ähh men fy fan va surt polarn...trist :tummenner :pannkyss.
Men vad är det jag hör? Tycker bruden att du är snål..va faan hon kan la börja jobba själv då istället för att sno dina stålars, fifan!!

För övrigt kan jag räkna på fingrarna hur många minuter jag träffat dig senaste månaden :(. Det låter som du skulle behöva hoppa upp en våning på damen din så hon vet vart skåpet skall stå från och med nu...DO IT!! :hihi

För övrigt tändes FI lampan på ninjan idag när jag var ute och provade lite efter att ha justerat kedjan :gråta.

mmm,, jag vet polarn... det suger att vi träffas så lite... jag vet.... 2:an kommer snart...hehe...
å hon snor inte mina stålars heller... problemet är bara att hon e van vid att dejta miljonärer så mina 500 lappar ser inte så balla ut! hahaha..

FI lampa??? har du feminister i hoj fan??? lät den bättre med kedjan "ospänd" då???

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Sundance Kid skrev:
2512930

mmm,, jag vet polarn... det suger att vi träffas så lite... jag vet.... 2:an kommer snart...hehe...
å hon snor inte mina stålars heller... problemet är bara att hon e van vid att dejta miljonärer så mina 500 lappar ser inte så balla ut! hahaha..

FI lampa??? har du feminister i hoj fan??? lät den bättre med kedjan "ospänd" då???

Lycka till med 2:an du ;). Hojen låter fan inte ett dugg bättre med "slapp" kedja. Plockade av skyddskåpan till framdrevet och således givaren till hastighetsmätaren. Enligt Kawasaki så kan det mycket väl vara brist på givare som gör att lampan tänds så det är nog inga probs :). Ska byta framdrevet idag och gör inte det nån skillnad så tror jag det är hjulaxeln bak som är lite skev tyvärr efter lite för våldsamt mek senast...jaja, jag återkommer med resultat :tomten.

Gott med dubbla spamtrådar för övrigt, bra jobbat Rash :tummenupp.

Sundance Kid

Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
UrbanTiger skrev:
2512942 Sånna som du säljer, e battrier LR e upp laddnings bara :va

Aahhh.. du va sugen på dildos... det finns både med bat å sånna som e uppladdningsbara.. eller så köper du uppladdningsbara batterier så har du ju allt fixat! :tummenupp

Pinky skrev:
2512943 Lycka till med 2:an du ;). Hojen låter fan inte ett dugg bättre med "slapp" kedja. Plockade av skyddskåpan till framdrevet och således givaren till hastighetsmätaren. Enligt Kawasaki så kan det mycket väl vara brist på givare som gör att lampan tänds så det är nog inga probs :). Ska byta framdrevet idag och gör inte det nån skillnad så tror jag det är hjulaxeln bak som är lite skev tyvärr efter lite för våldsamt mek senast...jaja, jag återkommer med resultat :tomten.

Gott med dubbla spamtrådar för övrigt, bra jobbat Rash :tummenupp.

Akta så du inte vrider sönder växellådan bara.. då blir Lindell arg på dig!! för du har la några Nw i armarna! hahahahaha :rofl

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Förresten Sundance kid, är det Pinky som är Butch Cassidy?:D
Paul Newman är faktiskt snäppet över Robert Redford i min bok:tummenupp

Grym skådespelare OCH bra racerförare:yoparty

Sundance Kid

Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
UrbanTiger skrev:
2512949 Perfekt :tummenupp
Vore fränt om de fanns med USB2.0 åxå så man kunde lägga in egna program och sånnt. Vore ju coolt att fjärrstyra någon annans över nätet åxå.
Ni fixar sånna :banana

Jag har 2 alternativ till dig min vän!

1. Mr. Smart (Mr. Big). En rabbit med display och 72 olika program! http://www.sexinthecity.se/shop/show_product.asp?artnr=9190&ref=%2Fshop%2Fshow%5Fcategory%2Easp%3Fcategory%3D35%26subcategory%3D46%26subcategory2%3D0

2. Jag kan beställa hem en vibrator som styrs via GSM! Du ringer till den och den utför olika program med olika knapptryckningar! :tummenupp

Rash skrev:
2513793 Förresten Sundance kid, är det Pinky som är Butch Cassidy?:D
Paul Newman är faktiskt snäppet över Robert Redford i min bok:tummenupp

Grym skådespelare OCH bra racerförare:yoparty

Mår du bättre om Pink är Butch så säger vi att det är så... Allt för dig min vän! :pannkyss

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
mb skrev:
2512731 Du måste ha missat trådarna sportglass 1, sportglass 2, sportglass 3, sportglass 4 m.fl. Samtliga var gigantiska skitsnackstrådar som alla blev stoppade och/eller raderade. Var även tal om banningar hit och dit, vill jag minnas. Fanns dock en del vettiga grubblerier i de där trådarna. Mycket vardagsfilosofi.
Skulle precis nämna dessa. Du skötte det dock exemplariskt. Detta är en skittråd! :tungan

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
hållundan skrev:
2513932 Skulle precis nämna dessa. Du skötte det dock exemplariskt. Detta är en skittråd! :tungan

:argpådato

Den här tråden kommer att bli tusen sidor! Minst! Fullt med allt från meningslöst spam till visa ord:Bugar

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50

Förresten så tvättade jag min hoj för första gången idag:) Vart lite paranoid först över alla elkontakter och kablar m.m.
Men det är ju en Honda:D Ska bara byta olja + filter inför vintern också.

Sweet, inom en månad så har den börjat sin vinterdvala i ett välbeskyddat varmgarage. Feel the love..

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Får väl hjälpa stackars Rash att hålla liv i tråden :pannkyss.

Nu har jag bara dryga 11 timmar kvar att jobba :argpådato
Antagligen kommer jag ställa av hojen ikväll också, orkar inte med att mecka med skiten för att få mig en sista tur, känns lite hårt i sinnet men plånboken lär ju inte klaga...har vart en väldigt kul och bra säsong. Nu ska jag börja ladda inför 4 månaders regn genom att köpa en ny dator så jag kan spela massa dattaspeel :g33k :).

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Och ikväll är det fest:rock
Tänkte lägga mig och sova några timmar, men så "råkade" jag surfa in på SH:huvet

Och ni behöver inte oroa er, den här tråden kommer knappast dö ut. Jag gillar min röst, mitt namn och mig själv. Så det gör inget om den här tråden handlar om bara mig mig mig:D :slicka;)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Rash skrev:
2516042 Och ni behöver inte oroa er, den här tråden kommer knappast dö ut. Jag gillar min röst, mitt namn och mig själv. Så det gör inget om den här tråden handlar om bara mig mig mig:D :slicka;)

You go girl :tummenupp :slicka.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2516741 utan patent blir man en fattiglapp, men får se andra dra lycka på dina påhitt.

:gråta

Jag vill ju bli rik... Jag hade passat perfa som rik. Helvete va pengarna hade gått åt:tummenupp

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
för att vara en spam'a'lot tråd, dessutom skapad av spam master rash, så är det fett kass ös i den här. Dåligt, riksdåligt. Skärpning nu på er pojkar och flickor...

Paradoxy

Guest
Det borde vara olagligt att börja jobba klockan halv nio på en lördag.
Det borde vara ännu mer olagligt att börja jobba klockan åtta på en söndag.

:(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...