Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
Skulle precis lägga upp en shock-bild ...som jag blev bannad för i våras. Men jag ska försöka hitta en länk istället.

:tummenupp

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
IronMike skrev:
2509675 Skulle precis lägga upp en shock-bild ...som jag blev bannad för i våras. Men jag ska försöka hitta en länk istället.

:tummenupp

Nu blev man ju nyfiken.. Do it!
Verkar vara lätt att bli bannad och obannad på SH.. Vad är standardbanningen egentligen? En vecka utan SH?
Och hur länge blir det andra, trejde, fjärde, femte gången osv osv osv?:D

//Aldrig bannad

IronMike

Guest
Rash skrev:
2509680 Nu blev man ju nyfiken.. Do it!
Verkar vara lätt att bli bannad och obannad på SH.. Vad är standardbanningen egentligen? En vecka utan SH?
Och hur länge blir det andra, trejde, fjärde, femte gången osv osv osv?:D

//Aldrig bannad
Jag har blivit bannad 2 gånger.. Det bara händer. Ibland vet man inte varför, ibland kanske man misstänker en post. Jag postade denna bilden, kanske i fel sammanhang - förmodligen..samtidigt som jag bara förstod humorn :rolleyes:

Sen var det en hel del som skicka pm å ville se bilden,. fick pm senaste för ett par dagar sen, så, här är den, länkad istället för uppladdad:

*varning för känsliga tittare*

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04640000-04649999/640x480/4649214.jpg?0

http://www.pixbox.se/alb_show_id161753_page0.html

:zpy

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
IronMike skrev:
2509686 Jag har blivit bannad 2 gånger.. Det bara händer. Ibland vet man inte varför, ibland kanske man misstänker en post. Jag postade denna bilden, kanske i fel sammanhang - förmodligen..samtidigt som jag bara förstod humorn :rolleyes:

Sen var det en hel del som skicka pm å ville se bilden,. fick pm senaste för ett par dagar sen, så, här är den, länkad istället för uppladdad:

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04640000-04649999/640x480/4649214.jpg?0

Fy fan!!! precis fött barn eller?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
IronMike skrev:
2509686 Jag har blivit bannad 2 gånger.. Det bara händer. Ibland vet man inte varför, ibland kanske man misstänker en post. Jag postade denna bilden, kanske i fel sammanhang - förmodligen..samtidigt som jag bara förstod humorn :rolleyes:

Men det där måste väl vara photoshoppat?:jisses
Eller har hon precis fött en häst eller nått:rolleyes: Så kanske det kan gå i djurporrensvärld?

Märklig sak att bli bannad för. Så man blir det alltså utan att bli tilltalad först?:confused: Och utan att få förklara sig?
Iofs kanske lite svårt att lyssna på 27000medlemmar förklara sig varenda gång..

Hur fan hittar du den här skiten om man får fråga?:D

IronMike

Guest
Rash skrev:
Till vänster om filmrutan så finns det en bild på en helt ok brewd:

"
fratchick83 26/F
Lilla Nyckelviken,
Stockholms Lan,
Sverige "

finns hon på riktigt ?

Lilla nyckelviken ligger ju i nacka strand, bara 2 min med bil härifrån ju, inte direkt ngn stad, utan ett litet plejs med få invänare eller hur man ska säga....

Va gör hon på den sidan ? .... vem kan annars hitta på Lilla nyckelviken :va

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Va?

"fratchick83 21/F
Karra, Hallands Lan,
Sverige "

Fratchick83 är ju från Halland..:confused:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
IronMike skrev:
2509782 vafan... irriterande grej.

:argpådato

Alltså, hade det stått att flickorna bodde 50mil ifrån dig, så hade du ju kanske inte kollat in de?:rolleyes:
Iofs, det hade vi ju gjort ändå, för det gör man ju så fort man får se lite naket:rolleyes:
Men chansen är väl större att man går in om flickan i fråga bor närmare.. Då kanske man kikar in med förhoppningen: Heyy, henne kan jag kanske sätta på..

Eller nått:va

IronMike

Guest
Rash skrev:
2509785 Alltså, hade det stått att flickorna bodde 50mil ifrån dig, så hade du ju kanske inte kollat in de?:rolleyes:
Iofs, det hade vi ju gjort ändå, för det gör man ju så fort man får se lite naket:rolleyes:
Men chansen är väl större att man går in om flickan i fråga bor närmare.. Då kanske man kikar in med förhoppningen: Heyy, henne kan jag kanske sätta på..

Eller nått:va
pusselbitarna börjar falla på sin plats ..lilla nyckelviken är en herrgård i en havsvik........ fan

:argpådato :mad:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Dom dära brukar plocka geografiska data med din ip adress o anger ofta telestationen som du ligger nära som hemort för puddingen på bilden.

Många har samma pudding som granne...

IronMike

Guest
Klockringaren skrev:
2509793 Dom dära brukar plocka geografiska data med din ip adress o anger ofta telestationen som du ligger nära som hemort för puddingen på bilden.

Många har samma pudding som granne...
Har du också Lill nyckelviken-bruden som granne ? :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar