Klockringaren
nissenys
Här får ja upp nån född -46 som har klimakterkiet som ett ljuvt ungdomsminne - måste flytta till nyckelviken o spana
Bwahaha! Det var roligt.UrbanTiger skrev:2510407Jag tror inte att...
Skulle inte tro att hon bor i Gisslarbo
I Gisslarbo har väl alla gomspalt eller saknar skiljevägg i näsan
IronMike skrev:2509769Till vänster om filmrutan så finns det en bild på en helt ok brewd:
"
fratchick83 26/F
Lilla Nyckelviken,
Stockholms Lan,
Sverige "
finns hon på riktigt ?
Lilla nyckelviken ligger ju i nacka strand, bara 2 min med bil härifrån ju, inte direkt ngn stad, utan ett litet plejs med få invänare eller hur man ska säga....
Va gör hon på den sidan ? .... vem kan annars hitta på Lilla nyckelviken
UrbanTiger skrev:2511801Key sjäffen, en pittsa kapprisjosa, tio minutä en kvart
sahlam, cholet st'ouri .. boro gomchotRash skrev:Måste ju se ut som en turk när man är det
IronMike skrev:2512520sahlam, cholet st'ouri .. boro gomchot
IronMike skrev:2512539Kvällens klassiker:
http://video.google.com/videoplay?docid=-96634236250821103&q=robert+gustavsson
Hmmm lr flåt de kanske var persiskaRash skrev:2512584Hmm, ska det vara turkiska?
Aldrig sett innan faktiskt
IronMike skrev:2512539Kvällens klassiker:
http://video.google.com/videoplay?docid=-96634236250821103&q=robert+gustavsson
"ena planhalvan är ju i skugga, dom skulle inte synas"StephanD skrev:2512604Man kan ju inte betala underhåll i bananer.
Fifan vad tidigt .. själv ska jag gå å lägga mig.Rash skrev:2512614Jahopp, då var det dags att åka till jobbet som jag älskar så innerligt. Ska bli gött att sluta där vid nyår
IronMike skrev:2512616Fifan vad tidigt .. själv ska jag gå å lägga mig.
nattis / godmorgon
Du måste ha missat trådarna sportglass 1, sportglass 2, sportglass 3, sportglass 4 m.fl. Samtliga var gigantiska skitsnackstrådar som alla blev stoppade och/eller raderade. Var även tal om banningar hit och dit, vill jag minnas. Fanns dock en del vettiga grubblerier i de där trådarna. Mycket vardagsfilosofi.Rash skrev:2508988Finns det en sån här? Som vänder sig till alla spammers vart de än bor?
Ta bort denna tråd om det finns.
En sån där tråd som kan bli underhållande om man absolut inte har något bättre för sig.. Typ intresseklubben antecknartråd
mb skrev:2512731Du måste ha missat trådarna sportglass 1, sportglass 2, sportglass 3, sportglass 4 m.fl. Samtliga var gigantiska skitsnackstrådar som alla blev stoppade och/eller raderade. Var även tal om banningar hit och dit, vill jag minnas. Fanns dock en del vettiga grubblerier i de där trådarna. Mycket vardagsfilosofi.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |