AndreasNo
Bannad
de e lugnt..
MikkE skrev:2527654Skittråd
TackRash skrev:2527657Välkommen
AndreasNo skrev:2527669Jag tänkte starta en såndär snyft-tråd om mitt liv.
Men sen tänkte jag, mjaeee, hur ska jag göra mina fellow spammers?
MikkE skrev:2527672Tack
Bus-Bo skrev:2527865För är man nöjd med sitt liv kan man lika gärna lägga sig ner å dö för då har man ju inget kvar att uppnå
Rash skrev:2527870
Andreas: Du har bara en svacka.. Det löser sig..
Bus-Bo skrev:2527889Jag ville ju bara peka på att han är normal, då ett visst mått missnöje gör att man har ett mål att uppnå, dvs bli nöjd. Och är man nöjd, ja då har man ju vunnit och kan sluta spela spelet eller hur?
Jag fattar vad du menar, har självt haft en sådan period där jag tyckte att mitt nytagna mckort säg balle för det var inte så kul alls som jag hade trott. Men sn gick det bara över av sig självt, eller så berodde det på ett par dagars alkoholmisshandel på skövdes gator och torg hursom så är det bättre nu.AndreasNo skrev:2527896Jag förstår helt va du menar o säger o håller med osv.. men saken är den att jag uppnår mina mål, men jag tycker blir inte glad o nöjd över det o tycker det är kul, undrar snarare va fan jag drömt om de för osv...
Bus-Bo skrev:2527908Jag fattar vad du menar, har självt haft en sådan period där jag tyckte att mitt nytagna mckort säg balle för det var inte så kul alls som jag hade trott. Men sn gick det bara över av sig självt, eller så berodde det på ett par dagars alkoholmisshandel på skövdes gator och torg hursom så är det bättre nu.
Bus-Bo skrev:2527989JD+Cola+Johnny Cash+Cigarr+Mörk choklad=En glad Andreas?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |