Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
AndreasNo skrev:
2527669 Jag tänkte starta en såndär snyft-tråd om mitt liv.
Men sen tänkte jag, mjaeee, hur ska jag göra mina fellow spammers? :D

Starta! Vad har du att förlora på det? Eller så är du ju alltid välkommen att öppna dig i vår spamtråd:tummenupp

MikkE skrev:

Tycker mig känna igen din profilbild från rejsa.nu eller nått. Du kanske hänger där också?

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
:D..

jag öppnar mig lite smått här istället.

På senaste tiden har jag lyckats genomföra o fått saker som jag under mer eller mindre lång tid velat haft osv. Dessutom relativt enkelt, men ändå känns det som jag gått tillbaka typ 100 steg i mitt liv. Dessutom tycker jag att dem sakerna jag drömt om och nu fått inte alls är speciellt roliga eller så..

Som en tjejkompis ungefär sa igår, önskar jag va likadan som dig, förutom att du aldrig blir nöjd.

Varför e de så?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2527865 För är man nöjd med sitt liv kan man lika gärna lägga sig ner å dö för då har man ju inget kvar att uppnå

:confused: :va :ajjabajja

Andreas: Du har bara en svacka.. Det löser sig..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2527870 :confused: :va :ajjabajja

Andreas: Du har bara en svacka.. Det löser sig..

en förbannat lång seg utdragen svacka... jättekul e de ju verkligen..

Hur mycket man än får o hit o dit så kollar jag ändå hela tiden tillbaka o tycker jag hade det bättre för ett år sen..

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jag ville ju bara peka på att han är normal, då ett visst mått missnöje gör att man har ett mål att uppnå, dvs bli nöjd. Och är man nöjd, ja då har man ju vunnit och kan sluta spela spelet eller hur?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2527889 Jag ville ju bara peka på att han är normal, då ett visst mått missnöje gör att man har ett mål att uppnå, dvs bli nöjd. Och är man nöjd, ja då har man ju vunnit och kan sluta spela spelet eller hur?

Jag förstår helt va du menar o säger o håller med osv.. men saken är den att jag uppnår mina mål, men jag tycker blir inte glad o nöjd över det o tycker det är kul, undrar snarare va fan jag drömt om de för osv...

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2527896 Jag förstår helt va du menar o säger o håller med osv.. men saken är den att jag uppnår mina mål, men jag tycker blir inte glad o nöjd över det o tycker det är kul, undrar snarare va fan jag drömt om de för osv...
Jag fattar vad du menar, har självt haft en sådan period där jag tyckte att mitt nytagna mckort säg balle för det var inte så kul alls som jag hade trott. Men sn gick det bara över av sig självt, eller så berodde det på ett par dagars alkoholmisshandel på skövdes gator och torg:confused: :va hursom så är det bättre nu.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2527908 Jag fattar vad du menar, har självt haft en sådan period där jag tyckte att mitt nytagna mckort säg balle för det var inte så kul alls som jag hade trott. Men sn gick det bara över av sig självt, eller så berodde det på ett par dagars alkoholmisshandel på skövdes gator och torg:confused: :va hursom så är det bättre nu.

heh precis.. lite saker som varit kass på sistone, flyttade tillbaka hem till stan jag trodde jag tyckte om, mitt största misstag av alla. fick jobbet jag velat ha i flera år, det brutalsög... skaffa hojkort, ja GUUUU va kul det var då.. inte..de e lite småexempel ..

Gått från ett drägligt liv där jag jobbade, lagade mat varje dag,, städade, handlade, gjorde saker osv osv till att jobba o sova o aldrig laga mat eller städa typ..

klarar inte ens av o ta hand om min katt så farsan fick ta honom :huvet

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Va fan.. Skärp dig nu Andreas. Du börjar ju låta som en brud i 13-18 årsåldern med allt vad det innebär:näsblod ;)

Du gräver ner dig själv i ett jätte stort hål i tron om att du hade det så förbannat mycket bättre för ett år sedan bara för att du hade en fast flicka vid din sida.
Plötsligt har du en ny flickvän och är kär så där som man aldrig har vart innan.. Vänta du bara:tummenupp

Idel solsken ger öken.. Arabiskt eller ryskt ordspråk:va
Om man bara har medvind, så uppskattar man inte det på samma sätt:tummenupp

Livet är bara sådant.. Surfa porr så länge och var glad.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Fick förövrigt jordens skummaste samtal just från en Kosovopolare.

Bo- Ja tjena hallå?
JR- Hej det är Johan, va görn?
Bo- Nae sitter på golvert å surfar mest.
JR- Najs, jag äter morot.
Bo- Jaha?!?
JR- Jag vill bara säga hej, å nu när det är gjort så ska jag städa. Hejdå
Bo- Ehh... Jo hej, eller hejdå
*klick*

WTF skadade personer det finns

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Saken är väl inte bara den att jag hade sambo o sådär.. eller ja jo kanske :tungan

Men känns som de e mer än så..

Känns som att jag borde kolla runt mig o säga, fan va bra jag har det.
Men kan fan inte det.. men jag vet att jag egentligen har de så förbannat bra just nu. Helt otroligt jävla bra för o va exakt. men ändå mår jag så jävla skit.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
gör inte som jag och bli uppraggad av en redan upptagen brud som du känner sen innan som du sedan lyckas kära ner dig i på dyngfyllan och sen när du vaknar dagen efter inte bara undrar hur långt ner i halsen du stack tungan på na och vad hennes groteske pojkvän ska säga, utan även inser att det aldrig kommer bli någe men du är ortfarande bakfyllekär och mår allmänt dåligt samt att dina kompisar hånar dig.

Till råga på allt så ska du vara för blyg för att ringa och reda ut saker och ting utan bara gå å våndas i en vecka för att sen återigen fylla på med alkoholen i blodet och försöka glömma förra helgen. INTE BRA ALLS.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...