AndreasNo
Bannad
Bus-Bo skrev:2530883Får jag se matchen med dig då?
hah.. ska jag stiga åt sidan ett tag o låta dig va i fred denna gång?
Gör så för annars går det inte så bra för mig, det har du ju redan bevisat. tack.AndreasNo skrev:2530892hah.. ska jag stiga åt sidan ett tag o låta dig va i fred denna gång?
AndreasNo skrev:2530892hah.. ska jag stiga åt sidan ett tag o låta dig va i fred denna gång?
Bus-Bo skrev:2530914Gör så för annars går det inte så bra för mig, det har du ju redan bevisat. tack.
Men vi hörs mitt i natten sen som vanligt och delar detaljerna
Jessan skrev:2530918Ni skulle nog passa bra ihop... lika desperata
Gahh nu suger dagen ännu mer när jag inte får dela den med digJessan skrev:2530918Ni skulle nog passa bra ihop... lika desperata
Bus-Bo skrev:2530968jag är ju usel på ragga damor fyfan va jag skäms
imorgon ska jag tvättaAndreasNo skrev:2530983hehe....imorrn får jag dambesök
Bus-Bo skrev:2531004imorgon ska jag tvätta
Man kanske kan ragga i tvättstuganAndreasNo skrev:2531172hehe...de gjorde jag idag...
nu ska jag börja fiffla på min fotodokumentär över dagen
Bus-Bo skrev:2531306Man kanske kan ragga i tvättstugan
så går det när man vart utan förlänge, då spelar hjärnan spratt för en.AndreasNo skrev:2531314Jag såg en tjej jag inte sett förut nere i tvättstugan, jag sa tjena o gick in i min tvättstuga o tänkte, fan va söt hon såg ut o va, så gick jag ut igen o kolla lite till..hon va inte söt..
Bus-Bo skrev:2531325så går det när man vart utan förlänge, då spelar hjärnan spratt för en.
Bus-Bo skrev:2531363undra om flickor har samma problem?
I min trapp bor det två gamla tanter som är mellan 90 och döden samt en gubbe 50+ som är mer kär i ölen än något annat så det är inte så gynnsamtAndreasNo skrev:2531405tänkte du stå i trappen o hoppas på de bästa?
Bus-Bo skrev:2531420I min trapp bor det två gamla tanter som är mellan 90 och döden samt en gubbe 50+ som är mer kär i ölen än något annat så det är inte så gynnsamt
kanske, kanske inte. Jag tror nog inte att trapphusragg är bra.AndreasNo skrev:2531434gå till nån slumpmässigt vald trapp i annan del av byn?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|