Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2532184 haha...imorrn får du chansen att ragga,då ska jag inte störa :p
Nu ska Bo sluta ragga på SH för han mår bara dåligt och får sämre självförtroende. Istället ska han reda ut sin blyghet och prata med tjejer som han kan träffa på riktigt istället.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532188 Nu ska Bo sluta ragga på SH för han mår bara dåligt och får sämre självförtroende. Istället ska han reda ut sin blyghet och prata med tjejer som han kan träffa på riktigt istället.

hah, låter bra, själv fortsätter jag att blanda lite :p

fan sitter o surfar lite smått sådär.. o får fina idéer om va man ska göra me hojen sen, kommer ja ha glömt bort dem imorrn bitti?.. japp!
 

IronMike

Guest
AndreasNo skrev:
2532212 vilken kul natt!!...
ja verkligen ... för sent för att hitta på hyss är det ju också. iofs man kanske är för gammal också, förr kunde man ju dra ut med bilen på lokala fotbollsplanen å sladda. eller samla ihop vägkoner å mack-flaggor å pynta polares hem etc :tummenupp

har du fetingtrisst kan du ju alltid gå in på:

www.gratissaker.nu

å beställa hem en massa skit till polare.

välj ut ett offer å beställ hem en jävla massa skräp, kataloger, gratisprover etc.

:D alltid skitkul
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
IronMike skrev:
2532225 ja verkligen ... för sent för att hitta på hyss är det ju också. iofs man kanske är för gammal också, förr kunde man ju dra ut med bilen på lokala fotbollsplanen å sladda. eller samla ihop vägkoner å mack-flaggor å pynta polares hem etc :tummenupp

har du fetingtrisst kan du ju alltid gå in på:

www.gratissaker.nu

å beställa hem en massa skit till polare.

välj ut ett offer å beställ hem en jävla massa skräp, kataloger, gratisprover etc.

:D alltid skitkul

det är dessutom åt helvete för kallt nu...

hmm..ska kika in dendär sidan o se lite :p
 

IronMike

Guest
nån som kan windows movie maker?

jag har ett problem....................

visst, skitprogram. men de har funkat förr, fram tills idag :mad: :huvet sitter å klipper ihop en kortfilm med lite blandade klipp, samt sjukhusscener från i somras när man hade gjort sig illa.

allt e klart, men det går inte att spara fanskapet som filmfil. den verkar ha problem med genvägar, men fan allt ligger där det ska :gnissla

å utrymme på disken finns :huvet

vad kan mer va fel?

AndreasNo skrev:
2532226 det är dessutom åt helvete för kallt nu...

hmm..ska kika in dendär sidan o se lite :p
ja spana in den, är skitkul...

jag trackade en polare tot under en vecka, varje natt satt jag i timmar å bestälde hem skit via www.gratissaker.nu

sidor som är tunga som jag inte vet om dom länkar är bl a:

sen kryssar du i höst,vinter, vår sommar :tummenupp

www.fritidsresor.se
www.ving.se
www.apollo.se
www.mio.se
www.teknikmagasinet.se
www.claesohlson.se
www.jula.se
www.ikea.se
www.alkoholprofilen.se

sen har vi ju alla partier som gärna skickar ut gratismaterial...

arla har även en gratis-tidning som man kan signa upp. den heter typ mjölktanden eller så...

sen kan man hitta på flera namn på en adress...

min polare som jag tracka heter ulrik ... jag skrev gaylord å allt möjligt trams. så han fick typ 10 ex av varje.

telefonkataloger e grymt också :D :D :D
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
heh... beställde 2 kontantkort från telenor.. till mig själv.. :tungan

har beställt två från comviq såvitt jag kommer ihåg.. o ett av dem kom till användning faktiskt...
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532246 Vilka apor ni är, gå å lägg er nu så ni orkar spamma loss imorgon med. annars blir ni sådär hängiga som ni har varit idag, och det är kass.


de e för fan du som inte skriver nåt!..

o dehär blir sista helnatten, upp tidigt på fredag o dra iväg på kryssning.. så blir en halvnatt imorrn natt sen inget alls natten efter...
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2532247 de e för fan du som inte skriver nåt!..

o dehär blir sista helnatten, upp tidigt på fredag o dra iväg på kryssning.. så blir en halvnatt imorrn natt sen inget alls natten efter...
Jag kollar på en halvroande film som gör att SH blir aningens nedprioriterat, sen ska jag försöka sova och samtidigt försöka komma på namnet på den tjej jag senast blev kär i och sen är det förhoppningsvis lunch och jag kan gå upp med hedern i behåll.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532259 Jag kollar på en halvroande film som gör att SH blir aningens nedprioriterat, sen ska jag försöka sova och samtidigt försöka komma på namnet på den tjej jag senast blev kär i och sen är det förhoppningsvis lunch och jag kan gå upp med hedern i behåll.

man kan ju surfa SH o kolla tv samtidigt..görja helatien..annars skulle ja muppa ihjäl...

okey, dehär suger! jag får massera mig själv :mad:
 
Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
AndreasNo skrev:
2532262 man kan ju surfa SH o kolla tv samtidigt..görja helatien..annars skulle ja muppa ihjäl...

okey, dehär suger! jag får massera mig själv :mad:
Kollar film på datorn så det blir väldigt stört av att surfa samtidigt. Hursom så ska jag försöka sova nu och drömma om den söttaste flickan av dem alla, min drömtjej och sen ska jag vakna, hitta min förbannade inkallesleorder jag ska ha och tvätta och göra all annan skit en riktig hemmafru som jag gör på dagarna och sen ska jag... ja den som lever får se antar jag. Klackarna i taket, detta är Bus-Bo som signar ut, slut.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2532272 Kollar film på datorn så det blir väldigt stört av att surfa samtidigt. Hursom så ska jag försöka sova nu och drömma om den söttaste flickan av dem alla, min drömtjej och sen ska jag vakna, hitta min förbannade inkallesleorder jag ska ha och tvätta och göra all annan skit en riktig hemmafru som jag gör på dagarna och sen ska jag... ja den som lever får se antar jag. Klackarna i taket, detta är Bus-Bo som signar ut, slut.

Skaffa fler datorer..

Hej då Bosse Smith...
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Hahahaha, fan vilken skräptråd detta har blivit :gnissla. Dock kul att se hur Bo och Andreas använder tråden som nåt chatprogram i 4 sidor :tummenupp :hihi. Kul att Ironmike tittar in lite titt som tätt och förgyller tillvaron :).



@Rash: När har jag lovat dig röka :va. Jag sysslar ju inte med sånt :rolleyes:.
 

IronMike

Guest
Pinky skrev:
2532282 Hahahaha, fan vilken skräptråd detta har blivit :gnissla. Dock kul att se hur Bo och Andreas använder tråden som nåt chatprogram i 4 sidor :tummenupp :hihi. Kul att Ironmike tittar in lite titt som tätt och förgyller tillvaron :).

@Rash: När har jag lovat dig röka :va. Jag sysslar ju inte med sånt :rolleyes:.
Haha man hänger ju inte med direkt... så man får kika in lite då och då, slinka in med någon kulig länk eller så, för att bidra till skräptråden nr 1, som ändå känns ganska gemütlich.

Vilka komplimanger för övrigt :pannkyss

:yoparty

slinker in med en gammal favorit!

http://bubblare.se/gymnastik_med_galenskaparna/

:D
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
IronMike skrev:
2532227 nån som kan windows movie maker?

jag har ett problem....................

visst, skitprogram. men de har funkat förr, fram tills idag :mad: :huvet sitter å klipper ihop en kortfilm med lite blandade klipp, samt sjukhusscener från i somras när man hade gjort sig illa.

allt e klart, men det går inte att spara fanskapet som filmfil. den verkar ha problem med genvägar, men fan allt ligger där det ska :gnissla

å utrymme på disken finns :huvet

vad kan mer va fel?


ja spana in den, är skitkul...

jag trackade en polare tot under en vecka, varje natt satt jag i timmar å bestälde hem skit via www.gratissaker.nu

sidor som är tunga som jag inte vet om dom länkar är bl a:

sen kryssar du i höst,vinter, vår sommar :tummenupp

www.fritidsresor.se
www.ving.se
www.apollo.se
www.mio.se
www.teknikmagasinet.se
www.claesohlson.se
www.jula.se
www.ikea.se
www.alkoholprofilen.se

sen har vi ju alla partier som gärna skickar ut gratismaterial...

arla har även en gratis-tidning som man kan signa upp. den heter typ mjölktanden eller så...

sen kan man hitta på flera namn på en adress...

min polare som jag tracka heter ulrik ... jag skrev gaylord å allt möjligt trams. så han fick typ 10 ex av varje.

telefonkataloger e grymt också :D :D :D
hahaha...du e ju för knasig:D humorn e på topp...
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
@ Rash

Jag är 1.90 lång.... d du! Så nu vet du vad stickan har att erbjuda damerna! :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top