Sporthojs spam´a´lot-tråd

Status
Ej öppen för fler svar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Men för helvete pojk! Det är kul med leksaker. Jävligt kul. Men en liten donna då och då är bra för kropp, själ och sinne!
Vi får ordna en liten GBG Sporthoj utgång i november eller nått.
Har annat planerat denna månad = inte råd med fler. Likaså i dec..

Frågorna vi behöver lösa är:

Var ska vi ha förfesten?
Hur många? Är man föööör många, så orkar man inte lägga samma energi på att ragga, och istället lär känna varandra:D
Och när detta ska ske då givetsvis..

Hmm, kanske ska ta detta under GBG forumet?
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Någon mer än jag som tycker att tiden går riktigt jävla snabbt? Fredag igen imorgon... fan var det inte fredag igår?

Ska inte klaga iof vintern får gärna gå snabbt... men om tiden ska gå så här jävla snabbt hur fan ska jag hinna med o göra allt som ska vara gjort till slutet på vintern? :va
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Santo skrev:
2534781 Någon mer än jag som tycker att tiden går riktigt jävla snabbt? Fredag igen imorgon... fan var det inte fredag igår?

Ska inte klaga iof vintern får gärna gå snabbt... men om tiden ska gå så här jävla snabbt hur fan ska jag hinna med o göra allt som ska vara gjort till slutet på vintern? :va

Jag känner som dig.. Helg helg helg:D
Och i helgen är det MotoGP:)
Fan, såå mycket att göra varje helg, hur fan ska jag lyckas slita mig ifrån detta och skaffa mig ett extrajobb?
Måste skärpa mig, måste skärpa mig:huvet
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2534775 Men för helvete pojk! Det är kul med leksaker. Jävligt kul. Men en liten donna då och då är bra för kropp, själ och sinne!
Vi får ordna en liten GBG Sporthoj utgång i november eller nått.
Har annat planerat denna månad = inte råd med fler. Likaså i dec..

Frågorna vi behöver lösa är:

Var ska vi ha förfesten?
Hur många? Är man föööör många, så orkar man inte lägga samma energi på att ragga, och istället lär känna varandra:D
Och när detta ska ske då givetsvis..

Hmm, kanske ska ta detta under GBG forumet?
Det räcker ju om jag går ut med ALLA damer och ALLA killar håller sig hemma, då har jag en god chans anser jag. Men du kan ju få följa med som stöd utifall det börjar barka.
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Bus-Bo skrev:
2534696 Vintern hade varit mysig om man hade haft sig en dam som man kunde dela de mörka stjärnklara kvällarna med, men det har man inte så då blir den bara lång, kall och trist tyvärr:)

Min kille tycker inte att vintern är mysig alls.. Även fast han har mig:tungan han rent ut sagt hatar den:D
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Bus-Bo skrev:
2534803 Mjo jag kan förstå honom, ty jag hatar vintern mer än allt annat. Kallt, mörkt, kallt, långsam och så fryser jag hela tiden.

inte kul och frysa dock.. men jag tycker FAKTISKT att det är mysigt att vara ute o gå lite om det snöar o inte blåser så mycket :näsblod och sedan gå in och mysa när det snöar MASSOR ute :rolleyes: FAKTISKT
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2534785 Det räcker ju om jag går ut med ALLA damer och ALLA killar håller sig hemma, då har jag en god chans anser jag. Men du kan ju få följa med som stöd utifall det börjar barka.

Hur ska du övertala ALLA killar att stanna hemma då? Tar du andra sorteringen så har vi en dejt:tummenupp ;)

Varför frågar jag undrar du? Jag och en barndomskompis som inte träffats på ett bra tag slog slag i saken och festade några gånger i somras.
En kväll när vi förfestat hemma hos mig, bara jag och han, och var på pendeln på väg in till stan så satte sig en sjysst brud och en andra sorteringens brevid oss. Klart man börjar snacka lite.
De kändes jävligt små, småttingar brukar ju alltid fråga oss tuffa äldre grabbar hur gamla vi är, och kompisen frågade orutinerat hur gamla de var:näsblod
Man ska aldrig fråga en flicka om hennes ålder:tummenupp
18 och 19 var de iallafall, helt klart töjbara...

De var trevliga och överflörtiga. Vi hade säkert fått spetsa de på vagnen typ:rolleyes:
Men jag är ju lite kräsen av mig, liiite krav måste man ju ta mig fan ha. Den andra bruden är inte ens påsättbar.. Vet inte ens om jag hade kunnat supa henne snygg.. Tror fan inte det.
I vilket fall, jag ville ju inte lägga en stöt på en flicka med en så ful kompis. Det kändes ju taskigt mot min polare.. Kul för han att hänga med ett ägg hela kvällen..
Så snäll som jag är gav jag fan i det. Efteråt fråga han mig varför i helvete vi inte frågade efter deras nr.. Jag förklarade att det vore orättvist mot den som fick andra sorteringen.. Och han stannar till och kollar på mig med stora ögon och säger: Va?? Jag hade ju för fan lätt tatt henne... :jisses :huvet

Därför ska man klara upp sånt innan:tummenupp

den kvällen var för övrigt jävligt rolig, träffade Pinky på Trägårn.. Och träffa även en vacker flicka som jag fick med mig hem efter en dejt veckan därpå. Men genlteman som man är så pucklade man inte på henne då hon var ap-packad.. Bar henne till sängen och på morran fick hon en Rash-frukost (endast de som sover över hos mig vet vad den innehåller:D ).
Trots att hon låg där med endast i stringtrosor och med sina härliga :tuttar ute i väders...

Fan då...:huvet

//Rash - som gillar att skriva lååånga historier:rolleyes:
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
PiEn skrev:
2534812 inte kul och frysa dock.. men jag tycker FAKTISKT att det är mysigt att vara ute o gå lite om det snöar o inte blåser så mycket :näsblod och sedan gå in och mysa när det snöar MASSOR ute :rolleyes: FAKTISKT
Det låter jättetrevligt men det förutsätter lite att man har någon att ta en promenad med och sedan mysa med, och om man inte har det så får man ju gå ensam, och sen sitta inne och frysa utan mys, ensam. Det gör jag.
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Bus-Bo skrev:
2534820 Det låter jättetrevligt men det förutsätter lite att man har någon att ta en promenad med och sedan mysa med, och om man inte har det så får man ju gå ensam, och sen sitta inne och frysa utan mys, ensam. Det gör jag.

baah du gör allt så negativt:mad: fixa dig någon att mysa med! finns säkert många som är villiga:tuttar
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
PiEn skrev:
2534812 inte kul och frysa dock.. men jag tycker FAKTISKT att det är mysigt att vara ute o gå lite om det snöar o inte blåser så mycket :näsblod och sedan gå in och mysa när det snöar MASSOR ute :rolleyes: FAKTISKT

Håller med flickan där. Och det är ju då man har mest nytta av kattfan. Kutar omkring som ett litet element:tummenupp
Så länge det inte är någon slask så är det helt ok för mig:tummenupp

//Rash - som föddes 4dec med rekordsnö på typ en meter eller så vintern -83 i Bulgarien. Samma dag som det var val eller fan det var och hamnade i tidningen:tummenupp
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Rash skrev:
2534825 Håller med flickan där. Och det är ju då man har mest nytta av kattfan. Kutar omkring som ett litet element:tummenupp
Så länge det inte är någon slask så är det helt ok för mig:tummenupp

//Rash - som föddes 4dec med rekordsnö på typ en meter eller så vintern -83 i Bulgarien. Samma dag som det var val eller fan det var och hamnade i tidningen:tummenupp


SHUT UP!

//Andreas - som inte orkar gå o laga kvällsmat..
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2534820 Det låter jättetrevligt men det förutsätter lite att man har någon att ta en promenad med och sedan mysa med, och om man inte har det så får man ju gå ensam, och sen sitta inne och frysa utan mys, ensam. Det gör jag.

Min uppgift för året är härmed att fixa en/ett flicka/ligg till Bus-Bo:mattias

//Rash - Matchingguru
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Har ni tänkt på hur många som är inne i forumen kontra hur många som skriver?

Vad gör alla de andra?

Det kan ju omöjligt finnas så mycket intressant att läsa så de inte hinner skriva innan det är läggdags.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Bus-Bo skrev:
2534874 Har ni tänkt på hur många som är inne i forumen kontra hur många som skriver?

Vad gör alla de andra?

Det kan ju omöjligt finnas så mycket intressant att läsa så de inte hinner skriva innan det är läggdags.

förhoppningsvis, för deras skull så har dem inte stängt ner fönstret bara när dem går o lägger sig osv..
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Bus-Bo skrev:
2534874 Har ni tänkt på hur många som är inne i forumen kontra hur många som skriver?

Vad gör alla de andra?

Det kan ju omöjligt finnas så mycket intressant att läsa så de inte hinner skriva innan det är läggdags.

Om man ska läsa allt intresant som du och andreas skriver så hinner man inte med själv:rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top