Bus-Bo skrev:
2534785 Det räcker ju om jag går ut med ALLA damer och ALLA killar håller sig hemma, då har jag en god chans anser jag. Men du kan ju få följa med som stöd utifall det börjar barka.
Hur ska du övertala ALLA killar att stanna hemma då? Tar du andra sorteringen så har vi en dejt
Varför frågar jag undrar du? Jag och en barndomskompis som inte träffats på ett bra tag slog slag i saken och festade några gånger i somras.
En kväll när vi förfestat hemma hos mig, bara jag och han, och var på pendeln på väg in till stan så satte sig en sjysst brud och en andra sorteringens brevid oss. Klart man börjar snacka lite.
De kändes jävligt små, småttingar brukar ju alltid fråga oss tuffa äldre grabbar hur gamla vi är, och kompisen frågade orutinerat hur gamla de var
Man ska aldrig fråga en flicka om hennes ålder
18 och 19 var de iallafall, helt klart töjbara...
De var trevliga och överflörtiga. Vi hade säkert fått spetsa de på vagnen typ
Men jag är ju lite kräsen av mig, liiite krav måste man ju ta mig fan ha. Den andra bruden är inte ens påsättbar.. Vet inte ens om jag hade kunnat supa henne snygg.. Tror fan inte det.
I vilket fall, jag ville ju inte lägga en stöt på en flicka med en så ful kompis. Det kändes ju taskigt mot min polare.. Kul för han att hänga med ett ägg hela kvällen..
Så snäll som jag är gav jag fan i det. Efteråt fråga han mig varför i helvete vi inte frågade efter deras nr.. Jag förklarade att det vore orättvist mot den som fick andra sorteringen.. Och han stannar till och kollar på mig med stora ögon och säger: Va?? Jag hade ju för fan lätt tatt henne...
Därför ska man klara upp sånt innan
den kvällen var för övrigt jävligt rolig, träffade Pinky på Trägårn.. Och träffa även en vacker flicka som jag fick med mig hem efter en dejt veckan därpå. Men genlteman som man är så pucklade man inte på henne då hon var ap-packad.. Bar henne till sängen och på morran fick hon en Rash-frukost (endast de som sover över hos mig vet vad den innehåller
).
Trots att hon låg där med endast i stringtrosor och med sina härliga
ute i väders...
Fan då...
//Rash - som gillar att skriva lååånga historier