heigo skrev:Varför inte hyra Malmby flygfält av strängnäs kommun? Inte alltför långt från Stockholm.
Dit har ju Frifallskolan flyttat till.
heigo skrev:Varför inte hyra Malmby flygfält av strängnäs kommun? Inte alltför långt från Stockholm.
johanrehn80 skrev:, knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl, knäppa en öl...........knäppa en öl..............
Teo skrev:Dit har ju Frifallskolan flyttat till.
Nillan skrev:Visst finns det camping på Muskö men de har inte så många gästplatser däremot. Men det finns ett avskilt ställe (Brukets brygga) med gott om plats att parkera hojarna + att det finns plats att smälla upp tält på. Dessutom finns det grillplats och så ligger det precis vid vattnet. Nån gång om året brukar det vara nån slags Mc-träff här (Hd:ar) och då brukar det vara smockat med folk! Skulle vara kul att höra lite mc-muller igen så välkomna ut om ni nu bestämmer er för Muskö!!
Lartes skrev:Jag hakar på din fest
Jag va oxå inne på gålö.. vart på gålö ligger det här stället?chrilleus skrev:Finns ett plejs ute på gålö som man kan hyra, med loge å egen strand å såna jäffla krejjer Stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gräsyta att slänga upp tält på....
Japp, det finns en raka i anslutning, en återvändsgata dessutom, om man inte har nyckel dvs,
Bildbevis på rakan (å Ronny)
GixxerJensa skrev:Jag va oxå inne på gålö.. vart på gålö ligger det här stället?
Då vet jag precis vart du menar.. de blir nog fan kanonbra! Lite närmare än muskö oxå..chrilleus skrev:Där vägen tar slut, Oxnö..
GixxerJensa skrev:Då vet jag precis vart du menar.. de blir nog fan kanonbra! Lite närmare än muskö oxå..
CayLe skrev:För det är ju så långt till muskö Din lata 08...
Jag röstar för Muskö, tror jag?
t.otte skrev:se ny tråd!
johanrehn80 skrev:den blir ju också sönderspammad, garanterat
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari