Elektron
I can wreck anything
Heellooouu!!! Grilla på Musköööö på löördag kväääll??? Får man se sporthojar där eller??
(Upp igen)
(Upp igen)
Last edited:
Cale å jag skippar campingkitet (ej övernattning) men nåt å grilla å dryck å badgrejer tar vi med. Vi kommer nog vara ute vid Sandhamn på dagen så vi kommer väl till Muskö på kvällen, kanske framåt 19-20-tiden.PULKA skrev:när var hur och vilken utrustning gäller ..stora eller lilla campingkittet eller inge campingkitt
Bikerbitch skrev:Tydligen var det inte så många som slöt upp till Muskö ikväll. När jag pratade med Ace var det bara hon och Cale där..
vågen skrev:Ähh... vaddåååå?
Var ju världens drag ju!
eller inte
Vi var fyra tokar som for ner sent i kvällsingen till Muskö i hopp om att få se lite rajtan tajtan och börnande hojar... men ikke!... Två gubbar som tältade hittade vi... och det var inte lite det
Vi gjorde eftersök på hela nästan Muskö utan framgångar så vi åkte heåt för att intaga en ljuvlig hamburgare på McD sveavägen.
Menmen.. Tji fick vi... för där var ju Stockholm Cruising ikväll och inte lätt att få en BigMac i den röran... ojoj jag säger då det, Muskö är nog trevligast klockan två en eftermiddag med glass i hand.
fridens
edit: Ojdå johan, faaan tar jag fyra minuter på mig att skriva idag
EBS skrev:BigMac? Åt ni det också efter brugaren på den eminenta grillen?
Johanjulgran skrev:jo jag, vågen, cl och divez kom dit men då var det mörkt och tyst där.
Vi kom litte efter 22 tror jag.
men vi passade på att utforska ön litte på samma gång
Cale skrev:så, det var typ alla lykade bilder..
hoppas vi får till en lika lyckad fest nästa år
Ace Niki skrev:...Eller så gör man på gammalt sporthoj.com-manér och låter alla älta tid och plats fram o tillbakla i 6 månader och hoppas att "nån" ska bestämma nåt... Det är faktiskt ingen fara - jag liksom visste att det skulle bli jag o grodorna... Har varit med ett tag här nämligen... sen våren 2002 har jag för mig...
Det är samma sak med SH-körningarna, ingen vill bestämma vart vi ska tills mamma Ace bestämmer... och ingen (utom ett par som jag kan räkna på ena handens fingrar) vill köra först tills mamma Ace kör först... Observera, jag klagar inte. Tycker bara det är märkligt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|