Sporthojsfesten 2005

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Miss_Orchidee skrev:
Låter kanon... den ekonomiska situationen föreslår jag att du jobbar på lite ;) Stor verkstad är ett stort plus :) När ska vi gifta oss :hihi

Fördelen med mig är ju som sagt var också att då jag jobbar i MC-butik så fixar jag ju naturligtvis fram reservdelar, kläder, hjälmar osv. till starkt reducerat pris.

Så det måste då tas i beaktande när man kollar in min ekonomiska situationen.

+ att mitt garage är större än John's! Och vi vet ju alla att storleken faktiskt HAR betydelse. :hihi

Själv föredrar jag släta ringar i vitt guld, går det bra? Eller ska det vara mer "bling-bling"?

halmstads_kung

Prospect...i min egna klubb
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
Suzuki GSXR 750
Försökt å få tag på min kompis...å han visste om han fick semester imorgon...27:e juni alltså

Går det att göra efteranmälningar???...

Vi 2 bensindrickande spörthöjsgrabbar är väldigt sugna på att åka med...men somvanligt...hehe..e vi lite efter :va

Skriv snart!!!

// Palle & Pedda

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kjelle skrev:
Och jag, som av tradition och ålder är en grinig gammal surstöt, kommer att bli ÄNNU gladare när alla som står på listan också har betalat! :7peta
upp med hakan nu kjelle. du ska se att efter helgen nu så kommer det drälla in betalningar. Har du samma inställning på OP, Det här går aldrig, det sista du säger till pat. är "ska bli kul och se om du vaknar igen, själv tror jag knappast det"

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
John skrev:
*flinar*

Garaget räcker till för.. utan större problem 4 hojar. 2 om man ska meka med dem samtidigt.

Och ja, jag har ett företag. Men är även anställd hos ett annat bolag.
Vid tid för festen är ekonomin som den ska vara igen.. ;)

Så, i detta inlägg var det väl bara plus?
Kanske lite klent garage - det blir svårt med en kombibil med barnvagn samtidigt med hojarna.. men ändå?

:D

Edit: Skräp! Detta var ju inte meningen.. nu svarade jag ju seriöst. :huvet
:mad: :mad:
allt som är sammankopplat med "kombi" och barnvagn går bort :hihi det kan ju skrämma slag på vilken brud som helst.....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
ZpiX skrev:
Fördelen med mig är ju som sagt var också att då jag jobbar i MC-butik så fixar jag ju naturligtvis fram reservdelar, kläder, hjälmar osv. till starkt reducerat pris.

Så det måste då tas i beaktande när man kollar in min ekonomiska situationen.

+ att mitt garage är större än John's! Och vi vet ju alla att storleken faktiskt HAR betydelse. :hihi

Själv föredrar jag släta ringar i vitt guld, går det bra? Eller ska det vara mer "bling-bling"?
går det att få dom i polerat aluminium med namnen lite fräckt lackade på insidan med kameliont lack :confused:

eller i form av muttar kanske? får man gänga mycket då tro :va

Får vi någe PARTY eller? :hoppa :hoppa

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
halmstads_kung skrev:
Försökt å få tag på min kompis...å han visste om han fick semester imorgon...27:e juni alltså

Vi 2 bensindrickande spörthöjsgrabbar är väldigt sugna på att åka med...men somvanligt...hehe..e vi lite efter :va

Skriv snart!!!

// Palle & Pedda
Grabbar är alltid välkomna, speciellt om dom har bar överkropp och rufsigt hår :drool

Dessvärre är det inte ja som bestämmer :rolleyes:

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Har kommit på en sak, jag måste fan låna en hoj till festen....kan ju fan inte sitta o åka stånka i 70 mil :va

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
halmstads_kung skrev:

Skriv snart!!!

// Palle & Pedda

Efteranmäl på bara! Än finns det platser kvar för dom som är tillräckligt törstiga. :banana :fyllisar

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Mavve skrev:
Några 300 blir det inte tal om, jag och Daniel har passagerare och de kommer gnälla då :rolleyes: (har jag skitit i innan ändån så, men med Daniel är det kanske värre :lol )
Lite lagom för fort hela tiden brukar funka bra. Se bara till och vara nytankade och nykissade.......

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
blom skrev:
men in med pengarna fort som satan

Japp, för nu är det allvar. På onsdag måste vi ha färska och aktuella siffror till Fiskeboda.

Därför, snälla, OM ni står på listan men vet att ni inte tänker komma/betala, stryk er med en gång så vi vet. Samma sak om ni känner någon i kategorin "kompisar till...." på listan, som ni inte fått besked av eller som ni tror inte kommer att vara med, stryk dessa också.

Tackar!

//Kjelle
Den som har era pengar.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
crashtestdummy skrev:
upp med hakan nu kjelle. du ska se att efter helgen nu så kommer det drälla in betalningar. Har du samma inställning på OP, Det här går aldrig, det sista du säger till pat. är "ska bli kul och se om du vaknar igen, själv tror jag knappast det"

Nää, jag vet av erfarenhet att mina patienter sällan brukar vakna ur narkosen, så jag firar med dom efteråt istället i så fall, som en glad överraskning; "Näämen, god morgon herr Olsson. Det var minsann oväntat! Det måste vi fira. Vänta så går jag till medicinförrådet och hämtar något starkt åt oss!" :ätapiller

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kjelle skrev:
Japp, för nu är det allvar. På onsdag måste vi ha färska och aktuella siffror till Fiskeboda.

Därför, snälla, OM ni står på listan men vet att ni inte tänker komma/betala, stryk er med en gång så vi vet. Samma sak om ni känner någon i kategorin "kompisar till...." på listan, som ni inte fått besked av eller som ni tror inte kommer att vara med, stryk dessa också.

Tackar!

//Kjelle
Den som har era pengar.
Betalning sker ikväll för mina polare.. stanas vad sega dom är... det är piskan som gäller tror jag.....

synd att dom är brudar annars hade ja kunnat inviga handbojorna :rolleyes:

Gabor

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Betalning sker ikväll för mina polare.. stanas vad sega dom är... det är piskan som gäller tror jag.....

synd att dom är brudar annars hade ja kunnat inviga handbojorna :rolleyes:

Handbojor, brudar, inviga.... :) nu börjar det likna något....

Om narkosläkaren sen har med sig sina verktyg kommer det här bara att bli en finfin fest...

Å vaddå förresten inte du som bestämmer om rufsigt hår och bar överkropp...

välj rätt å du får vad du vill... :tungan :tummenupp

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
ZpiX skrev:
Och då måste man även räkna med att jag jobbar med allsköns hemelektronik - dvs hemmer kommer alltid vara utrustat med det bästa för att överleva vintermånaderna.

ZpiX skrev:
Hey, fusk! Jag har i alla fall störst hår!
http://www.years2.com/john.jpg

Miss_Orchidee skrev:
allt som är sammankopplat med "kombi" och barnvagn går bort :hihi det kan ju skrämma slag på vilken brud som helst.....

Bra. Då finns det plats för minst tre hojar i garaget. :banana

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
tassen skrev:
Handbojor, brudar, inviga.... :) nu börjar det likna något....

Om narkosläkaren sen har med sig sina verktyg kommer det här bara att bli en finfin fest...

Å vaddå förresten inte du som bestämmer om rufsigt hår och bar överkropp...

välj rätt å du får vad du vill... :tungan :tummenupp

Dom skulle väl kunna vara dina döttrar, typ!! :7peta

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Miss_Orchidee skrev:
går det att få dom i polerat aluminium med namnen lite fräckt lackade på insidan med kameliont lack :confused:

eller i form av muttar kanske? får man gänga mycket då tro :va
Nu vet jag! Jag vill ha min i kolfiber och titan... med jättesmå knäpuckar på sidorna!

John skrev:
Hey, fusk! Jag har i alla fall störst hår!
http://www.years2.com/john.jpg

Bifogar bild på garaget (bilen och bilderna på väggarna är INTE mina)!

Bifogat

• langbild5_cens_low_III.jpg
    langbild5_cens_low_III.jpg
    140.5 KB · Visningar: 74
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS