Sporthojsfesten 2005

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Lotta skrev:
Moget!!

Det är väl förfan ingen jävla dating träff.
Håll er till spraydate eller vafan ni härjar på för sidor när ni inte är här.

Jag tappar mer och mer intresse för det här ju mer fåniga inlägg det görs.

Edit: För övrigt är inte du ett alternativ för min del.
Lotta vad heter du på spray date, jag har letat men inte hittat dig :hihi :rofl
förlåt lotta kunde inte låta bli.
Tassen hette iaf tolvtumsmannen såg jag. :hihi

Gabor

Guest
crashtestdummy skrev:
Lotta vad heter du på spray date, jag har letat men inte hittat dig :hihi :rofl
förlåt lotta kunde inte låta bli.
Tassen hette iaf tolvtumsmannen såg jag. :hihi

OT.. :va , eller är det här istället för Lunarstöt eller vad det heter., :Bugar

Nu ska vi ha kul och inte vara elaka på varandra inför en trevlig fest som våra kompisar i Örebro nu lägger ner en massa jobb på.
Om det finns de som tycker att humorn lägger sig på fel nivå, pma istället för att offentligt hoppa på varandra, kan bli lite onödigt frostigt annars. Nog kallt ute där utan sådant.....krama varandra, det värmer.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Såså, nu ska vi vara vänner och :pannkyss , allesammans!

Till och med gnäll-sur-kassören tänker vara positiv idag, ty idag har det drällt in pengar till festen (och även till Rikets Sal i Motala, men det är en annan historia...). :rofl

Tack alla ni som till sist betalat in anmälningsavgiften. Vi är nu i hamn för lokaler mm, men detta innebär inte att ni ska sluta anmäla er nu (ja, alltså ni som inte anmält er redan. Ni fattar...). Ju fler anmälda, desto roligare, dessutom mer utrymme att hitta på bra saker mm. så fortsätt skriva upp er, era respektive, kompisar, era respektives kompisar, syskon, föräldrar, guldhamstrar, whatever, som vill gå på en bra fest! :fyllisar :dricka

Ett särskilt stort tack också till er festsugna som betalade in i god tid, och som har hjälpt till att härja och stöta på här i tråden. Hjälpen uppskattas. Som tack ska vi försöka ge er den bästa SH-festen någonsin, och det vill ju inte säga lite.... :D :banana

Och spamma nu inte så att ni blir osams. Var snäll mot Lotta, hon har hjälpt oss med att försöka att hålla liv i tråden och få igång betalningarna. Kramas istället! :pussa

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
An3Azz skrev:
Gör sällskap med oss Östersundare i Sundsvall, så kör vi ilag resten av sträckan vettja :yoparty

Det där var F**n ingen dum idé. Kan vi hålla den tanken tills det börjar närma sig avgång för.. :fyllisar

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Det är jag övertygad om. MEN vi kanske skulle låta bli att göra henne ännu mer irriterad, se ovan?

Jag vet att du är ute efter :pussa :kiss :pannkyss , men, typ, kanske inte här? :7peta :D

Har du förresten inte funnit Gud ännu, min son, om du söker kärlek? Terminatorn kan hjälpa dig. Han har Dom Rätta Kontakterna. :hihi

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kjelle skrev:
Det är jag övertygad om. MEN vi kanske skulle låta bli att göra henne ännu mer irriterad, se ovan?

Jag vet att du är ute efter :pussa :kiss :pannkyss , men, typ, kanske inte här? :7peta

Har du förresten inte funnit Gud ännu, min son? Terminatorn kan hjälpa dig. Han har Dom Rätta Kontakterna. :hihi
jag skulle faktiskt bara ge henne en klpp på axeln :(

gud är inte det jag :va fast satan är väl bättre har jag hört

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Mr K skrev:
Attans oxå....... trodde man kunde kombinera festa och ragga. Tror jag stannar hemma istället ...... hehe ....... NOT :yoparty
Är alla brudar så tråkiga så skulle jag med överväga att stanna hemma ;)

Lotta: ja kan hålla med om att det va lite spamm och det kanske inte hörde hemma där, men vafan.... Skärpning det är ju party på G...

Och finns det nån REGEL som säger att vi INTE får ragga på SH?? Jag tror tillockmed jag skymtat den Dejtingdel som ska dyka upp til hösten om jag inte missminner mig helt

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
För att summera det hela: OK, ragga på då. Men håll sams! :D
Och Blomman, vad nu då? Trodde du skulle fet-stödja en datingdel på SH!? :confused:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kjelle skrev:
Och spamma nu inte så att ni blir osams. Var snäll mot Lotta, hon har hjälpt oss med att försöka att hålla liv i tråden och få igång betalningarna. Kramas istället! :pussa

Krama en brud... ne fy fabian va äckligt :död :hihi

Hur är det om man inte kan dyka upp sen när det väkl börjar bege sig om man typ ligger i koma eller likande... blir det återbetalning då eller losar man pengarna då?? min polare undrar....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kjelle skrev:
För att summera det hela: OK, ragga på då. Men håll sams! :D
Och Blomman, vad nu då? Trodde du skulle fet-stödja en datingdel på SH!? :confused:
Det kommer nog att bli det, ja tyckte ja såg det nånstans... ska se om ja hittar dit så kan ja länka.... :)

Jag är fööör en dejtingdel :rolleyes: jamenar vi är ju så kassa på att ragga annars :hihi så det kan nog behövas, folk är ju så jäklans blyga nu för tiden på SH

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Miss_Orchidee skrev:
Hur är det om man inte kan dyka upp sen när det väkl börjar bege sig om man typ ligger i koma eller likande... blir det återbetalning då eller losar man pengarna då?? min polare undrar....

Helt seriöst? På vår hemsida anger vi faktiskt att ingen återbetalning kommer att ske. Dock har det kanske inte varit helt tydligt i den här tråden.

OM det till äventyrs är så att man ligger i koma just vid detta datum kan jag tänka mig att diskutera återbetalning, givetvis efter uppvisande av lämpliga intyg.

Däremot kan vi inte, efter allt jobb vi har haft med att ordna detta, och på grund av våra åtaganden mot Fiskeboda, acceptera avbokningar av typen "Jag orkar inte komma..." eller "Jag ska på en mycket roligare fest istället..."

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kjelle skrev:
Helt seriöst? På vår hemsida anger vi faktiskt att ingen återbetalning kommer att ske. Dock har det kanske inte varit helt tydligt i den här tråden.

OM det till äventyrs är så att man ligger i koma just vid detta datum kan jag tänka mig att diskutera återbetalning, givetvis efter uppvisande av lämpliga intyg.

Däremot kan vi inte, efter allt jobb vi har haft med att ordna detta, och på grund av våra åtaganden mot Fiskeboda, acceptera avbokningar av typen "Jag orkar inte komma..." eller "Jag ska på en mycket roligare fest istället..."
Nej nej, men då säger jag att ingen återbetalning sker till henne då. Jag har inte sett nått om det i tråden och ja trodde inte att ja skulle behöva gå in på eran hemsida när "allting" verkade stå här.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Miss_Orchidee skrev:
Nej nej, men då säger jag att ingen återbetalning sker till henne då. Jag har inte sett nått om det i tråden och ja trodde inte att ja skulle behöva gå in på eran hemsida när "allting" verkade stå här.
hade det varit så så skulle man ju löst det med betalning på plats, typ dom som kommer kommer.. men det funkar inte så.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år