Sporthojsfesten 2005

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Miss_Orchidee skrev:
Nej nej, men då säger jag att ingen återbetalning sker till henne då. Jag har inte sett nått om det i tråden och ja trodde inte att ja skulle behöva gå in på eran hemsida när "allting" verkade stå här.

Missförstå mig rätt; Finns det goda skäl, som sjukdom eller annat viktigare, så löser vi det givetvis, men det funkar inte med okynnes-avbokning i sista minuten.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kjelle skrev:
Missförstå mig rätt; Finns det goda skäl, som sjukdom eller annat viktigare, så löser vi det givetvis, men det funkar inte med okynnes-avbokning i sista minuten.
Ja nej, hom är väl snarare osäker på om hon är hemma, för hennes för'äldrar ska åp semester osv, men då får hon stå sitt kasst eller så säljer ja biljetten svart dyrt till nån annan brud :hihi

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Har jag förstått detta rätt? Det är nu 100 betalade, vilket betyder att det inte är tidspress på rest. 33 platser? Eller ska betalningen vara i arrangörens hand redan imorgon iallafall? Jag känner mig säker på att jag ska åka (Om det nu ej är för sent), men vill helst ragga lite folk att ta med mig. Detta är svårt då klockan är 23:30, men om jag fixar ngra imorgon bitti, och skickar pengar via internet, så bör de ju vara framme imorrn? Eller ska jag helt ge upp partyplanerna?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
sismo skrev:
Har jag förstått detta rätt? Det är nu 100 betalade, vilket betyder att det inte är tidspress på rest. 33 platser? Eller ska betalningen vara i arrangörens hand redan imorgon iallafall? Jag känner mig säker på att jag ska åka (Om det nu ej är för sent), men vill helst ragga lite folk att ta med mig. Detta är svårt då klockan är 23:30, men om jag fixar ngra imorgon bitti, och skickar pengar via internet, så bör de ju vara framme imorrn? Eller ska jag helt ge upp partyplanerna?

Givetvis ska du parta!
Den deadline vi hade var till Fiskeboda, som kräver ett visst antal betalande för att vi ska få hyra lokalerna. Nu är vi i hamn med detta, men det finns fortfarande platser kvar till festen, så sätt bara in pengarna för dig och kompisarna, så är ni välkomna. :tummenupp

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Fy fan vad trött jag blir!!

Det är som att lugga en skallig, skrika åt en döv, vinka åt en blind.

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Lotta skrev:
Fy fan vad trött jag blir!!
Det är som att lugga en skallig, skrika åt en döv, vinka åt en blind.

:D
Du menar, ungefär som att :huvet ?
Vet hur du känner dig, efter att ha tjatat i den här tråden i flera veckors tid. Men tappa inte sugen. Festen blir bättre, jag lovar. :tummenupp

HOJBOY

Team Knubbsäl
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000 -04
TERMINATOR skrev:
FYFAN håll i er nu, jag har gjort århundradets miss, hahaha fan, jag har skickat in 3*270 kr till Jehovasvittne
HAHAHA,men d e helt ok,bara vi får dricka bärs på bönemötet :hihi

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kjelle skrev:
Det är jag övertygad om. MEN vi kanske skulle låta bli att göra henne ännu mer irriterad, se ovan?

Jag vet att du är ute efter :pussa :kiss :pannkyss , men, typ, kanske inte här? :7peta :D

Har du förresten inte funnit Gud ännu, min son, om du söker kärlek? Terminatorn kan hjälpa dig. Han har Dom Rätta Kontakterna. :hihi

HAHAAH nu ska du inte va sådär elak, jag jobbar på pengarna, fan man måste ringa när dom har möte och det har dom i morgon

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Jag har klartecken, hinner jag få över pengarna om jag skickar dem via internet idag?

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Toppen, då kommer 270 riksdaler in på kontot snart.

Ses där nere.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
kjelle du kan räkna till 3 personer som jag har betalat för, pengarna är bara på genomresa i rikets sal, hoppas på att få dom under nästa vecka :angel :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Min bank tror ej att pengarna hinner över idag, kan jag maila ett kvitto som bevis på att jag har skickat över dem?

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Jaja, pengarna är överförda nu. Det får bära eller brista.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka