Sporthojsfesten 2005

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
MullerTiller -- nyss hemkommen från Nordslingan
Jag och två polare kan tyvärr inte komma på festen men har bokade platser. Såg att Blom hade noterat det tidigare i tråden. Jag skulle givetvis postat om detta tidigare men jag har haft hjärnsläpp och lite bekymmer med för mycket jobb.

Alltså! Om det är någon som inte har plats men som vill dra så kan jag göra mig av med de tre platserna jag har. PM'a mig, om någon är intresserad. Först till kvarn principen är väl lättast. Vi kommer aldrig hinna sätta över deg innan festen nu så det smidigaste torde vara att vederbörande flyttar pengar till mitt konto och mailar mig screenshot från överföringen. Sedan meddelar jag Blom eller liknande om förändringen.

Surt som fan att inte kunna komma dit, men jag ska på jobbintervju på andra sidan jorden så det går bara inte. :huvet

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Paaaarty Paaaaaarty ......

RR är laddade och klara ..... We bring the chicks :tummenupp
22st från skåne och en överlastad följebil med brudar och dricka ......

Vi satsar på att vinna tävlingen "Vem däckar först?"
Kom gärna förbi våran stuga, syns med stor banderoll, och presentera er med nick & namn och ifall ni är damer även social status (singel eller ej räcker ....hehe)

Ses på lördag

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Måste tyvärr meddela att jag inte kan närvara på årets SHF ... igen. Måste jobba. Men om någon vill ta min plats så är ni välkomna. Vill ni betala till mig eller strunta i det är vilket som. Jag kan ju tyvärr inte komma vilket fall så bättre att den kommer till användning...

...drick en öl åt mig... =/

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mr K skrev:
Paaaarty Paaaaaarty ......

RR är laddade och klara ..... We bring the chicks :tummenupp
22st från skåne och en överlastad följebil med brudar och dricka ......

Vi satsar på att vinna tävlingen "Vem däckar först?"
Kom gärna förbi våran stuga, syns med stor banderoll, och presentera er med nick & namn och ifall ni är damer även social status (singel eller ej räcker ....hehe)

Ses på lördag
jag kommer förbi och tar brudarna :tuttar :tungan :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ZpiX skrev:
Måste tyvärr meddela att jag inte kan närvara på årets SHF ... igen. Måste jobba. Men om någon vill ta min plats så är ni välkomna. Vill ni betala till mig eller strunta i det är vilket som. Jag kan ju tyvärr inte komma vilket fall så bättre att den kommer till användning...

men vafan

MikkE

Guest
Ja ni. enligt mina beräkningar så är det inte mer än TVÅ dagar kvar tills helvetet bryter loss. Känns ännu mer bra.

Pax för alla brudar nu!
:banana :tuttar

I mitt crib är det mest fest! :fyllisar

MikkE

Guest
ZpiX skrev:

Dessa bortförklaringar :mad:

:hihi

Jag dricker två åt dig!

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Kanske lika bra å ta bussen upp...annars får man åka hem framåt tisdag :fyllisar

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Ingen som åker på vänster sida om Vänern upp, alltså RV45 mot Karlstad? Vore kul med lite samåka då jag är ensam :tomten

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
karta för er som åker direkt

Bifogat

• se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    61.9 KB · Visningar: 68
  • se_MapImageLocator2.gif
    se_MapImageLocator2.gif
    24.9 KB · Visningar: 67
Last edited:

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
MrMunson skrev:
Jag och två polare kan tyvärr inte komma på festen men har bokade platser.....

Alltså! Om det är någon som inte har plats men som vill dra så kan jag göra mig av med de tre platserna jag har. PM'a mig, om någon är intresserad. Först till kvarn principen är väl lättast. Vi kommer aldrig hinna sätta över deg innan festen nu så det smidigaste torde vara att vederbörande flyttar pengar till mitt konto och mailar mig screenshot från överföringen. Sedan meddelar jag Blom eller liknande om förändringen....

Ok, det verkar vara en del som har platser men måste stå över. Tråkigt att ni inte kan komma, men så här sent kan vi inte göra så mycket mer ifrån PBR. Eventuella byten/försäljningar mm av redan bokade platser får ni alltså tyvärr mickla med helt själva. Hoppas det fixar sig.

Meddela bara oss (Blom, mig eller Terminatorn, tex) via PM vilka som kommer istället, på era platser, så vi kan pricka av allt ordentligt i Fiskeboda i morgon.

Gabor

Guest
Kjelle skrev:
Ok, det verkar vara en del som har platser men måste stå över. Tråkigt att ni inte kan komma, men så här sent kan vi inte göra så mycket mer ifrån PBR. Eventuella byten/försäljningar mm av redan bokade platser får ni alltså tyvärr mickla med helt själva. Hoppas det fixar sig.

Meddela bara oss (Blom, mig eller Terminatorn, tex) via PM vilka som kommer istället, på era platser, så vi kan pricka av allt ordentligt i Fiskeboda i morgon.

Tjena. Kan inte komma, icke beviljad ledighet från arbetetgivaren. :( Inge folk på tjänste platsen.Slutar 2100,blir sent att åka från Arlanda . :huvet .
Å mitt i allt så har de som skulle ta hand om ungarna missat helg å är bortresta. Så nu är det till att rodda sådant åxå, :gnissla

Mitt bidrag till festen blir att någon får dubbel säng, :tummenupp
Ha nu så universumt helkul, :fyllisar , å ta ett par extra för oss som inte kan komma. :yoparty

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Ullis skrev:
Jepp det är vi & ja det gör vi, du ville iväg kl 10 ju :confused:

Tassen kliver över tror jag, så Roffe kanske vill åka med oss isf...ska fråga.

Så, 1+1+ev 1 & en spätta...likamed så många som jag skrev.

Förresten, vad gör du här....jobba på nu :whip
Lotta, de va ju du som sa att vi skulle åka i gryningen. :näsblod
hoppas vi hittar lite skoj vägar oxå, vi har ju tid till det s.a.s :banana

Väderutsikterna ser faktiskt helt ok ut från Ua - Örebro
:arsele :tungan , synd Tassen att du måste banga
/Z

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
zeal skrev:
Lotta, de va ju du som sa att vi skulle åka i gryningen. :näsblod
/Z

Japp, det var jag som sa och det ska vi!!..Visste bara inte att mina ord hade sådan slagkraft...... Men nu vet jag att mitt ord är lag... :)

JAG BESTÄMMER!!! :banana

;)

Popcorn

På sidan
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Italiensk Scooter och Spansk Enduro
Okej, sista dubbelcheck då. Vilken tid träffas man vid eurostop ?

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Lediga platser till salu!

Ok, ska vi försöka sammanfatta vilka som inte kan komma, och följdaktligen har platser över att sälja till folk som skulle vilja komma men som inte anmält sig?

"Jag kan inte komma och har därför sängplats till försäljning"-listan! PM:a NU! :hoppa

An3Azz 1 plats
MrMunson 3 platser
Zpix 1 plats
Tassen 1 plats

Rätta/ändra i listan om den inte stämmer.

Mr K, hade ni också 1-2 platser över?

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom