Ullis
Ny medlem
Lotta skrev:JAG BESTÄMMER!!!![]()
![]()
Det e bara som vi låter dej tro
egentligen skiter vi fullständigt i vad du vill, vi har bara bråttom till bolaget
Lotta skrev:JAG BESTÄMMER!!!![]()
![]()
Kjelle skrev:An3Azz 1 plats
MrMunson 3 platser
Zpix 1 plats
Tassen 1 plats
Rätta/ändra i listan om den inte stämmer.
Mr K, hade ni också 1-2 platser över?
jag vill jag vill jag villheliac skrev:Försöker igen.. Är det alltså någon/några som åker från västkusten som glider förbi här? Behöver nån att samåka med och eventuellt bytlåna hoj med då jag inte kan skjutsa tjejen på min. Alternativet är att sätt henne i en bil med för henne 3 okända boys..nån måste väl vilja låna mi hoj![]()
Ullis skrev:Det e bara som vi låter dej tro![]()
egentligen skiter vi fullständigt i vad du vill, vi har bara bråttom till bolaget
Lotta skrev:Bra!! Då skiter vi i småvägarna och bränner ner på en 45 minuter.......![]()
heliac skrev:Försöker igen.. Är det alltså någon/några som åker från västkusten som glider förbi här? Behöver nån att samåka med och eventuellt bytlåna hoj med då jag inte kan skjutsa tjejen på min. Alternativet är att sätt henne i en bil med för henne 3 okända boys..nån måste väl vilja låna mi hoj![]()
ja vem fan vill köra omkring med släpkärraheliac skrev:Jamen dåså...det lutar åt att tjejen får åka bil![]()
Ullis skrev:Också tar vi om det här igen då.
Alltså, du TROR bara att du bestämmer!
Det blir visst små vägar, dom minsta vi kan hitta & vill du ta dem på 45 min så ses vi på IVA på söndag![]()
Hjulgranen skrev:Finns det några från sthlm som vill åka med mig, MikkE och Biifer ???
zeal skrev:vi kanske vill hänga med dessa ståckhålmare? eller?
/z
Jepp jepp. Bidde så. Skönt, då kan man ta med sig ölförrådet i bilen ist för att köpa nytt där nere.Biifer skrev:Mikke och julgranen tar bilenJag hänger gärna på
![]()
En kompis till mig kanske vill köpa en billjet. har inte fårt det slutgiltiga svaret än. men det kommer nog under kvällen härKjelle skrev:"Jag kan inte komma och har därför sängplats till försäljning"-listan! PM:a NU!
An3Azz 1 plats
MrMunson 3 platser
Zpix 1 plats
Tassen 1 plats
Stoppsladd 1 plats?
Jokern 1 plats?
Rätta/ändra i listan om den inte stämmer. Alltså även om ni inte tänkt att försöka kränga platsen, för då vet vi hur många tomma sängplatser vi kan disponera till folk som ev dyker upp ändå och chansar.
Mr K, hade ni också 1-2 platser över?
Kjelle skrev:"Jag kan inte komma och har därför sängplats till försäljning"-listan! PM:a NU!
An3Azz 1 plats
MrMunson 3 platser
Zpix 1 plats
Tassen 1 plats
Stoppsladd 1 plats?
Jokern 1 plats?
Flygande Falken 1 plats
heliac skrev:Tjena...nån av er som vill sälja en plats ring mig. Har inte tid att sitta framför datorn.
/Peter 070-4150525
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |