Här finns det platser kvar.
Bara 26 anmälda just nu..Mest tjejer
Jag har instruktörer på plats för att hantera över 65 personer.
Dvs mycket instrutktörstät.
Ta denna kurs och du kan få en kanonkurs.
När måste man ca senast anmäla och betala?
Svårt få barnvakt.
Vill gärna komma dit och prova.
Är smc medlem.
Ezzo får rätta mig om jag har fel, men jag tror att du kan anmäla dig på plats och få en faktura i efterhand. Jag tror att inskrivningen öppnar klockan 07.00 och stänger klockan 08.00.
Jag bokade gelleråsen den 12e tidigare i år också, och valde då steg 2. Nu bokade jag 6e efter det, och valde steg 2 då istället. Behöver jag ringa SMC och be dem ändra den 12e aug till steg 3, eller kan man ordna det på plats?
Tack alla för en supertrevlig dag på Gelleråsen.
Min absolut första bandag då jag tog kortet i maj i år..kan bara säga att NU är jag fast.
Har nog aldrig haft det sååå kul i hela mitt liv, gått med ett leende på läpparna hela dagen!!
Tusen tack till Fredrik, Johanna & Göran som gjorde denna dag helt enormt bra..superbra instruktörer!!!!
Vi kommer ses igen..det lovar jag!!
Tack alla för en supertrevlig dag på Gelleråsen.
Min absolut första bandag då jag tog kortet i maj i år..kan bara säga att NU är jag fast.
Har nog aldrig haft det sååå kul i hela mitt liv, gått med ett leende på läpparna hela dagen!!
Tusen tack till Fredrik, Johanna & Göran som gjorde denna dag helt enormt bra..superbra instruktörer!!!!
Vi kommer ses igen..det lovar jag!!
Tack för en sjukt rolig dag på Gelleråsen 6/8! Snacka om tur med vädret!! Ösregnet kom precis när sista passet var avklarat
En fråga: Såg att det stod två fotografer på banan vid sista kurvan, vet nån om dessa lägger upp bilderna någonstans, isåfall var?
/Lotta
Här finns det några bilder http://motor.espings.com/#19.0
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati