GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ingen bild när du står på tanken, dåligt tycker jagMr K skrev:Man ska torrstunta på så många hojjar man kan .........
Ingen bild när du står på tanken, dåligt tycker jagMr K skrev:Man ska torrstunta på så många hojjar man kan .........
Jag ville juh inte reta utställarna förmycket .... jag vet ... lite kasst ......GSXR1100R skrev:Ingen bild när du står på tanken, dåligt tycker jag
det har nu gått ett år nu och trådskaparen (MrK) har blivit 5 år nu (mentalt) så han är för gammal för aotlåw.honkiie skrev:Varför dog sportploj tråden? Återuppliva den nu tack!
Vafaaan det är ju vara grymt Aotlå att häckla trådskapare ju. speciellt när trådskaparen är en..... GAMMAL GUBBEUrbanTiger skrev:Okej.. du får ta konsekvensen av det du säger.
Be om ursäkt eller så blir du *BANNAD*
Qwerty skrev:1091321Jag kan wheela, så fort man slår på handtaget på ettan eller tvåan så wheelar jag. (Sen att jag skiter ner mej varje gång är en annan sak). Miniblinkare har jag också (Ops åckså menar jag) I höstas så la båda bak av så nu har jag skaffat nya miniblinkers, dock lite större än tidigare men minimala om man jämför med orginal. Helsystem som låter satan sitter monterat det me. Åker förfort gör jag för jämnan. Piskade förbi en polis i 230 så jag fick marsha 280 i två mil för att skaka av mej honom.
Vilken outlaw man är.
Favvotråden är vaken ..... ITS ALIVE!!!crashtestdummy skrev:1790826det har nu gått ett år nu och trådskaparen (MrK) har blivit 5 år nu (mentalt) så han är för gammal för aotlåw.
*UPPMUNTRAS*Freppa skrev:2235102Men BÖÖÖÖÖÖRNA DÅ!
Join the Dark side dregen .......Dregen skrev:2236039Efter att ha läst den här tråden så ska jag ut och och härja i trafiken!!!!! Som fan!!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|