Pinky skrev:Bromsburn på fyllan
Borde väl ge nån poäng
*UPPMUNTRAS*PIX skrev:Slog av backspegeln på en bil som skvätte spolarvätska på mej.
Sen har jag även lyckats med konststycket att köra om polisen i 180 utan att dom nappa. :kocko
*UPPMUNTRAS*Pinky skrev:Bromsburn på fyllan
Borde väl ge nån poäng
*UPPMUNTRAS*Hunter skrev:En gång uiiilade jag förbi en polistation räknas det?? Och gav dem fuckfingret samtidigt...vad får jag från en skala från ett till tio??
gthyni skrev:Bara om det är inne i lägenheten!
Bilder är ett måste.Pinky skrev:Hehe, får väl se vad som händer i morgon på 12-slaget
UrbanTiger skrev:Lägga en brakfis i Harley Davidsson montern på MC-mässan och sen filma med videokamera vad som händer
*UPPMUNTRAS*x2UrbanTiger skrev:Lägga en brakfis i Harley Davidsson montern på MC-mässan och sen filma med videokamera vad som händer
*UPPMUNTRAS*blub skrev:Dansa som en "showgirl on broadway" framför sin hoj när ketogan är i närheten?
http://www.ketogan.com/vidview.php?vid=videos/2003-09-08_KetogaN_Wheeliemix_2002.wmv
edit: bland de roligaste jag sett i en stuntmix
Bilder?Pinky skrev:Hehe, får väl se vad som händer i morgon på 12-slaget
Mr K skrev:Bilder?
Mr K skrev:* Blir man tagen av polisen så ska man ta sitt staff som en man och skyta om böterna - Uppmuntras
*UPPMUNTRAS* och fufft som attan ......MR R6™ skrev:Jippiii, Tog mitt straff. 2000:- i böter och 5 månaders indraget kort!!!!!!....pga. fortkörning!!!!
...men att uiiiiila förbi 3 st coustom-körande fjollor på motorvägen 1 vecka efter man har förlort sitt körkort......hur många poäng blir det!!!
P.S. Jag har fått tillbaka mitt KK nu!!!!!
muahahahahahahaha ..........bissmark skrev:...och efter en utskriven och påskriven böteslapp, påpeka för samma länsman att han kör med ljuset släckt på bilen. Bötfäll dig själv!
*MR K för president*
Bilsnack *BANNAS*blub skrev:Ah va tusan nu då, inte racka ner på min bil!
fast det är ju iofs en -79...
och inte min nu längre...
men Ändå
*200+ wheelies förbi fartkameror* borde uppmuntras (annars kanske expressen glömmer bort oss).
t-rex skrev:Hade inte Freppa några godå råd i rätt anda för nåt år sedan? Eller är jag full nu?
Vad skönt att denna tråden kom upp igen ....... long time no see ......UrbanTiger skrev:Lägga en brakfis i Harley Davidsson montern på MC-mässan och sen filma med videokamera vad som händer
Man ska torrstunta på så många hojjar man kan .........UrbanTiger skrev:
Såg ni några hojar då, LR satt ni bara i puben och hängde hela dagen
Ny regel: Man ska vara full på mässan !
du e sjuk på RIKTIGT mannenMr K skrev:Man ska torrstunta på så många hojjar man kan .........
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|