Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Ligg-Ister, är det ett kvart-i-tre-ragg av det rundare slaget eller?
Om ca 7 timmar är jag ledig i en vecka
Och på måndag bär det av till lite sydligare breddgrader
paser jag kommer in i mitt skinnställ nu, å jag tänkte eftersom det e sånt jäkla gött väder soligt å nästan 30 grader det perfekta hojvädret ska vi ta en sväng med hojen ? köra sköna vägar å få den härliga känslan och..... eller vänta nu du har ju inte ens en hoj !
det var inget paser!
får fråga nån annan helt enkelt som har hoj!
paser jag kommer in i mitt skinnställ nu, å jag tänkte eftersom det e sånt jäkla gött väder soligt å nästan 30 grader det perfekta hojvädret ska vi ta en sväng med hojen ? köra sköna vägar å få den härliga känslan och..... eller vänta nu du har ju inte ens en hoj !
det var inget paser!
Nej nej, skitdåligt väder att köra hoj i
det var inget paser!
:borraHur gör man transparanta bakgrunder på lager i Photoshop?
Hur gör man transparanta bakgrunder på lager i Photoshop?
Jag menade att när jag klippte in en text från en bild med vit bakgrund så blir det som en vit kant runt den när man klistrar in den i nästa bild, men det löstes med magic wand och delete-knappenAlla lager i PH är transparanta, dock inte "bakgrundslagret". Vill du ha möjligheten att ha transparens även på bakgrundslagret, så dubbelklicka bara på det så kommer det döpa om sig och du får transparens på ditt bakgrundslager. Gör också att du kommer runt att "bakgrundslager" alltid är det sista lagret.
Dock så blir det inte automatiskt genomskinnligt utan har du exempelvis en bild med vit bakgrund, så måste du ta bort det vita. Antingen frilägga eller bara sudda lite eller lasso, beroende på vad du har på ditt bakgrundslager från början.
Eller pratar du transparens vid export, exempelvis för web vid png eller gif (jpg går inte)?
Nu ska jag ut och gasa jätte fort och köra jätte högt, wroooom wroooom
Hanzzon;3621560Du slita.... hahaha den var bra...[/QUOTE skrev:Åååååhhhh, belive me... jag har blandat betong i solgazzet... förmodligen har jag brännt mig lite oxå, blek som man e men det visar sig senare...
dig tutade jag på när du "slet" tidigare i veckan, men det hann du nog inte fatta...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|