Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ta dig till Högsbo så kan du äta på Pekkas, en sunkig lunchkrog med inrdening som för tankarna till nån Finlandsbåt ala 70-tal.

Kockar & kastruller, ligger på Radiovägen, har hört att dom är bäst i Frölunda (har själv inte provat att äta där).

Kockar & kastruller har fin mat. Finns alltid en Taco-buffe där med som är riktig god. Sen ligger Daddy´son (Mamas & Papas kallat också) vid august barks gata, också bra mat. :)

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Hmm finns det "snurr-fria" sladdar till telefoner? :va
Håller på att bli galen på min som bara snurrar ihop sig hela tiden! Kanske borde sluta prata så mycket i telefon iofs :rolleyes: :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hmm finns det "snurr-fria" sladdar till telefoner? :va
Håller på att bli galen på min som bara snurrar ihop sig hela tiden! Kanske borde sluta prata så mycket i telefon iofs :rolleyes: :)
Som fan att det finns, det hade min farmor på sin telefon förr :hihi

En liten adapter som man sätter i luren förövrigt som är ledad och gör att sladden inte snurrar, hur många varv du än snurrar telefonen :mattias

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Lite kul att du ändå tog dig tid att skriva här och berätta att du hade försovit dig. :rolleyes:

Var ju tvungen att dra igång datorn för att kolla om det gick några bussar vid den tiden, vilket det gjorde :)

Och eftersom det var en halvtimma tills det att nästa buss skulle gå, och det tar 5minuter till hållplatsen, passade jag på att gnälla lite :tungan

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nejdå, inte alls. Men testforumet ligger nere, och jag hade ett behov av att göra just ett test :pannkyss

Man får ju fan abstinens att testforumet är nere:huvet

Hittade detta i Expressen.
Det är tur att man inte bor i USA.

1:I Alexandria i Minnesota är det förbjudet för män att ha samlag med en levande fisk.
( Lagen säger i det här fallet ingenting om kvinnor...)

2: Det är förbjudet att för par att ha sex i frysboxar som står i butiker i Newcastle i Wyoming.

3: I Merryville i Missouri är det förbjudet för kvinnor att använda korsett. I lagtexten står att " privilegiet att beundra unga kvinnors kurviga och naturliga kroppar ska inte berövas någon varmblodig amerikansk man".

3: Ingen man i Alexandria, Minnesota, får ha sex med sin fru om hans andedräkt luktar av vitlök, sardiner eller lök. Om hans fru kräver att han borstar tänderna innan sexakten är han lagligt tvingad att göra det.

4: Hotellägare i Hasting, Nebraska måste tillhandahålla nattskjortor till alla sina gäster. Vidare är det förbjudet att sova naken på stadens hotell och om par bestämmer sig för att ha sex måste de enligt lag behålla nattskjortorna på.

5: I Tremonton, Utah, är det förbjudet för kvinnor och män att ha sex med varandra i ambulanser.

6: I Romboch, Virginia är det förbjudet att ha sex med lyset på.

7: Män i Ames, Iowa är förbjudna att ta mer än tre klunkar öl medan de ligger i sängen med sin fru efter samlag. Går de upp ur sängen däremot för de dricka hur mycket de vill.

Last edited:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Man får ju fan abstinens att testforumet är nere:huvet

Hittade detta i Expressen.
Det är tur att man inte bor i USA.

1:I Alexandria i Minnesota är det förbjudet för män att ha samlag med en levande fisk.
( Lagen säger i det här fallet ingenting om kvinnor...)

2:..... //
Jösses vad många regler att ha koll på!:3freak Vem vill föresten ha sex i en frysbox? Borde väl inte gynna någon.

Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Om det är någon som ska ut o åka och kan ta med ett par nycklar från Vågmästarelpasten till Olskroken så säg gärna till!

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....

19 timmar med tåg :skrämd Varför inte flyga :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...