Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Imorrn åker Knullboxen söderut på nya äventyr! :yoparty

Bifogat

• knull.jpg
    knull.jpg
    143.3 KB · Visningar: 56

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Fy faaan, nu är vi utslagna. :(
Det var fan på tiden :mad:

Och varför allt detta tjôt om Zlatan? Aldrig då jag har iaktagit honom har han lyckats prestera något bra... Jag menar, särrijöst! Lägga en frispark 20m över mål ut på läktaren kan väl vilken sopa som helst som inte är lam i benen? Råkar den fule stå fel så att någon av misstag skjuter på honom och att bollen som direkt följd av detta motvilligt rullar in i mål så blir det förstaside-hajp i dagar efteråt... Hur lättlurade är svenska folket ijäntligen?

Att sedan i slutminutrarna släpa in en gammal klenod från förra milleniumet i form av en Allbäck i oform och tro att denna åldring ska kunna vända den helt igenom döda matchen är ju också ett snilledrag. Äter våran gråhåriga förbundsführer svamp eller vad är det frågan om?

Den enda som gjorde något bra överhuvudtaget idag var Kim Källström (killen bodde i grannhuset när jag var liten, kan man annat än att gilla en sådan lokal förmåga? :kär). Ja, och så var Anders Svensson lite bra också när han tappade humöret och sparkade på ryssen som låg ner och täckte bollen, samt när han sänkte den andra ryssen i luftduellen en stund efter.

Nej, nu är det dags att folk inser vilket skitlag det är de hejjar på och bojkottar hela evenemanget, och sporten i övrigt, i all framtid!

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Denna gång fick mina däck vara hela i hela 2 dagar innan dom skar sönder framdäcket igen :gråta :gråta :gråta :gråta Lika bra o sälja tills man har flyttat från ghettot...

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....

19 timmar.....ja då hade du hunnit till Australien t o m. Eller Brasilien...:cool:

Fy faaan, nu är vi utslagna. :(

Jaha, så man fick vara kaxig mot sina franska kollegor i ....typ 1 dag....:mad: djefla Zlatan....

Äter våran gråhåriga förbundsführer svamp eller vad är det frågan om?

Den enda som gjorde något bra överhuvudtaget idag var Kim Källström (killen bodde i grannhuset när jag var liten, kan man annat än att gilla en sådan lokal förmåga? :kär). Ja, och så var Anders Svensson lite bra också när han tappade humöret och sparkade på ryssen som låg ner och täckte bollen, samt när han sänkte den andra ryssen i luftduellen en stund efter.

Nej, nu är det dags att folk inser vilket skitlag det är de hejjar på och bojkottar hela evenemanget, och sporten i övrigt, i all framtid!

:hihi Du förgyller en annars grå och regnig morgon...härligt. :Rockbanan

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Imorgon ska jag äntligen få tillbringa dryga 19 timmar på tåg - tjohoooo!!! Som bonus är dessutom slutstationen Kiruna med väderprognosen "regn". Hade jag suttit på ett flyg skulle jag istället tex kunnat sörpla första goa drinken på en varm thailandsstrand. Men vem vill det....

På 19 timmar hinner du sänka ett stort antal bärs och försöka få igång allsång på tåget.:yoparty

Det var fan på tiden :mad:

Och varför allt detta tjôt om Zlatan? Aldrig då jag har iaktagit honom har han lyckats prestera något bra... på ryssen som låg ner och täckte bollen, samt när han sänkte den andra ryssen i luftduellen en stund efter.

Våran egen krönikör.:klappar

Denna gång fick mina däck vara hela i hela 2 dagar innan dom skar sönder framdäcket igen :gråta :gråta :gråta :gråta Lika bra o sälja tills man har flyttat från ghettot...

Vart fan bor du pöjk???!!:skrämd

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Fördjävligt är det. Nu vet du var du bor!

Välkommen till boskapsgården...

Hoppas du hittar en lösning!

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ne, Zlatan har väl kanske inte helt levt upp till sin nivå. Han har ju dock kapaciteten att blixtra till som vid första målet mot Grekland. Synd han inte lyckades mer med det.

Nåja, Sydafrika 2010 VM-GULD :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...