Varför kan de inte ha skrivit vad det var för hoj?
Kanske min gamla hornet
Å innan jag ska/kan/kommer att tjöpa hoj måste jag separera från mitt nya älsklingsåk.Och jag som tyckte det tog lång tid för mig att få tummen ur o köpa hoj
Nä, jag ska fan ta mig till Johans imöra och klämma/känna/tjöra lite.
Ädit: Kanske man kan få prova RC8an?
Näe men halva Åker kusten förbi Uppsala och stannar där två dagar. Men kommer ha bra träsmak iaf har jag en stark känsla av
Klart du ska ha en trajja!
Se till att få med verktygssats isåfall
Om han va drogad, så va det nog snarare min än dinVarför kan de inte ha skrivit vad det var för hoj?
Kanske min gamla hornet
Nä, jag ska fan ta mig till Johans imöra och klämma/känna/tjöra lite.
Ädit: Kanske man kan få prova RC8an?
:uppemedtuppen
Jo eller hur....kl 0756 slog jag upp mina blå.
Jävla sjusovare.
Det ska visst finnas nåt nytt outlet med kläder/sportgrejer etc. i Sisjön. INTE Stadium XXL utan något annat.
Såg en annons i GP för några veckor sedan men kommer inte ihåg vad skiten hette. Har inte heller lyckats googla nånting. Hilfe!
Det ska visst finnas nåt nytt outlet med kläder/sportgrejer etc. i Sisjön. INTE Stadium XXL utan något annat.
Såg en annons i GP för några veckor sedan men kommer inte ihåg vad skiten hette. Har inte heller lyckats googla nånting. Hilfe!
Tackar tackar. Fast det är inte den som jag tänkte på. Så sett. Har varit inne på Eriksberg och kikat några gånger. Jag knegar ju numera där nere i kroken, så COOP, BK, Triumphglass och byggena därikring besöks ju allt som oftast.I Sisjön vet jag inget om, däremot finns det en butik här borta vid COOP Eriksberg. Både kläder, skor och viss utrustning.
Butiken heter passande nog "Sportoutlet".
//Skrutten
Sicka as!!Outlet 21 tror jag det är. Jobbar där inärheten och det sitter ALLTID en jävla massa reklamlappar om det på min bil
Iaf, det jag tänker på ligger på datavägen 18 så sök på det. Reserverar mig för eventuella fel
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|