Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Detta är en jättedålig tid på året att försöka få ett däck bytt. Varför kan inte folk skifta till sommardhjul själva? :gnissla :mad:

Vrålsnygg Ducce 996 parkerad på Lindholmspiren nu föresten. :drool Var det du?

nej åk till en däckfirma som ligger i industiområdet i backa... nära backa bergövägen.... där kränger dom av hjulet å balnserar det åt dig, det är egentligen en lastbilsdäck firma.... men dom är alltid hjälpsamma där

Näe :3freak

"Ostadigt väder i sikte, men först en del sol

Vädersystem närmar sig Skandinavien västerifrån, men än så länge håller högtrycket emot det närmaste dygnet. Därför väntas det soliga vädret i allmänhet att fortsätta även i morgon och temperaturen letar sig återigen upp mot 18 grader i södra Sverige. I norr fortsätter en del molnområden passera österut men nederbörd väntas bara i norra Lappland och Norrbotten.

Alltmer blötare

lördagen börjar med klart väder på många håll men fram på dagen ökar molnigheten allmänt. Mest uppehåll och temperaturer från någon plusgrad i nordvästra Lappland till omkring 15 i sydöstra Sverige. På söndag omkring halvklart och ytterligare något högre temperaturer, lokalt upp mot 20 i östra Götaland. Fram på dagen kommer ett nederbördsområde in västerifrån som sprider sig långsamt till övriga delar av landet under måndagen och tisdagen. onsdag och torsdag ser också ut att bli ostadiga dager med mycket moln och tidvis regn.

Meteorolog: Petter Lind"

skit samma bara det inte regnar på lördag så är ja nöjd:arsele

Last edited:

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
nej åk till en däckfirma som ligger i industiområdet i backa... nära backa bergövägen.... där kränger dom av hjulet å balnserar det åt dig, det är egentligen en lastbilsdäck firma.... men dom är alltid hjälpsamma där

skit samma bara det inte regnar på lördag så är ja nöjd:arsele

gaah de får ju inte börja regna på söndag heller för då ska jag börja bege mig söderut på hojen :gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hur mycket böter får man om man inte betalt skatten på hojen?

Jag har inte betalt den pga. studentekonomi, imorgon är det löning så förslagsvis skulle man kunna vänta tills imorgon att köra...

men snart kommer mina föräldrar hem igen, och jag vill inte vara hemma.... jag vill bort, bort från allt. jag vill slippa vara här och tänka och va ledsen. jag vill inte mer. Jag orkar inte mer..... :gråta

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03

Jag har inte betalt den pga. studentekonomi, imorgon är det löning så förslagsvis skulle man kunna vänta tills imorgon att köra...

men snart kommer mina föräldrar hem igen, och jag vill inte vara hemma.... jag vill bort, bort från allt. jag vill slippa vara här och tänka och va ledsen. jag vill inte mer. Jag orkar inte mer..... :gråta

tror det blir 600kr + körförbud lr nått

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
nån som har "Oh ah du e så go änna" som mp3?

[YOUTUBE-ID]qQuHyKd1z2A[/YOUTUBE-ID]

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

Har du haft den avställd? Tror man har ett par dagar på sig att betala skatten efter det att den blivit påställd, men jag vet inte hur många dagar. Det ska ju komma hem ett inbetalningskort innan man kan betala.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Fredag imorgon, FY FAN VAD GÖTT.

Jag har längtat så denna veckan efter fredagen och nu äntligen står den och knackar på dörren.:banana

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Fredag imorgon, FY FAN VAD GÖTT.

Jag har längtat så denna veckan efter fredagen och nu äntligen står den och knackar på dörren.:banana

Jo, sista dagen på volvo, iaf en tid framöver. Framtiden är oviss, men mer än lovligt spännande!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Fifan nu börjas intervjuerna med sommarjobbarna.
Och jävlar vilken pingla som klev in genom dörrarna nyss :)

hur går dom till väga när dom plockar ut folk?

jag fick inget med en tjejkompis till mej fick. och hon vet fan inte hur man skruvar i en skruv...

är väl de att det är lättare när man heter amanda och har bröst:mad:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...