Fifan nu börjas intervjuerna med sommarjobbarna.
Och jävlar vilken pingla som klev in genom dörrarna nyss
Äntligen har jag fått ta fram min hoj!
Men det är illa då man tar ledigt från jobbet i Gbg för att åka till Östersund och hämta hojen och konstigt nog sitter jag just nu på mitt förra jobb i Ösd och JOBBAR!!!!!! Solen skiner från en klarblåhimmel!!!!! Jag är icke smarrt!
HALLÅ JA SÖKER JU FAN JOBB !!!
Va jobbar du med? =)
Jag jobbar på Volvo
Tror dock inte att de tar emot mer ansökningar nu i och med att intervjuerna har påbörjats...
Det är ändå bara sommarvikarier ut till lagret...
haha okej glöm det, har redan jobbat där i två år tills ja sa upp mig, så jag säljer hellre min kropp än sätter min fot där igen....
haha okej glöm det, har redan jobbat där i två år tills ja sa upp mig, så jag säljer hellre min kropp än sätter min fot där igen....
Men det var väl inte speciellt smart va?
Päjjsär, det ska inte regna på lördag
Gör't på måndag istället, då ska det regna
Näe
"Ostadigt väder i sikte, men först en del sol
Vädersystem närmar sig Skandinavien västerifrån, men än så länge håller högtrycket emot det närmaste dygnet. Därför väntas det soliga vädret i allmänhet att fortsätta även i morgon och temperaturen letar sig återigen upp mot 18 grader i södra Sverige. I norr fortsätter en del molnområden passera österut men nederbörd väntas bara i norra Lappland och Norrbotten.
Alltmer blötare
lördagen börjar med klart väder på många håll men fram på dagen ökar molnigheten allmänt. Mest uppehåll och temperaturer från någon plusgrad i nordvästra Lappland till omkring 15 i sydöstra Sverige. På söndag omkring halvklart och ytterligare något högre temperaturer, lokalt upp mot 20 i östra Götaland. Fram på dagen kommer ett nederbördsområde in västerifrån som sprider sig långsamt till övriga delar av landet under måndagen och tisdagen. onsdag och torsdag ser också ut att bli ostadiga dager med mycket moln och tidvis regn.
Meteorolog: Petter Lind"
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |