Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Idag tog jag hojen till jobbet, det var över en vecka sen sist... Känns iaf bra :yoparty

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Idag tog jag linje 7 och linje 16 till jobbet.

Jag surfade på kontroversvågen ända till jag satte mig ner vid min geggantiska DELL.

I eftermiddag ska jag åka äkstvåtusen. Förstaklass. Fiffan.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Idag tog jag linje 7 och linje 16 till jobbet.

Jag surfade på kontroversvågen ända till jag satte mig ner vid min geggantiska DELL.

I eftermiddag ska jag åka äkstvåtusen. Förstaklass. Fiffan.

Jag promenerade till jobbet idag....igen. :rullandeu

Min Dell är inte geggantisk...då skulle den inte falla in under attributet pårtabel...

äkstvåtusen....det är koolt. Första klass...det är respekt mannet...:tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag promenerade till jobbet idag....igen. :rullandeu

Min Dell är inte geggantisk...då skulle den inte falla in under attributet pårtabel...

äkstvåtusen....det är koolt. Första klass...det är respekt mannet...:tummenupp
Fan, om jag skulle prommenixa skulle det nog ta en 50min. Minst.

Min Dell är allt annat än geggantisk. Det är en sviiiiingt liten pårtabel lapp-topp med minimal skärm. Redigt jobbigt att "arbeta" med.

När jag åker äkstvåtusen idag räknar jag med att se minst en kändis. Alternativt Ingvar Oldsberg. Annars får det va.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Detta har hänt:

Stod i köksfönstret och funderade med en sorgsen min över det skitväder som var utanför. Gav även de snoriga små barnen på skolgården en irriterad tanke då de sprang runt och förde oväsen på sin rast.

Åh, en polisbil som kommer... Spännande! Och en röd bil med... Och en lastbil, men den hade lite trött motor. Jäss, där var bussen. Ojoj, har det gått tio minuter redan!? Bäst jag äter upp min torra sunkiga macka och fortsätter med vad jag nu gjorde innan. Blä, +15 skuggan kan aldrig vara bra. Men va i... Vad är det som kommer här då? Eh va?! :confused

Jodå, där mitt utanför det nytvättade fönstret kommer en rätt nybliven far långsamt gåendes med en barnvagn av modellen :) )ligg(a?)vagn. Inte så spektakulärt kanske. Men den här killen hade en ovanligt fult mönstrad t-shirt på sig. Sådana finns det överallt kanske ni tänker nu, och det kanske det finns. Men den här killen hade även en svart knälång jeanskjol på sig :mattias En vid och fladdrig sådan också som blåste runt i den lätta brisen. Jag var tvungen att byta fönster tre gånger för att kunna fortsätta titta på honom. Nu är det bevisat, den här värmen som råder får folk att göra konstiga saker :fakta

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Detta har hänt:

Stod i köksfönstret och funderade med en sorgsen min över det skitväder som var utanför. Gav även de snoriga små barnen på skolgården en irriterad tanke då de sprang runt och förde oväsen på sin rast.

Åh, en polisbil som kommer... Spännande! Och en röd bil med... Och en lastbil, men den hade lite trött motor. Jäss, där var bussen. Ojoj, har det gått tio minuter redan!? Bäst jag äter upp min torra sunkiga macka och fortsätter med vad jag nu gjorde innan. Blä, +15 skuggan kan aldrig vara bra. Men va i... Vad är det som kommer här då? Eh va?! :confused

Jodå, där mitt utanför det nytvättade fönstret kommer en rätt nybliven far långsamt gåendes med en barnvagn av modellen :) )ligg(a?)vagn. Inte så spektakulärt kanske. Men den här killen hade en ovanligt fult mönstrad t-shirt på sig. Sådana finns det överallt kanske ni tänker nu, och det kanske det finns. Men den här killen hade även en svart knälång jeanskjol på sig :mattias En vid och fladdrig sådan också som blåste runt i den lätta brisen. Jag var tvungen att byta fönster tre gånger för att kunna fortsätta titta på honom. Nu är det bevisat, den här värmen som råder får folk att göra konstiga saker :fakta
Vaddå är du sån där hybrid mellan Axle Stjulmann och Sofi Hahrmyntmunman? Werrsta bloggaren.

Förresten, vad är det för fel på jinstjol? :mad:

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Fan, om jag skulle prommenixa skulle det nog ta en 50min. Minst.

Min Dell är allt annat än geggantisk. Det är en sviiiiingt liten pårtabel lapp-topp med minimal skärm. Redigt jobbigt att "arbeta" med.

När jag åker äkstvåtusen idag räknar jag med att se minst en kändis. Alternativt Ingvar Oldsberg. Annars får det va.

Min promenix tar 15-20 minuter...beroende på om jag vaknat eller ej...:trött

Då värkar din lapptopp vara mindre än min....som är tillräckligt geggantisk för att inge respäkt hos folk, de vill ogärna få en smell i pannbenet av den.....:rolleyes:

Hoppas du träffar Linda Bängtsing då...så får du hångla lite....:D

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Ibland så blir man varm och glad.

Bestämde mig för att köra hoj till jobbet idag. Smög ut hojen runt 7:30 och gjorde allt klart innan jag vred på tändningen så att jag inte skulle behöva stå och föra mer oväsen än nödvändigt.

Vrooombröööööl slår hojen igång när jag tycker in startknappen och det tar ungefär 5sec innan jag känner någon som försiktigt knackar mig på axeln. Självklart hoppar jag till lite av den oväntade kroppskontakten eftersom jag preci skulle släppa ut kopplingen för att börja min färd mot kontoret.

Naturligtvis så har jag lyckats tajma igångsättandet exakt med att en äldre dam kliver ut ur dörren och hamnar således max 1,5m från mina dubbla pipor. Jag hinner tänka - faan, nu har man lyckats göra någon av sina grannar sur på hojåkare i alla fall, trots att jag var så försiktig.

Slår av tändningen och öppnar visiret och gör mig redo.

- Hej, ville bara säga att din belysning bak blinkar
- öh, tack, det är bäst jag fixar. Tack så mycket
- Snygg hoj, är den ny?
- Ja, ny för i år.
- Den var jättefräck, antar att tjejerna gillar den

Så fnissar hon och går iväg till sin bil.

Det var inte riktigt reaktionen jag hade räknat med från en proper äldre kvinna i runt 55-60års åldern, men förgyllde definitivt min morgon.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
- öh, tack, det är bäst jag fixar. Tack så mycket
- Snygg hoj, är den ny?
- Ja, ny för i år.
- Den var jättefräck, antar att tjejerna gillar den

Så fnissar hon och går iväg till sin bil.

Det var inte riktigt reaktionen jag hade räknat med från en proper äldre kvinna i runt 55-60års åldern, men förgyllde definitivt min morgon.

Hon vill nog att du tar henne i prutten.:tummenupp

Men det är kul när folk uppskattar att man startar sin hoj i närheten av dom på morgonen.

Jag har inte sett en enda kändis eller Ingvar Olsberg när jag åkt Y-3000:mad:

Last edited:

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Feber å lutsmak i halsen på årets hittills finaste dag ... fan vilken precision man jobbar med!:huvet :huvet :huvet

\m/

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag har jag vart i Halmstad

:saynomore

Jäflar vad avis jag blir, där var det soligt och alla undelaterna parade sig i palmerna?
Man minns ju våren i Halmstad

Säker på att du inte är allergisk ?

Det blommar som satan i alla jävla trädgårdar och land,kanske tål du inte maskrosor eller nåt.

Man blir ju förbannad:mad:
Bättre att asfaltera allt så slipper man allergi + att man kan kneskrapa i allas trädgårdar ohämmat:D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...