Sluta oouuuila på zexan!!1
Idag tog jag hojen till jobbet, det var över en vecka sen sist... Känns iaf bra
Idag tog jag linje 7 och linje 16 till jobbet.
Jag surfade på kontroversvågen ända till jag satte mig ner vid min geggantiska DELL.
I eftermiddag ska jag åka äkstvåtusen. Förstaklass. Fiffan.
Fan, om jag skulle prommenixa skulle det nog ta en 50min. Minst.Jag promenerade till jobbet idag....igen.
Min Dell är inte geggantisk...då skulle den inte falla in under attributet pårtabel...
äkstvåtusen....det är koolt. Första klass...det är respekt mannet...
Kan inte du bli novellförfattare, lika bra varje gångJag var tvungen att byta fönster tre gånger för att kunna fortsätta titta på honom. Nu är det bevisat, den här värmen som råder får folk att göra konstiga saker
Vaddå är du sån där hybrid mellan Axle Stjulmann och Sofi Hahrmyntmunman? Werrsta bloggaren.Detta har hänt:
Stod i köksfönstret och funderade med en sorgsen min över det skitväder som var utanför. Gav även de snoriga små barnen på skolgården en irriterad tanke då de sprang runt och förde oväsen på sin rast.
Åh, en polisbil som kommer... Spännande! Och en röd bil med... Och en lastbil, men den hade lite trött motor. Jäss, där var bussen. Ojoj, har det gått tio minuter redan!? Bäst jag äter upp min torra sunkiga macka och fortsätter med vad jag nu gjorde innan. Blä, +15 skuggan kan aldrig vara bra. Men va i... Vad är det som kommer här då? Eh va?! :confused
Jodå, där mitt utanför det nytvättade fönstret kommer en rätt nybliven far långsamt gåendes med en barnvagn av modellen )ligg(a?)vagn. Inte så spektakulärt kanske. Men den här killen hade en ovanligt fult mönstrad t-shirt på sig. Sådana finns det överallt kanske ni tänker nu, och det kanske det finns. Men den här killen hade även en svart knälång jeanskjol på sig En vid och fladdrig sådan också som blåste runt i den lätta brisen. Jag var tvungen att byta fönster tre gånger för att kunna fortsätta titta på honom. Nu är det bevisat, den här värmen som råder får folk att göra konstiga saker
Fan, om jag skulle prommenixa skulle det nog ta en 50min. Minst.
Min Dell är allt annat än geggantisk. Det är en sviiiiingt liten pårtabel lapp-topp med minimal skärm. Redigt jobbigt att "arbeta" med.
När jag åker äkstvåtusen idag räknar jag med att se minst en kändis. Alternativt Ingvar Oldsberg. Annars får det va.
- öh, tack, det är bäst jag fixar. Tack så mycket
- Snygg hoj, är den ny?
- Ja, ny för i år.
- Den var jättefräck, antar att tjejerna gillar den
Så fnissar hon och går iväg till sin bil.
Det var inte riktigt reaktionen jag hade räknat med från en proper äldre kvinna i runt 55-60års åldern, men förgyllde definitivt min morgon.
När jag åker äkstvåtusen idag räknar jag med att se minst en kändis. Alternativt Ingvar Oldsberg. Annars får det va.
Feber å lutsmak i halsen på årets hittills finaste dag ... fan vilken precision man jobbar med!
\m/
Feber å lutsmak i halsen på årets hittills finaste dag ... fan vilken precision man jobbar med!
\m/
Idag har jag vart i Halmstad
:saynomore
Säker på att du inte är allergisk ?
Det blommar som satan i alla jävla trädgårdar och land,kanske tål du inte maskrosor eller nåt.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|