Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Jag är förkyld som en vattenslang full med fogskum...borde man avvakta med hojåkat då eller är det bra töntigt att ta hänsyn till sånna petitesser?

Även fogskum släpper vid tillräckligt högt tryck....öka farten bara..:D

Det är gött med kôrv i stjärtsoppan :slicka

Stjärtsoppa....låter som att det är vedertaget med skinka..:arsele i den...
Å andra sidan sitter inte korven så långt bort....:rolleyes:

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag är förkyld som en vattenslang full med fogskum...borde man avvakta med hojåkat då eller är det bra töntigt att ta hänsyn till sånna petitesser?

Har du svamp i vaginan också eller? ;)Trodde du var manlig...
Självklart ska du köra hoj! Det kan ju bara bli bättre :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Även fogskum släpper vid tillräckligt högt tryck....öka farten bara..:D

Stjärtsoppa....låter som att det är vedertaget med skinka..:arsele i den...
Å andra sidan sitter inte korven så långt bort....:rolleyes:

Det är uppfattat!

Precis, väldigt lokala smaker så att säga.

Har du svamp i vaginan också eller? ;)Trodde du var manlig...
Självklart ska du köra hoj! Det kan ju bara bli bättre :)

Släng dig i väggen va ;)

Ses kl. 17

//
Rambo

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Pra dag för att kålla på oljelikkash? Jodå, det dråppar fårtfarande :tummenupp

Jag hoppas det börjar regna snart så vi kan erhålla en god skörd från våre bönder i år. Mycket regn vill de ha. Regn är bra.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag bad om att få en extra pangkaga (en tredje). Det skulle kostat 5:- extra. Är man en tjyv om man råkar glömma att uppmärksamma kassörskan om detta? :rolleyes:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Pra dag för att kålla på oljelikkash? Jodå, det dråppar fårtfarande :tummenupp

Jag hoppas det börjar regna snart så vi kan erhålla en god skörd från våre bönder i år. Mycket regn vill de ha. Regn är bra.

När ska du fixa din hoj injänkligen? :va

Jag bad om att få en extra pangkaga (en tredje). Det skulle kostat 5:- extra. Är man en tjyv om man råkar glömma att uppmärksamma kassörskan om detta? :rolleyes:

Jag brukar gömma pangkakorna under en massa grädde o sylt, väldigt sällan kassörskan märker det :)

Jag är nog också en tjyv isf :rolleyes:

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja skulle ijänklien redan ha hjort d, me ja ha itte fått packningen än jö...

Tjöpa? 10k i tassen nu så är den din :brynad

Men jag blir ju så öm i rumpen av din hoj ju...

Jag har förövrigt döpt min hoj till Douglas idag :tummenupp

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Men jag blir ju så öm i rumpen av din hoj ju...

Jag har förövrigt döpt min hoj till Douglas idag :tummenupp
Det är för att du är otränad :rolleyes:

Jag har just upptäckt en mindre friktion. Det är av större importans att jag samverkar med en viss person idag, innan denne avviker från sin tjänstgöringsplats, men var gång jag har försökt söka samband med honom medels min handhållna mobila telefonenhet så har samband ej kunnat upprättas av olika orsaker. Vad är att anse som korrekta åtgärder vid en dylik situation? Att fortsätta försöka uprätta en sambandslinje tills det har lyckats och sedan utbyta den information som är tänkt eller istället återupptaga försöken nästkommande dag?

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Åk till restaurang fältet, gamla flygfältet i torslanda.
Buffé för 60 pistolas, där pannkakorna inte är instyrda med antal eller mot ärtsoppan.

Käka vad du vill och hur många pannkakor (hemmagjorda) du vill, med sylt och grädde
:manfårskitstormageochblirspymätt

Johanssons kostar ju iofs en 10:a mer...men då kan ta en kycklingklubba eller nått som efterätt :rolleyes:

För 2 veckor sen blev det någonstans mellan 20-25 pannkakor samt lite kinakäk innan...hade problem att somna på kvällen!!! Idag blev det bara 14st och några kycklingklubbor till efterätt :drool

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR

Jag har just upptäckt en mindre friktion. Det är av större importans att jag samverkar med en viss person idag, innan denne avviker från sin tjänstgöringsplats, men var gång jag har försökt söka samband med honom medels min handhållna mobila telefonenhet så har samband ej kunnat upprättas av olika orsaker. Vad är att anse som korrekta åtgärder vid en dylik situation? Att fortsätta försöka uprätta en sambandslinje tills det har lyckats och sedan utbyta den information som är tänkt eller istället återupptaga försöken nästkommande dag?

Kan du medelst din handhållna telefonenhet sända ett budskap i form av text?

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad

Eftersom alternativet att återupptaga försöken nästkommande dag kommit upp så kan ju viktigheten i samverkan med personen av lika kön ifrågasättas.
För att inte missa eventuella uppkomna situationer med de som man i alternativet ovan skulle ha förringat så föreslås därför att ajournera försöken åtminstone 12 timmar.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Kan du medelst din handhållna telefonenhet sända ett budskap i form av text?
Det är en fullt fungerande möjlighet med denna enheten, men det löser inte uppgiften då jag behöver föra en verbal dialog med motparten för att verkligen säkerställa informationens värde och riktighet samt för att undvika och förebygga att nya friktioner och felaktigheter uppkommer nästkommande vecka.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det är en fullt fungerande möjlighet med denna enheten, men det löser inte uppgiften då jag behöver föra en verbal dialog med motparten för att verkligen säkerställa informationens värde och riktighet samt för att undvika och förebygga att nya friktioner och felaktigheter uppkommer nästkommande vecka.

Söker du en person vars förnamn börjar på en bokstav som kan likställas med namnet för det "huvud" som man kan hitta länst ut på en erigigerad penis?
Har namnets mittersta bokstav en rund form?
Är bokstaven på slutet den bokstav som i alfabetet används flitigast?

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
ikväll blire hem och mecka med hojjarna. Det kommer att vara i fungerande skick efter det att jag lagt ifrån mig verktygen hoppas jag, annars plir jag förpannad.:tummemittihand

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
ikväll blire hem och mecka med hojjarna. Det kommer att vara i fungerande skick efter det att jag lagt ifrån mig verktygen hoppas jag, annars plir jag förpannad.:tummemittihand

Jag skulle gärna stå och titta på medans du skruvar och kanske komma med en eller annan ovälkommen komentar emellanåt. :D

Nä, nu ska jag ut och köra hoj! Fridens!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Eftersom alternativet att återupptaga försöken nästkommande dag kommit upp så kan ju viktigheten i samverkan med personen av lika kön ifrågasättas.
För att inte missa eventuella uppkomna situationer med de som man i alternativet ovan skulle ha förringat så föreslås därför att ajournera försöken åtminstone 12 timmar.
Det alternativet är att betrakta som en sista utväg. Således är det klart fördelaktigt om jag hade möjlighet till samverkan helst nyss, ty då blir det möjligt att boka in andra aktiviteter med samma person redan imorgon för att förbereda det för måndagen planerade.
Söker du en person vars förnamn börjar på en bokstav som kan likställas med namnet för det "huvud" som man kan hitta länst ut på en erigigerad penis?
Har namnets mittersta bokstav en rund form?
Är bokstaven på slutet den bokstav som i alfabetet används flitigast?
Eh... Bah...

Nej. Det är fel.

Last edited:

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900

Om du blir förpannad kan du alltid lätta på trycket genom att baka en kladdkaka!:7peta

Skulle behöva fira att jag gjorde min sista dag på skolan idag. En månads ledigt innan praktiken oxå, jiiiiihaaaa!!!!:tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S