Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Fiffan nu börjar man bli snurrig.

För att jobba som konsult har man 2 egna bärbara datorer (som man inte behöver använda så mkt egentligen)

Två mobiler.

Tre e-mail-adresser.

Tidrapporteras ska det göras åt två olika håll. På ena stället ska man jobba 37.15h per vecka o på det andra 40.

Man ska ha olika login o lösenord på precis allt.

Jag funderar på att skaffa en fusklapp trots att jag skrivit på en massa papperstjaffs om att hålla hög säkerhet. Jag är dock trött på att dom på Service Desk känner igen min röst :s

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7

För att jobba som konsult har man 2 egna bärbara datorer (som man inte behöver använda så mkt egentligen)

Två mobiler.

Tre e-mail-adresser.

Tidrapporteras ska det göras åt två olika håll. På ena stället ska man jobba 37.15h per vecka o på det andra 40.

Jag funderar på att skaffa en fusklapp trots att jag skrivit på en massa papperstjaffs om att hålla hög säkerhet. Jag är dock trött på att dom på Service Desk känner igen min röst :s

Skriv ner lösenorden på din mobil. Dvs, ett lösenord för att se alla.. :)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Om du blir förpannad kan du alltid lätta på trycket genom att baka en kladdkaka!:7peta

Skulle behöva fira att jag gjorde min sista dag på skolan idag. En månads ledigt innan praktiken oxå, jiiiiihaaaa!!!!:tuttar

Ska jag tolka det att du vill komma hem till mig och käka kladdkaka och fira din ledighet?:wiggle

Två mobiler.

Tre e-mail-adresser.

Jag har en dator som funkar som den vill, en telefon som dock funkar för bra (jävla kunder som ringer och stör när jag surfar SH). Lösenord ta mig fan högt och lågt och de ska hållas på att bytas hela tiden. :gnissla

Vill ha lååååång semsester nu

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag är förkyld som en vattenslang full med fogskum...borde man avvakta med hojåkat då eller är det bra töntigt att ta hänsyn till sånna petitesser?

Jag körde rejs på knutsorp med feber och snuva, det går om man vill, ut och åk :yoparty

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Här kommer en musik video med håriga boys och inte så fräcka hojar.:yoparty
Det kunde varit sexmaskiner de haft men icke, de är inte fräcka nog.:hojharley [YOUTUBE-ID]XfKGaw1RzRs[/YOUTUBE-ID]

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
fifan, efter mycket om och men så lyckades jag demolera det där jävla oljefiltret såpass att det gick att få av.
Nu kan jag köra hoj till jobbet imorn :tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Problem? Jag brukar bara ta en skrufmejsel och köra rätt i genom :yoparty

En sten eller något måste ha flugit upp i filtret för där va en spricka :gnissla

När jag väl hade ett nytt filter fick jag inte av det trasiga.:huvet
Det där med skruvmejsel var det många som tipsade om men tyvärr är det såpass tight mot tråget och grenröret att det inte gick.
Våld och rörtång löste problemet dock :tummenupp

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
lyckades helt omedvetet spamma hela Göteborg tråden, så får väl gå in hit och spamma i spamtråden också då :D

spam spam spam

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Men i morgon är vi lediga...:tummenupp :Rockbanan

Det är ju iofs härligt det med, men när man tittar ut och ser det helt UNDERBARA vädret så önskar mig sig ju ut, höra mjuka kärleksord viskar bakom en när man grenslar sin lejoninna för en ridtur.

Nu ska jag sitta med kund och utbilda dem till kl 17 :huvet jag vill ju ut och älska i solen istället :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S